Gripp

7.8/10
Klantenondersteuning
Functies

Thijs architecten

Met Gripp werken we een stuk efficiënter. Veel mogelijkheden, goede service.

Filmding BV

De functionaliteiten zijn heel fijn en voegen toe dat we goed inzicht hebben. De Helpdesk is heel klantgericht en helpt snel en slagvaardig. De snelle groei heeft het bedrijf wel rigide gemaakt.... De functionaliteiten zijn heel fijn en voegen toe dat we goed inzicht hebben. De Helpdesk is heel klantgericht en helpt snel en slagvaardig. De snelle groei heeft het bedrijf wel rigide gemaakt. Begrijpelijk, maar waar er eerst aandacht was voor de individuele situatie, moet je als bedrijf nu maar zien aan te passen aan de structuur van Gripp en de agenda van Gripp. Voorbeelden zijn gesloten voor lunch (dat is voor mij het moment dat ik tijd heb om van mijn corebusiness af te wijken), meedenken in klantpanel kan alleen vrijdagmiddag tussen x-y... maar dan kan ik niet. Marcel zegt dingen toe en komt ze niet na... er zijn dus heel wat verbeteringen te noemen.

Reactie Gripp:

Beste Andre, wat vervelend dat je een slechte ervaring hebt gehad met Gripp. Ik begreep dat Marcel intussen contact heeft opgenomen en dat er (deels) een oplossing gevonden is. We zullen je feedback... Beste Andre, wat vervelend dat je een slechte ervaring hebt gehad met Gripp. Ik begreep dat Marcel intussen contact heeft opgenomen en dat er (deels) een oplossing gevonden is. We zullen je feedback meenemen, dat helpt ons zeker met het optimaliseren van zowel onze tool als onze service. Mochten er in de tussentijd nog andere punten zijn dan kun je die altijd doorsturen naar support@gripp.com.

Pi liftconsultants

Gripp werkt voor ons bedrijf prima, maar denk wel dat er meer gebruiksmogelijkheden die nuttig kunnen zijn en waar wij nog geen gebruik van maken

Street Graphics

Overzichtelijk en praktisch.

IC Solutions

De laatste tijd helaas onbetrouwbaar, zijn grip aan het heroverwegen.

Reactie Gripp:

Beste David, wat vervelend dat je een slechte ervaring met ons hebt gehad. Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze support afdeling, we doen ons best om te zorgen dat je punten worden opgelost... Beste David, wat vervelend dat je een slechte ervaring met ons hebt gehad. Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze support afdeling, we doen ons best om te zorgen dat je punten worden opgelost en uiteraard hopen we natuurlijk dat je klant blijft bij Gripp. Mochten er in de tussentijd nog andere punten zijn dan kun je altijd contact met ons opnemen via support@gripp.com.

weDevise

Wij gebruiken Gripp voor contracten met onze klanten, inkoop en verkoop facturen en onze boekhouding. Ideaal dat alles vanuit 1 systeem te beheren is.

Kr8werk

Gripp is de backbone van ons bedrijf. We gebruiken het voor alle administratie en boekhouding.

Quaform Signing BV

Smart Visie

Mooie facturen en offertes

Ueredise van den Berg / ICT Teamwork BV

Over het algemeen bied het veel, maar toch ook net weer niet voldoende. Het is wel simpel voor iedereen om te gebruiken en een duidelijk pakket.