9.5/10

anonymous

Ondanks de betaling via mij niet goed lukte, na een mail gelijk terug gebeld en bestelling dezelfde dag verzonden. Heel vriendelijke en snelle reactie. TOPPERS.

Was Super snel binnen, vandaag besteld en morgen binnen. Ondanks de Sinterklaas drukte.

Femke

Mooie producten wanneer je op zoek bent naar duurzaam speelgoed e.d. en goede service; eigenaren denken mee met klant en stellen klant voorop. Ik had een probleem met een product, na e-mail hierover... Mooie producten wanneer je op zoek bent naar duurzaam speelgoed e.d. en goede service; eigenaren denken mee met klant en stellen klant voorop. Ik had een probleem met een product, na e-mail hierover te hebben gestuurd werd direct met leverancier contact opgenomen en werd het opgelost.

Jennifer

Breed aanbod, goede prijzen, snelle verzending

Breed aanbod, goede prijzen en snelle verzending

Karlijn

Mooie overzichtelijke website met heel leuk assortiment. Levering is snel en goed aangekomen.

Mooie overzichtelijke site

mogelijk maken om aantallen in winkelwagen aan te passen. Nu moet je in één keer de hele bestelling cancelen en dan opnieuw invoeren als je aantallen wilt veranderen. Daarnaast was het doorklikken soms niet makkelijk en moest je even wachten

Peters

Kraam cadeautje gekocht, leuke producten!

Niet echt iets te vinden over de exacte levertijd. Er zou bij staan als er een langere levertijd was, dit stond nergens omschreven dus ging uit van de volgende dag (voor 21.30 uur besteld) maar ook in de orderbevestiging stond geen leverdatum. Uiteindelijk 2 dagen na bestellen ontvangen dus super maar zou graag tijdens het bestellen willen zien wanneer het geleverd zou worden.

Schmale

Geweldige service, heel leuk ingepakt en snel verzonden

Griffith

Leuke producten, vaak met korting

Snellere levering

Kim Neefjes

Ik heb goede ervaringen met het bedrijf.

De website is duidelijk.

De website zou nog aantrekkelijker kunnen worden geaakt.

Linda

Erg goed! Mooie producten, goede prijs, snelle verzending.

Mdo

Vriendelijke service!