Greenjump.nl

Greenjump.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Greenjump.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2704
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Greenjump.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 2704 ervaringen.

Arinda
Arinda

Snel geleverd. De maten van de producten duidelijk aangegeven.

Zou je Green Jump aanbevelen?Ja

Geweldig! producten netjes en klein verpakt heel snel geleverd. heel blij mee.

Isa
Isa

Makkelijke website, duidelijk op de hoogte gehouden van mijn bestelling en snelle levertijd.

Goed!.

Niels van der Gouw
Niels van der Gouw
Zou je Green Jump aanbevelen?Ja

Uitstekend, zeer snelle levering.

nee

Uitstekend.

In Sense
In Sense

Snelle en vooral goede levering. Overzichtelijke, uitgebreide website. Fijne producten!

Heel goed!.

ROLAND DE BLOCK
ROLAND DE BLOCK

snelle levering

Score voor Greenjump.nl:4.5/5

Goed.

Nicole

Prima. ik wilde graag kindvriendelijke nagellak en remover hebben voor mijn dochtertje. ik ben een beetje geschrokken van alle troep die er 'normaal' in mijn eigen nagellak zit. ik gebruik de nagellak (piggy paint) nu ook zelf!.

Goed (8/10)

Reactie Greenjump.nl:

Dank je wel voor de review! Wij zouden ook heel graag willen dat goede producten van gezonde materialen die ook nog eens gemaakt zijn onder goede milieu- en arbeidsomstandigheden betaalbaarder zouden zijn. We proberen daar ook echt op te letten bij ons in de winkel en als we een product vinden dat aan al onze eisen voldoet en betaalbaarder is dan een soortgelijk product dan kiezen we daar graag voor. In ieder geval bedankt voor je bestelling en veel plezier ermee. Groeten, Manon

Score voor Greenjump.nl:4/5
Zou je Green Jump aanbevelen?Ja

Was mijn eerste bestelling bij greenjump. beetje jammer dat je zoveel uit moet geven om gratis bezorging te krijgen. de producten zijn al heel erg duur.

Goed (8/10)

Snelheid van de website.

Reactie Greenjump.nl:

Dank voor de review! We hebben een aparte categorie voor de thermosflessen, maar die heeft u waarschijnlijk over het hoofd gezien. http://www.greenjump.nl/Categorie/Eten-en-Drinken/Drink-en-thermosbekers/Thermosfles-rvs-en-glas Als u wil, kunt u de fles natuurlijk ruilen, de verzendkosten van het retour sturen zijn voor uw rekening, maar wij nemen wel de verzendkosten van de nieuwe zending voor onze rekening. Groetjes, Manon

Score voor Greenjump.nl:4/5
Zou je Green Jump aanbevelen?Ja

Tja, ik wilde een thermosfles bestellen van kleankanteen. maar doordat het maar 1 keer gemeld wordt. toch de verkeerde besteld. natuurlijk mijn fout, maar toch overkomt je zoiets omdat de filtering niet heel goed werkt, of omdat er geen optie is om alleen thermosfles te filteren.

Heel goed!.

Bedrijfsinformatie

Wij willen het met Green Jump eenvoudig en leuk maken om een groen sprongetje te maken. Iedereen wil toch graag dat kinderen kunnen opgroeien in een groenere wereld, waarin ze gezond groot worden en volop kunnen genieten van het leven.

Daarom heeft Green Jump meer dan tweeduizend producten voor kinderen en volwassenen van merken die het maken van mooie spulletjes net zo belangrijk vinden als eco, bio en fair trade produceren.
Adres
Avenue Carre 65