Video Reviews

Niels

Goed verpakt en producten goed omschreven op de gebruiksvriendelijke website.

snelle verzending

y. geraets

Leuke led verlichtingen, goede prijs-kwaliteit verhouding, snelle levering en een super klantenservice!!

goede service

anno2020

Aankoop volgens omschrijving

handige website

Fleur

Makkelijke webshop. Levertijd zoals het is gecommuniceerd!

Ruime keuze

Bas

-Had G4 lampjes aangeschaft via deze webshop met gebruik van Bol.com, de lampjes pasten helaas niet in het bestaande armatuur. Nieuwe lampjes besteld die wel plat genoeg waren, keurig geleverd.... -Had G4 lampjes aangeschaft via deze webshop met gebruik van Bol.com, de lampjes pasten helaas niet in het bestaande armatuur. Nieuwe lampjes besteld die wel plat genoeg waren, keurig geleverd. Echter is de vorige niet bruikbare levering retour gegaan en zit na 1 week nog steeds op terugbetaling te wachten.

-Goede snelle levering
-Ruim assortiment

Reactie Groenovatie B.V.:

Beste klant, Wat een vervelende situatie. Wij begrijpen uw reactie dan ook heel goed en vinden het jammer dat dit zo is gelopen. Dit is uiteraard niet de service waar Groenovatie voor staat en... Beste klant, Wat een vervelende situatie. Wij begrijpen uw reactie dan ook heel goed en vinden het jammer dat dit zo is gelopen. Dit is uiteraard niet de service waar Groenovatie voor staat en welke wij proberen na te streven. Zou u uw ordernummer kunnen sturen naar info@ledshop-groenovatie.com Zodat wij kunnen nakijken wat er precies aan de hand is? Met vriendelijke groet, LEDshop Groenovatie

Kees Kreemers

Zeer goede ervaring

Goede website. Punctuele uitlevering.

Jacobs

Alles netjes geregeld

Duidelijkheid

BLOKLAND

Na telefonisch advies een bestelling geplaatst die volgens toezegging werd aangeleverd en.............compleet!!

scherpe prijs, goede service

S.C.Haan

Bijzonder correct qua feedback en afspraken.

Product voorziening.