Assortiment

Perfect

service en vakkundigheid

alles in orde

De Draai Elektrotechniek

Word veel aandacht als je vragen hebt

Goede klantenservice en beleeft medewerkers

Niks

Fijne winkel zeker Roy is altijd een goede hulp.

Klantvriendelijkheid en productkennis

Mike Oxlong

Fijne winkel zeker Peter van vestiging schagen is altijd een goede hulp.

Alles

JéBé Bouw

Groenhart is een bedrijf waar ik al jaren kom en keurig wordt geholpen. Werknemers zijn altijd zeer gemotiveerd om te helpen en niet omdat ze het moeten maar zeker omdat ze het zelf willen. Dat is... Groenhart is een bedrijf waar ik al jaren kom en keurig wordt geholpen. Werknemers zijn altijd zeer gemotiveerd om te helpen en niet omdat ze het moeten maar zeker omdat ze het zelf willen. Dat is de juist bedrijfsvoering. Dat stralen zij uit. Aanbod van gereedschap is optimaal en alles is altijd op voorraad. Goede koffie trouwens...

Probleemoplossend en veel op voorraad.

Nog niet

Mich

Snelle levering en goede retourafhandeling. Product was verkeerd, maar kon gelukkig gratis geretourneerd worden en het geld stond snel weer op de rekening. Hartstikke goede service en zou er... Snelle levering en goede retourafhandeling. Product was verkeerd, maar kon gelukkig gratis geretourneerd worden en het geld stond snel weer op de rekening. Hartstikke goede service en zou er volgende keer weer bestellen.

Duidelijkheid

J

Goed advies

Zou niet weten

nelis bouw

Top niks anders dan lof , vandaag 6-1-2021 voor het eerst een storing met online bestellen computers plat. zo zie je maar dat je gelijk afhankelijk word van die dingen :-) zal wel gauw opgelost zijn... Top niks anders dan lof , vandaag 6-1-2021 voor het eerst een storing met online bestellen computers plat. zo zie je maar dat je gelijk afhankelijk word van die dingen :-) zal wel gauw opgelost zijn ... dan kunnen we weer verder .gr.klaas nelis bouw

heb ik het niet regel ik het

mijn punten door gesproken werd direct actie op genomen

JGL

Service? Een product bestellen en vervolgens 15 Euro extra betalen!
Service? Een product bestellen en vervolgens 15 Euro extra betalen!
Na een week te wachten op de bestelling belt Ender (Heemskerk) met de vraag of ik 15 Euro bij wil betalen voor de leveringskosten en anders moet ik wachten tot ze een portovrij bedrag halen. Tijdens de bestelling in de zaak is dit nooit verteld. Manager Rene vond dat zijn medewerker het keurig had gedaan. Dat dit soort bedrijven nog bestaan met deze praktijken.

Klantvriendelijkheid en service.

Sailcharter

Gisteren bij Groenhart geweest voor een stuk gereedschap, keurig geholpen. Echter op de toonbank stonden flesjes met ontsmettingsmiddel die je kon aanschaffen voor de prijs van
€ 8,95-=. Nu...
€ 8,95-=. Nu weet ik toevallig dat de inkoopprijs van dit flesje rond de 0,74 eurocent ligt.... is of dit nu diefstal of oplichting als je gebruik maakt van een situatie waar iedereen last van heeft of ben je gewoon een aso?

Artikel op voorraad

Geen winst proberen te maken als iedereen in de problemen zit

Reactie Groenhart.nl:

Bedankt voor uw bericht. Fijn om te horen dat u keurig bent beholpen, daar doen we het voor.
Bedoelt u de desinfecterende handgel? Deze bieden we inderdaad aan, veel klanten vragen hiernaar. Het is niet zo dat we bewust profiteren van de huidige situatie en zeker zijn er andere motieven. De door u vermelde inkoopprijs komt bij lange na niet overeen. We bieden deze handgel voor een standaard prijsstelling aan.
Geeft dit u een beter beeld? Aangezien u verder goed bent geholpen hopen we dat u wilt overwegen om de review te herzien.
Als u hier nog over van gedachte wisselen dan staan we hier zeker voor open. Graag tot ziens in een van onze vestigingen.