Video Reviews

E.P

Uitstekend! Duidelijke bericht geving. Afspraken die doorgegeven worden komt men na.

Afspraken na komen! En goede producten

Een hele snelle levering, alees volgens afspraak. Scherpe prijs en goede kwaliteit

Scherpe prijs/kwaliteit verhouding

Correcte eerste kennismaking.

Ruime catalogus
Snelle en correcte levering

Coen

Het was de eerste keer dat ik wat bestelde bij dit bedrijf.

snelle levering. De website was duidelijk

M

Hele vlotte levering

Overzichtelijke website

renske hakvoort

Top 2 jaar garantie en keurig afgehandeld!

Goed geregeld.

Kelly van Dam

Geweldig bedrijf, doet altijd wat het zegt. De spullen komen goed aan en contacten met de klantenservice verlopen prima. Aanbevolen!

Aanbevolen!

Alex.

Heel erg tevreden met mijn bestelling. Pakketje was goed ingepakt en snelle levering.

goed verpakt, snelle levering, klantvriendelijk

Paul Rijksen

Ronduit slecht. Adressering foutief (alleen adres van afhaalpunt op de zending, zonder mijn gegevens. Dus retour afzender door afhaalpunt).
Daarna in de telefoon en de mail geklommen. Na 4...

Reactie Groenovatie B.V.:

Beste klant,

Wat een vervelende situatie.

Wij begrijpen uw reactie dan ook heel goed en vinden het jammer dat dit zo is gelopen. Echter krijgt u een optie bij het afrekenen om eventueel een afhaallocatie te selecteren nadat uw persoonlijke gegevens correct zijn ingevuld. Op deze moment krijgen wij alle gegevens juist binnen in onze systeem.

Zou u uw ordernummer kunnen sturen naar info@ledshop-groenovatie.com Zodat wij kunnen nakijken wat er precies aan de hand is?

LEDshop Groenovatie

Nou, ik ben erg teleurgesteld in dit bedrijf. Ik kocht een ledlamp met afstandsbediening.
Kreeg de lamp zonder gebruiksaanwijzing. Doet niks die lamp. Tweemaal bellen, tweemaal mailen, geen...

Nee, Groenovatie blijft een no-go area voor mij in de toekomst