Jan Loffeld

Slordig

Duidelijke site

Doen wat er wordt beloofd

Dave Warrringa

Plus punt: Duidelijk site waar op je het model Big green egg Kan selecteren met daaronder de bijbehorende assecoires.
Minpunt: 2x besteld bij Greeneggtotaal, 2 x niet de afgesproken...
Minpunt: 2x besteld bij Greeneggtotaal, 2 x niet de afgesproken leveringstijd nagekomen.

Product werd niet in originele verpakking geleverd maar los in een doos met wat papier. Op de site stond de volgende dag leveren mits voor 11:00 uur besteld. Ik heb mijn bestelling op vrijdag voor... Product werd niet in originele verpakking geleverd maar los in een doos met wat papier. Op de site stond de volgende dag leveren mits voor 11:00 uur besteld. Ik heb mijn bestelling op vrijdag voor 11:00 uur geplaatst maar pas donderdag ontvangen. Een mailtje over deze vertraging had ik zeer op prijs gesteld.

Rosa Klop

Goed en snelle levering

veel te zien

bijproducten duidelijker erbij zetten

Sebastiaan

Zeer goed, ondanks verkeerd geleverd product, maar heel snelle opvolging en nalevering!

Nette duidelijke website, snelle levering, enorm goede opvolging

Hiud deze service!

Hans

Bestelling in delen geleverd zonder informatie vooraf.

ASOORTIMENT

Indien een bestelling niet compleet geleverd kan worden klant vooraf informeren.

mschipper

Goed en snel!

Snel geleverd.

Veel van de accessoires waren niet leverbaar op de site. Ook niet de basics zoals houtskool

Jan Van den Brandt

Perfect, snel geleverd prima product

Duidelijk

Francois

Snelle levering. Prima prijs !

Alle info aanwezig

A Gelton

Snel geleverd en heel !! Super

Levering

Graag de volgende keer een factuur erbij gehad willen hebben

Rob Oosterveld

Prima geholpen, ook toen de bestelling per ongeluk verkeerd is gegaan. Is snel opgelost!

Volledig en makkelijk zoeken