E Mestebeld

Mooie producten en snelle levering. Zeer tevreden!

Diversiteit van kwalitatieve producten die te schattig zijn

Nvt

Geen problemen ondervonden met de bestelling. Erg leuke kinderspullen!

Wij hebben eenmalig een aankoop gedaan. Keurig op tijd geleverd en goede kwaliteit

Prima vlotte afhandeling. Kreeg de bestelling op tijd.

Leuke winkel, ben erg blij met het product wat ik heb besteld. Levering was keurig ingepakt en op tijd binnen.

Leuke spullen en snelle levering

M van der Hoorn

Snelle levering, mooie producten en vriendelijke service.

Graag controle op de inhoud. 1 sticker zat in een koker met verkeerde sticker waardoor ik een verkeerde levering kreeg.

Inge te Vaanholt

Super bedrijf! Mooie spullen, fijne klantenservice.
Kortom, een aanrader.

Je wordt prettig te woord gestaan en ze zijn heel schappelijke met ruilen.

Snel geleverd en leuk dat het ook ingepakt word als kadotje, wanneer je dit aangeeft.

Leuk dat het als cadeautje ingepakt kan worden

Het werd geleverd in een erg grote doos, mogelijk kan dat wat kleiner?

Maartje

Nu twee keer bestellingen gedaan voor het inrichten van de babykamer (en vaak rondgekeken ter inspiratie!). Twee keer telefonisch contact gehad over producten

het aanbod; veel spullen die niet in standaard stenen winkels te vinden zijn. website is ook overzichtelijk ingedeeld.
telefonisch heel goed te bereiken en leuk contact via de telefoon, dat verder gaat dan alleen dienstverlening.

soms mist er wat informatie (vooral over specifieke afmetingen), en ik mis soms meer foto's van een product zelf (vaak gaan de meeste foto's over andere producten van een merk).
niet gratis kunnen retourneren is wel jammer, en zorgt ervoor dat ik het bij andere webshops opzoek als ik twijfel over het product.