Video Reviews

johan bosma

Heel tevreden met de aankoop die ik heb gedaan bij groenovatie. Volgende werkdag kreeg ik mijn led kastverlichting binnen. top service!

levering, snelle contact via de mail

De leveringstermijn op de website klopte niet, 1 a 2 weken waren 4 weken. De commumicatie was onvoldoende

De dimmers werken prima

Reactie Groenovatie B.V.:

Beste klant, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw review. Allereerste onze excuses voor het feit dat wij niet aan de beloofde leverdatum hebben voldaan, dat is uiteraard niet onze... Beste klant, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw review. Allereerste onze excuses voor het feit dat wij niet aan de beloofde leverdatum hebben voldaan, dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest. Wij kunnen ons voorstellen dat dit een vervelend gevoel geeft, wij kijken dan ook zo snel mogelijk met u mee. Zou u uw ordernummer naar info@ledshop-groenovatie.com kunnen sturen? Wij zullen dan nagaan wat de verwachte levertijd is. Onze excuses voor het ongemak en wij zien uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, LEDshop Groenovatie

Buitenplaats Rhenendael te Rhenen

Tot nu toe goeie ervaring. Houd ons goed op de hoogte van de bestellingen en leveringen. Alleen jammer dat we lang moeten wachten en afhankelijk zijn van hun leveranciers (Led Corn Mais lamp, E27,... Tot nu toe goeie ervaring. Houd ons goed op de hoogte van de bestellingen en leveringen. Alleen jammer dat we lang moeten wachten en afhankelijk zijn van hun leveranciers (Led Corn Mais lamp, E27, 10W, koel wit). China.?

communicatie.

Reactie Groenovatie B.V.:

Beste, Bedankt voor het achterlaten van uw review. Wat vervelend dat u deze ervaring heeft met ons en dat wij niet aan de gedane beloftes hebben voldaan. Dit is uiteraard niet de service waar... Beste, Bedankt voor het achterlaten van uw review. Wat vervelend dat u deze ervaring heeft met ons en dat wij niet aan de gedane beloftes hebben voldaan. Dit is uiteraard niet de service waar Groenovatie voor staat en welke wij proberen na te streven. Wij ontvangen graag uw ordernummer zodat wij een en ander voor u kunnen nagaan. U mag dit dan sturen naar info@ledshop-groenovatie.com. Met vriendelijke groet, LEDshop Groenovatie

Geen bedrijf

Contact en de levering zijn in orde ,kwaliteit van product laat te wensen over

Duidelijkheid omtrent de levering,

Reactie Groenovatie B.V.:

Op zich ok, op twee dingen na, de beloofde levertijd is bij lange na niet gehaald, en het is niet bezorgd waar ik het heb aangegeven bij het bestellen.

Martin H.

Kwaliteitsartikelen tegen uiterst scherpe prijs !!

geweldig snelle afhandeling/ levering en prima communicatie.

Matthijs

Goede snelle levering

Snel

Hans Romijn

Prima ervaringen met Groenovatie! Leveringen vlot en goed. Producten die ik koop worden duidelijk gepresenteerd.

Duidelijkheid!!!

Pluijgers

Snel geleverd

Renovico

Eerste ervaring zeer positief, zal voor volgende aankoop voor MLED verlichting eerst tot Groenovatie wenden

Aantrekkelijk productaanbod en website