Ton Heesakkers

Na aanschaf van mijn Big Green Egg, heb ik hier een aantal accessoires gekocht.

Goede en duidelijke website over de Big Green Egg, de mogelijkheden, accessoires etc.

Geen.

Zeer tevreden. Als er een probleem is, wordt deze op een prettige manier opgelost.

Klantgericht en oplossinggericht.

Als je een verkooppunt doorgeeft, doe er een adres bij met website en tel.

Aankoop green egg via bijenkorf en daarna nog diverse accessoires

Alles direct op voorraad

Graag meer communicatie opver wanneer een product wordt verzonden. Nu is het meestal pas bekend als het wordt geleverd.

Frank Rozestraten

Prima producten en prima service

Kwaliteit van de goederen en zeer correcte service

Nee niet echt

Tom

Na aanvankelijk een te late bezorging van een zg
Satay grill
Werd na telefonisch contact dit misverstand keurig opgelost!

Ook als iets misgaat, zijn zij instaat dit binnen korte termein te herstellen

Zie boven

Ben

Twee weken geleden een afspraak gemaakt voor een Check and Clean.
Van Ramon een bevestiging ontvangen dat monteur in de ochtend zou komen.
Om 12.25 uur gebeld en een duidelijk antwoord...
Twee weken geleden een afspraak gemaakt voor een Check and Clean.
Van Ramon een bevestiging ontvangen dat monteur in de ochtend zou komen.
Om 12.25 uur gebeld en een duidelijk antwoord wanneer monteur zou komen kreeg ik niet. Kortom, rond 14.15 uur (ochtend?) kwam de monteur. Prima geholpen maar halve dag onnodig vrijgenomen.
Planning verdient nog watasndacht

Paul Weeda

Gewoon een top zaak met top service. Afspraken worden netjes nagekomen en groot assortiment! Zelfs heerlijke rubs en sauzen en niet te vergeten topvlees!
Wij hebben een large BGE met eiken...
Wij hebben een large BGE met eiken meubel gekocht en zeer tevreden.

Alles is gewoon top!

Slecht. Bestelling van 25 mei werd niet zoals beloofd de volgende werkdag maar pas op 5 juni geleverd. Waardeloos. Heb geen reactie op mijn email ontvangen. Na paar keer bellen eigenlijk iemand te... Slecht. Bestelling van 25 mei werd niet zoals beloofd de volgende werkdag maar pas op 5 juni geleverd. Waardeloos. Heb geen reactie op mijn email ontvangen. Na paar keer bellen eigenlijk iemand te pakken gekregen. Ze konden nog steeds niet duidelijk aangeven wanneer pakket bezorgd zou worden. Vervolgens bleek ook dat ze vergeten waren om één item in te pakken waar ik wel voor betaald heb.

Reactie GreenEggTotaal.nl:

Geachte heer Reinoudt, Mijn excuses voor deze gang van zaken, dat is niet wat men van ons kan verwachten. In deze week zijn we overgegaan naar onze nieuwe website, die overgang heeft er voor... Geachte heer Reinoudt, Mijn excuses voor deze gang van zaken, dat is niet wat men van ons kan verwachten. In deze week zijn we overgegaan naar onze nieuwe website, die overgang heeft er voor gezorgd dat sommige bestellingen erg chaotisch zijn verlopen. We hadden u daar beter over moeten informeren. Inmiddels loopt alles weer als een geoliede machine. Nogmaals excuses voor deze nare ervaring. Mocht u vragen hebben dan staan wij voor u klaar. Vriendelijke groeten, Ramon van Koppen Greeneggtotaal.nl

Harold kuyvenhoven

Super tent

Service

Ellen

Helaas niet al te best. Chaotisch en slechte communicatie. Maar goed vaak als er iets fout gaat gaat ook alles mis.

Nette website overzichtelijk. Thuis bezorgen.

Betere communicatie. Misschien korte uitleg of leuk praatje bij bezorgen. Minder chaotisch en rommelige administratie. Bij de uitgave van dit soort bedragen (want zo goedkoop is de green egg niet) verwacht ik meer service. Zorg dat iemand ontvangt wat die ook daadwerkelijk heeft besteld.