Mooi aanbod, persoonlijke service, goede informatievoorziening

Dave van Vugt

Snelle levering en mooie verpakking om de lamp

Geertje

Heel sneller levering, super mooi als cadeautje ingepakt als deze wens er is en natuurlijk heel mooie producten!!!

Heel mooi assortiment met leuke merken
Cadeautje leuk ingepakt

Ik belde op zaterdag, er werd niet opgenomen, maar nog geen 5 minuten later kreeg ik een telefoontje terug.

Snelle levering en goed product!

TK

Zeer goed!

Ik heb telefonisch contact gezocht over levertijd en beschikbaarheid en ik werd snel geholpen, zelfs na kantooruren.

Top!

Wesley

Sebra Kili bed besteld op deze site na een belletje voor wat meer info. Werd ontzettend meegedacht dus dat was erg fijn. Na bestelling einde van de ochtend meteen een bevestiging met de vraag of het...

Persoonlijk contact, meedenken en snelle levering.

Eliane

Heel goed, precies zoals verwacht en product in mooie nieuwstaat.

Mooi product, mooi ingepakt, goede service ook qua flexibiliteit in hoe ze met de verzending omgingen. Vriendelijk en een mooie website.

De verzending was verkeerd aangemeld (mijn adres was verkeerd doorgegeven). Daardoor kon het afhaalpunt het pakketje in eerste instantie niet vinden.
Misschien toch PostNL? ;)

Rianne Docter

Fijne webshop, met de leukste spulletjes! Twee posters besteld, die werden super netjes verpakt, niet opgerold maar zaten in een dik karton.

Snelle levering en netjes verpakt.

2 producten (bijtring en bootje van Oli and carol) voor mijn jongetje besteld en hij is er super blij mee!

snelle verzending, netjes ingepakt.