Gripp

7.8/10
Klantenondersteuning
Functies

weDevise

Wij gebruiken Gripp voor contracten met onze klanten, inkoop en verkoop facturen en onze boekhouding. Ideaal dat alles vanuit 1 systeem te beheren is.

ja reclame

Werkt heel prettig

Arno Schuurink van Vorm & Letters BV.

Basis zit goed in elkaar, het lukt om alle medewerkers er voldoende mee te laten werken.

AD

Werkt heel handig en gebruiksvriendelijk, neemt erg veel werk uit handen door het geautomatiseerd versturen van facturen/contracten.

2d studio in vorm

Heel fijn!

Muurbloem werken bv

Heel tevreden

Joost Derks, Schakel Marketeers

Gebruiksgemak: Gripp werkt lekker, maar de workflow die we hebben met taken en opdrachten werkt toch niet zo fijn als bijvoorbeeld Jira. Daarom schuift bij ons steeds meer projectmanagement naar dat... Gebruiksgemak: Gripp werkt lekker, maar de workflow die we hebben met taken en opdrachten werkt toch niet zo fijn als bijvoorbeeld Jira. Daarom schuift bij ons steeds meer projectmanagement naar dat platform en wordt Gripp meer een administratieve tool om offertes te kunnen versturen

Klantondersteuning: Als ik jullie aan de telefoon heb wordt ik helemaal blij van jullie! Handson oplossen van problemen. Enige reden dat dit niet 5 gouden sterren zijn is jullie gezamenlijke lunchpauze. Ik bel vaak graag even als ik tijd heb, tijdens de lunch. Kunnen jullie niet in 2 shifts gaan eten?

Functies: TOP! ik raad jullie ook overal aan. Ik zou alleen graag makkelijker willen koppelen met andere systemen.

DM Creatieve Communicatie

Fijn, sluit heel goed aan bij onze wensen.

GivingBrandsEnergy

Heel goed en duidelijk.

Graficonnect B.V.

Past prima bij onze business.