Offerte
Resultaat
Advies
Medewerkers
Communicatie

Conform de opdracht de woningontruiming naar alle tevredenheid uitgevoerd.

Vakmanschap, communicatie, uitvoering

Geldermalsen

Petri den Doop

Zeer correct intakegesprek waarbij Ruben Vijver het gesprek met de bewoonster voert, hoewel hij zeer goed in de gaten heeft, dat ik de zaken regel. Meedenken en aan dingen denken die ik vergeten... Zeer correct intakegesprek waarbij Ruben Vijver het gesprek met de bewoonster voert, hoewel hij zeer goed in de gaten heeft, dat ik de zaken regel. Meedenken en aan dingen denken die ik vergeten was. Afspraken correct nakomen en op de verhuisdag zelf de spullen zeer snel afleveren op het verhuisadres en de flat verder totaal ontruimen, zodat de oplevering probleemloos verloopt.

Correct, vertrouwenwekkend, getuigend van vakmanschap en exact de afspraken nakomen.

Geen, ga zo door!

Utrecht

Claudia Hollak

Een eerlijk en duidelijk voorgesprek

Snel en eerlijk

Vianen

cm van Strien

Prima afspraken en alles keurig afgeleverd!

Al geheel goed!

nee het ging best!

Rotterdam

Verkerk

Er werd hard gewerkt.
Maar de laminaatvloer die bleef liggen voor de volgende bewoners werd niet ontzien.
Met als gevolg een paar krassen.
daar mag wel beter op gelet worden.

komt afspraken na

voorzichtig doen met artikelen die achterblijven voor de volgende bewoner.

IJsselstein

Reactie Groene Hart Woningontruiming:

Geachte heer Verkerk, Hartelijk dank voor uw feedback. Inderdaad proberen wij altijd voorzichtig te doen. Helaas moest de grote kast helemaal uit elkaar waardoor dit iets lastiger was. Gelukkig... Geachte heer Verkerk, Hartelijk dank voor uw feedback. Inderdaad proberen wij altijd voorzichtig te doen. Helaas moest de grote kast helemaal uit elkaar waardoor dit iets lastiger was. Gelukkig viel de kras mee en hebben we de ontruiming met een positief einde af kunnen sluiten en houden we hier in het vervolg zeker rekening mee.

van Zelst

De ontruiming is prima verlopen. Het zat misschien wat tegen (behang afstomen) maar dat is uiteindelijk toch op tijd opgelost.

Groot team waardoor er snelheid is.

Zelf weten dat er een beveiliging op verlenghaspels zit en nadenken over de de stroomafname van apparaten

IJsselstein

Reactie Groene Hart Woningontruiming:

Beste Leon,

Hartelijk dank voor je feedback. Een verlenghaspel niet helemaal afrollen is inderdaad niet zo handig als je stroom nodig hebt. Dank voor de tip :-)

Van Huut

In een woord prima

Voldoen aan de verwachting

Capelle aan den IJssel

De ervaring klopt met de beloftes op de site.
Afspraken worden nagekomen

de ruimte wordt verzorgd achter gelaten
het bedrijf is flexibel en kan op korte termijn rekening houden met wijzigingen in de situatie.

nee, we zijn zeer tevreden

Beneden-Leeuwen

J. Aghina

Snelle en keurige afhandeling

betrouwbaar. Doen wat ze beloven en wat meer

helvoirt

Petra van den Heuvel