Hij weet waar hij mee bezig is en kent mij al veel langer.

Dorien is duidelijk in haar uitleg en bespreekt het traject dat we volgen inzake mijn herstel.

Altijd een luisterend oor en een meedenkende fysiotherapeut

Keith Fletcher

Jordi was excellent. He understood my injury and set my expectations. He was full of great conversation which made treatment comfortable and relaxed. Best of all, he fixed me.

Geen lange wachtlijsten, veel expertise in huis.

Haar betrokkenheid en doorzetingsvermogen Dit slaat over naar mij.

Erik Jennissen

Je stuurt een mailtje met de klacht en er wordt direct op geacteerd. De dame(in dit geval) die direct terugbelde vroeg meteen door en regelde een afspraak met Bart van Gerwen, waar ik altijd bij in... Je stuurt een mailtje met de klacht en er wordt direct op geacteerd. De dame(in dit geval) die direct terugbelde vroeg meteen door en regelde een afspraak met Bart van Gerwen, waar ik altijd bij in behandeling ben, als ik klachten heb. Ze adviseerde ook niet te lang te wachten met klachten omdat er dan wellicht met minder behandelingen eerder resultaat geboekt kan worden. Super!! Bart zelf is een goochelaar met klachten. Super en gelijk vervolgafspraak ingepland. Ook als volgens Bart de behandeling geslaagd is en in overleg met mij, worden er geen 'onnodige' afspraken ingepland. Dus niet omdat het iets opleverd, maar doelgericht en effectief.