Video Reviews

H.J. Bruil

Betaalbare eerlijke producten

Goede beschrijving en snelle levering, ook in Corona tijd.

Prima, nog niet veel ervaring verder

duidelijke site en goede informatie

accuraat en snel

Duidelijk en correct

zie hierboven

Duidelijk en gemakkelijk. Leuk geprijsd en voldoet aan de verwachtingen.

Snel en duidelijk.

Vlot en naar verwachting

Snelle levering en gratis vanaf 20 euro, duidelijke website.

Eenmalig een bestelling gepleegd

Snelle levering en duidelijke webshop uitleg.

privé persoon

Goed. duidelijke site en snelle levering. wel mis ik in de doos een retour formulier voor als de levering niet aan de gewenste verwachting voldoet. Ik had het eigenlijk terug willen sturen omdat ik... Goed. duidelijke site en snelle levering. wel mis ik in de doos een retour formulier voor als de levering niet aan de gewenste verwachting voldoet. Ik had het eigenlijk terug willen sturen omdat ik dacht heldere lampen besteld te hebben maar dit waren matte. doordat er geen formulier bij zat had ik er geen zin in om terug te sturen.

veel op voorraad

Ik heb mijn bestelling in januari gedaan en toen hoorde ik dat het product niet op voorraad was maar heb gewoon gewacht en een keer gebeld tussendoor toen waren er toch al 6,5 week om.

Vriendelijk aan de telefoon

Reactie Groenovatie B.V.:

Beste, Bedankt voor het achterlaten van uw review. Wat vervelend dat u deze ervaring heeft met ons en dat wij niet aan de gedane beloftes hebben voldaan. Dit is uiteraard niet de service waar... Beste, Bedankt voor het achterlaten van uw review. Wat vervelend dat u deze ervaring heeft met ons en dat wij niet aan de gedane beloftes hebben voldaan. Dit is uiteraard niet de service waar Groenovatie voor staat en welke wij proberen na te streven. Wij ontvangen graag uw ordernummer zodat wij een en ander voor u kunnen nagaan. U mag dit dan sturen naar info@ledshop-groenovatie.com. Met vriendelijke groet, LEDshop Groenovatie

Nog nooit van gehoord voordat ik hier iets bestelde

Snel en duidelijk