Mark

Mooie producten. Bestelling snel geleverd en heel mooi ingepakt. Het handgeschreven kaartje werd ook gewaardeerd door onze zoon.

Duidelijke informatie

Blijf vooral zo doorgaan! Het handgeschreven kaartje wordt door ons ook heel erg gewaardeerd.

Problemen met levering van bestelling maar ze hebben alles in het werk gesteld om alles op te lossen !

Zeer behulpzaam

NB

Prettige website, vlot contact/reactie bij vragen en hele snelle bezorging/service.

Persoonlijke benadering en snelle service. Breed assortiment.

Betalingstechniek is soms ingewikkeld.

Alles was heel duidelijk beschreven, duidelijke foto's
vlotte afhandeling

houden aan de afgesproken dag van levering, ik verwachtte het maandag omdat ik vrijdag had besteld, en ben thuis gebleven.
Dinsdag kwam het pakket pas aan.

Vroeger vragen naar de aftersale

Van Eeghem L

Hallo, het was de eerste maal dat ik dit bedrijf heb ontdekt, ik ben toch wel positief . Leuke dingen vr de kindjes en snelle service

Duidelijkheid in de begeleidende brief

Verpakking was enorm groot.

Goede snelle levering

Zeer behulpzaam

Lotte

Grote keuze uit producten die makkelijk te bestellen zijn en snel worden geleverd.

Gratis kunnen retourneren is altijd fijn als klant zijnde.

Anneke

Ik koop geregeld wat bij gras..... voor onze kleine. Mooie spullen, Prettig in persoonlijk contact , snelle levering, veel keuze, betrouwbaaar.

Snelle levering en mooie spullen die je niet ergens anders ziet.

Nee..