Fijne producten

Marsha

Heel goed. Mooie website, leuke verhaaltjes bij alle kruidemixen, en lekkere recepten. Bestellen gaat gemakkelijk en de producten zijn echt heel goed.

Francien

Alles met zorg ingepakt en in perfecte staat ontvangen.

Persoonlijk tintje

Mijn ervaring is prettig

de producten

vind het jammer dat je als je een product bekijkt die bijv op pagina 3 staat dat je dan als je terug gaat weer bij pagina 1 moet beginnen het zou fijn zijn als het bijv en een popup geopend kan worden zodat de rest blijft staan.

Prima levering en heerlijke kruiden mengsels allemaal!

Afterpay zou soms handig zijn

Mariska

Leuke website, goede producten en goede service.

Er wordt snel gereageerd op vragen.

Gevonden via My Pie en direct besteld!

WP Verkerk

Fijne ervaring met dit bedrijf. Snelle levering, goede suikervrije kruiden zonder verdere toevoegingen.

Geweldige service! Er was een pot gebroken tijdens de levering en ik kreeg de dag erna al een vervangend product! Super!

Drost

Top!!! Bestelling was niet aangekomen! Iets mos gegaan met de bezorging! Top opgelost, er werd een nieuw pakketje opgestuurd!

Prijs producten wegen niet op tegen bezorgkosten. Website was erg onoverzichtelijk en vervelend om te bestellen, bestel knop moeilijk op tellikken omdat de social media melding te voorschijn komt.

kwalitatief goede product

je verkoopt goede producten, maar mensen kennen jouw producten niet. Om uit te proberen heb ik de choco loco besteld, maar eigenlijk betaal ik evenveel geld voor de bezorgkosten als het product zelf. Hierdoor is de drempel voor mij om ye bestellen groter. Als je klanten zo ver wilt krijgen om de volgende x ook een bestelling te plaatsen en het liefst voor meer producten, dan zou je bijv een proef zakje van een ander product mee kunnen sturen. Als die ook bevalt heb je de volgende x een bestelling met meerdere producten erbij.