Rob

Goede service, zonder kosten mijn BGE opnieuw afgesteld.

Klantgericht, ondernemen zoals het behoord te zijn.

Niets, ga zo door.

Vlotte service, correcte prijs

helder en vlot

Arjan Kremer

Combinatie in vestiging Groningen met Tandartsen apparatuur vind ik minder geslaagd. Wel prettig geholpen en aan de telefoon behulpzaam. Bij eerste tel contact met nummer op website werd wel eerst...

Goede website

Heb alleen ervaring met Groningen, maar zou meer scheiding maken tussen Tandartsgeddelte en GreenEgg. Vooral ook opnemen met GreenEgg als je het nummer belt wat op de GreenEgg website staat! Moet telkens twee keer klikken op website om een artikel in de winkelwagen te plaatsen. Zitten al meer dan een week te wachten op een bestellen na de mail verzonden waarvan trouwens GreenEgg telkens twee keer een mail van stuurd (bedankt voor uw bestelling en verzonden).

Beige

Via internet een rooster besteld. Na een verkeerde bestelling is de fout zeer snel hersteld.

Directe adequate reactie op klacht.

Goed, product was op andere sites niet te krijgen of veel duurder met verzendkosten.

Dhl is een slechte koeriersdienst. Weinig informatie over de levering. En het duurt veel langer dan bij andere koeriers.

Jan Kuijk

Goede ervaring. Eenvoudig artikel gekocht, dus over artikel zelf niets te vertellen.

Snelle levering.

J.van Hinsberg

Op de site staat voor 16:00 besteld de volgende dag in huis!
Op maandag ochtend om 11:00 besteld!(dit omdat ik ma&di vrij heb en dus thuis ben om in ontvangst te nemen)
Krijg ik de...

Mooie site helaas komt men niet de snelle levertijd na terwijl op site staat dat alles op voorraad is.

Bestelmail was snel,verzendmail(bevestiging pas 2 dagen erna!

Reactie GreenEggTotaal.nl:

Geachte heer Van Hinsberg,

Bedankt voor uw review. Op het moment van bestelling bleek helaas dat de Dammers houtskool heel even uitverkocht was en dit heeft inderdaad 2 dagen geduurd. Normaliter informeren wij de klant op het moment dat de bestelling niet de volgende dag wordt geleverd. Dit is niet gebeurd of ze hebben u niet kunnen bereiken. laten we er van uit gaan dat het onze fout is en dat wij u niet geĆÆnformeerd hebben. Mijn excuses hiervoor!
Hopelijk is de houtskool goed aangekomen en kunt u weer een tijdje vooruit.

Nogmaals mijn excuses voor de vertraging!

Met vriendelijke groeten,

Ramon van Koppen
Greeneggtotaal.nl

Justin Roskam

Top bedrijf, tweede keer dat ik iets bestelde werd ik binnen een uur gebeld dat er iets niet leverbaar was en werd gelijk opgelost. kan niks anders zeggen dan een bedrijf met een perfecte service!!

perfecte service, zeer vriendelijk mensen die je graag ter woord staan.

niets op kunnen merken..

A.S. Kanaar

Bestel hier al een aantal jaren mijn Egg-producten en ben erg tevreden over de dienstverlening en snelle service

Deze laatste bestelling ging "normaal" geautomatiseerd, maar in het verleden ook telefonisch contact gehad en goed geadviseerd geholpen. Tevens een keer een gebroken rooster ontvangen en daar werd zonder gedoe een nieuwe voor verzonden.

Snelle levering en goed verpakt