Anne

Supermooie kippenren van kwaliteits hout!

Goede kwaliteit - prijs

Muriel

Mooi / degelijk materiaal. Goed in elkaar te zetten. Correcte levering.

Degelijk en mooi. Handige website om hok te modelleren naar jouw eigen smaak.

Sommige losse onderdelen wat lastig tie te voegen aan boodschappen mandje en er zitten snel “per ongeluk” dubbele boodschappen in je mandje.

Herman Bosch

Goede snelle levering na goed overleg wat te bestellen.

Goed overleg, meedenken, coulant.

Miriam

Levering heel snel.
Pakket was jammer genoeg niet compleet, er ontbreken planken. Enkele balken waren beschimmeld ook.
Plannetje is niet altijd even duidelijk.

Bij opbouw bleek...
Levering heel snel.
Plannetje is niet altijd even duidelijk.

Bij opbouw bleek dat er nog zelf gezaagd en geboord moest worden, iets dat we niet verwacht hadden. Gelukkig hebben we al het nodige materiaal in huis, anders hadden we het speeltuig niet kunnen bouwen.

Pakketten beter nakijken of alles aanwezig is, en kijken of alles wel in goede staat is.
Op de website vermelden dat er zelf nog geboord en gezaagd moet worden.

Tat

Zeer snelle service, alles proper geleverd. Konijnenhok was zeer snel in elkaar te zetten.

Zeer snelle service.

Website is nu niet beschikbaar op zondag.
Het zou tof zijn om op zondag de website te gebruiken

Samantha

Bedrijf en service goed, kwaliteit matig.

Het bedrijf zou ik aanbevelen. Snelle levering en klantvriendelijke klantenservice

Het kippenhok wat ik bestelde viel tegen in kwaliteit. Ambiance small met dubbele ren. De afwerking is matig en de ren is heel erg gammel. Dat voor pak ‘m beet 270€ vind ik erg teleurstellend. Het... Het kippenhok wat ik bestelde viel tegen in kwaliteit. Ambiance small met dubbele ren. De afwerking is matig en de ren is heel erg gammel. Dat voor pak ‘m beet 270€ vind ik erg teleurstellend. Het nachthok zelf is wel stevig.

jolien talens

Snelle service

Goede communicatie

t.w. sluimer

Duidelijke site , goed omschreven, snelle levering

prijs, snelle levering

Sander

Vlotte levering, helaas aan het verkeerde adres maar dat was een fout van de transporteur waarmee ze samenwerken...
Toren is best vlot in elkaar te steken, handleiding is duidelijk.
Goede...
Toren is best vlot in elkaar te steken, handleiding is duidelijk.
Goede prijs kwaliteit lijkt me.
Afmetingen speeltoren 'beach hut' op papier lijken wel niet te kloppen met de werkelijkheid. (Is in werkelijkheid iets kleiner)

Goede prijs kwaliteit. Ja je moet alles nog zelf in elkaar steken en er is niets voorgeboord maar alle nodige boren zijn dan wel meegeleverd. Alles lijkt netjes op de goede lengte te zijn gezaagd.

Tot het laatste vijsje is alles geteld... Ik was een vijs verloren (dankzij de kids) en had er dus 1 te kort. Op zich geen ramp maar voor dit geld is een vijs op reserve geen echte overbodige... Tot het laatste vijsje is alles geteld... Ik was een vijs verloren (dankzij de kids) en had er dus 1 te kort. Op zich geen ramp maar voor dit geld is een vijs op reserve geen echte overbodige luxe.
Afmetingen op de website én in de handleiding zijn niet helemaal juist (beach hut 150 en 120hoog) er staat dat het platvorm 160 bij 175 is terwijl dit in werkelijkheid 150 bij 130 zou zijn.

Ryckoort Katelijn

Bedrijf is top

Klasse produkten alles van materiaal vijzen slotjes ed wordt bijgeleverd

Reeds verniste koten ook aanbieden…want is een groot werk om dit thuis 2 keer te doen …