Titia Veenstra

Ik heb een fileer mes besteld die kennelijk niet meer in voorraad was. Ik kreeg hierover meteen bericht , het bestellen zou enige tijd duren. Daarom kreeg ik een mooi maar duurder alternatief... Ik heb een fileer mes besteld die kennelijk niet meer in voorraad was. Ik kreeg hierover meteen bericht , het bestellen zou enige tijd duren. Daarom kreeg ik een mooi maar duurder alternatief aangeboden wat wel direct leverbaar was. Dit tegen dezelfde prijs als mijn eerste keuze. Ik ben hier mee accoord gegaan en had 2 dagen later deze in huis.

Snelle reactie op bestelling , goed alternatief bij niet direct leverbare zaken.

depaifve jos

Eerste keer een bestelling geplaatst en zeer tevreden

zeer grote keuze en alles van de bge

zou het niet weten

Overzichtelijke site, snelle bezorging

stevige verpakking, nette bezorging

verkoop producten voor een lagere prijs ;)

Diverse spullen voor GreenEgg besteld. Binnen 2 dagen netjes alles in huis. Bleek dat 1 artikel niet juist was (small ipv medium) Met 1 telefoontje eea geregeld. Meteen werd het goede toegestuurd en... Diverse spullen voor GreenEgg besteld. Binnen 2 dagen netjes alles in huis. Bleek dat 1 artikel niet juist was (small ipv medium) Met 1 telefoontje eea geregeld. Meteen werd het goede toegestuurd en de verkeerde kon ik in de doos terugsturen met de opmerking dat de kosten van verzending op mijn bankrekening zouden worden teruggestort. Super service

Serviceverlening is goed aflevering via DHL was vertraagd

Nemen direct actie op vraag en bellen snel terug

Evt via post nl leveren die leveren bij over het algemeen beter volgens afspraak
Vertraagde levering door dhl veroorzaakt leveren 4 dagen later zonder aankondiging viatrack en trace

Jos Kelgtermans

Eerste keer hier besteld, weinig info ontvangen over het verloop van de bestelling maar misschien te wijten aan eindejaarsperiode

Iets meer info over levertermijn, bijna een week gewacht op levering van bestelde producten

Richard

Na bestelling producten die volgens de website op voorraad waren geen reactie en geen verzending. Na contact gehad te hebben zouden de producten worden verzonden. Heeft toch nog een week geduurd... Na bestelling producten die volgens de website op voorraad waren geen reactie en geen verzending. Na contact gehad te hebben zouden de producten worden verzonden. Heeft toch nog een week geduurd voordat ik de levering binnen kreeg. Had PostNL afgesproken met Track & Trace en werd een andere bezorger zonder trace code.

Betere communicatie en afspraken naleven

Reactie GreenEggTotaal.nl:

Goedemorgen Richard, Bedankt voor uw feedback. Allereerst mijn excuses voor deze gang van zaken. In de laatste week van 2018 stond onze verhuis gepland, hierdoor zijn de bestelling tot mijn spijt... Goedemorgen Richard, Bedankt voor uw feedback. Allereerst mijn excuses voor deze gang van zaken. In de laatste week van 2018 stond onze verhuis gepland, hierdoor zijn de bestelling tot mijn spijt wat rommleig verlopen en met enige vertarging uitgeleverd. Wij hadden u hier over beter moeten informeren. Helaas is dit niet gebeurd. Inmiddels zijn we weer up-en-running dus kunt u de service verwachten welke wij beloven op de website. Nogmaals mijn excuses, Ramon van Koppen Greeneggtotaal.nl

Wouter

snelle levering en flexibiliteit mbt levering

overflow van telefoon centrales. Groningen was wel makkelijk te bereiken. Toen ik vertelde dat de andere locatie niet goed te bereiken was werd verteld dat komt omdat het druk is.... hier is dat niet zo. laat de centrales elkaar over nemen als het druk is is makkelijke oplossing.

2 maalbiets besteld en komt bewering op website niet na mbt levertijd

Goede customer service. Reageerde bijna direct via whatsapp

Levertijden niet noemen op website

Reactie GreenEggTotaal.nl:

Geachte heer Berix, Allereerst mijn excuses voor de vertraagde leveringen. Tijdens de feestdagen hebben we erg veel vertragingen opgelopen door de drukte bij onze vervoerders. Helaas heeft u dit... Geachte heer Berix, Allereerst mijn excuses voor de vertraagde leveringen. Tijdens de feestdagen hebben we erg veel vertragingen opgelopen door de drukte bij onze vervoerders. Helaas heeft u dit ook ondervonden en naast u nog vele andere klanten. Wij doen er alles aan om de bestelling op tijd bij u te leveren, zoals we beloven op de website. Dit is helaas niet gelukt, waarvoor mijn excuses. In de toekomst zullen we nauwlettend in de gaten houden of er betere opties komen om ook tijdens de feestdagen de pakketten op tijd te kunnen leveren bij onze klanten. Met vriendelijke groeten, Ramon van Koppen Greeneggtotaal.nl

Helaas een slechte ervaring, Een Nest besteld en enkele kleinigheden, indien voor 16:00 besteld, dan de volgende dag in huis. Besteld rond 12:00, netjes e-mail van de bestelling, vervolgens netjes... Helaas een slechte ervaring, Een Nest besteld en enkele kleinigheden, indien voor 16:00 besteld, dan de volgende dag in huis. Besteld rond 12:00, netjes e-mail van de bestelling, vervolgens netjes een e-mail dat alles onderweg is met track&trace.
Volgende dag net voor 18:00 pakket binnen, maar geen Nest. Op de pakbon stond die er wel bij, maar met pen erachter "wordt nageleverd"!
Excuus na 2 dagen, ze zitten midden in een verhuizing. Kan natuurlijk altijd, maar als je wel op een pakbon kan schrijven dat het artikel wordt nageleverd, dan kan je ook een mail sturen of een telefoontje plegen. Erg slecht, daarbij ook niet eens een nieuwe leverdatum. Ondertussen staat de Nest nog steeds op voorraad met voor 16:00, etc, etc.
Hier koop ik iig niks meer!

- Website up to date houden
- Betere communicatie
- Als er dan iets mist gaat, kom je klant tegemoet.

Reactie GreenEggTotaal.nl:

Geachte heer Schaap, Allereest mijn excuses voor deze gang van zaken. Helaas is door onze verhuis de bestelling niet compleet uitgeleverd en hebben wij u onvoldoende geïnformeerd over de... Geachte heer Schaap, Allereest mijn excuses voor deze gang van zaken. Helaas is door onze verhuis de bestelling niet compleet uitgeleverd en hebben wij u onvoldoende geïnformeerd over de nalevering. Daar heeft u volkomen gelijk in. Voor ons een les om de klant beter te informeren. Het aankoopbedrag van het nest in inmiddels op uw verzoek aan u gecrediteerd. We hebben het nest inmiddels weer voorradig, maar helaas is dat nu te laat. De verhuizing is inmiddels afgerond en alles draait weer zoals u van ons mag verwachten en wat wij beloven op de website. Nogmaals mijn excuses, Ramon van Koppen Greeneggtotaal.nl