Badenser

The support before the order was great and friendly. Delivery was prompt and quick!
Nothing to complain, can’t be any better!
Special thanks to Ramon

Bernice

Zeer goed

Duidelijke website, prettige bejegening en heldere uitleg van klantenservice, snelle en correcte afhandeling bestelling.
Pro actieve houding: werd teruggebeld door klantenservice zonder dat ik voicemail had ingesproken

Goede aankoop van een green egg gedaan
Een bestelling verkeerd opgestuurd , wel snel herstel, zonder problemen

Snel reactie

Iets beter opletten , wat er besteld wordt

Bart

Helaas lang moeten wachten door getreuzel bij DHL en ik kreeg de klantenservice telefonisch niet te pakken. (Jammer dat veel bedrijven nog met DHL in zee gaan.) Levering was incompleet, maar dat kan...

-mooi en uitgebreid assortiment
-overzichtelijke website met veel info
-producten snel verzendklaar
-problemen worden snel behandeld, als ze zijn doorgekomen

-DHL is niet de meest betrouwbare transporteur.
-klantenservice was tussen 17 en 22 uur niet telefonisch bereikbaar, staat wel op de site

Robin van Spankeren

Super service. Wanneer er iets kapot gaat of niet werkt, dan wordt het zonder enig probleem opgelost. Denken mee met de klant en zijn zeer pro actief.

Wij hebben indertijd een green egg gekocht. Goede service.
Nu kooltjes via de site besteld, deze waren echter verkeerd.
Geen problemen gehad om dit om te ruilen.
Het is wel even...

Goed product.

Beter naar de bestellingen kijken.

Greenegg is netjes gemonteerd afgeleverd. Zou voor 10:00 uur afgeleverd worden , was er om half elf nog niet. Omdat wij een dagje sauna hadden gepland later afgesproken de egg neer te zetten onder...

Snelle info, vriendelijke mensen, mooie duidelijke website.

Graag een e-mail versturen als er iets ontbreekt aan de zending en graag een e-mail wanneer het wordt nageleverd. Wij wachten nog op een kiphouder.

NETJES GEREGELD KEURIG OP TIJD

OVERZICHTELIJK EN GOED GEPRIJSD

Vlotte levering

Werd gebeld omdat ik vergeten was mijn huisnr. te vermelden bij de bestelling, echt super.

Olof

Snelle levering, maar wanneer je bbq saus bestel dan raad ik aan dit niet te doen! Je koopt een grote dure fles en de houdbaarheid datum is maar 6 weken!!!!

Houdbaarheid sauzen checken