Bestelling in goede staat ontvangen

Er is een gratis cadeau-inpakservice. Ik wilde mijn bestelling (lamp) echter eerst controleren aangezien er meer dan 14 dagen zitten tussen ontvangst bestelling en het geven van het cadeau. Ik had gevraagd om cadeaupapier er los bij te doen. Dat is gebeurd zodat ik eerst kon controleren of de lamp het deed en vervolgens cadeau zelf kon inpakken.

Er wordt niet duidelijk aangegeven met welk postorderbedrijf bestelling wordt vervoerd/geleverd. Aangezien ik mijn bestelling zelf bij een ophaalpunt wilde ophalen heb ik het adres van ophaalpunt Post NL opgegeven. Later bleek bestelling met DHL te zijn verzonden. Dit heeft voor nogal wat verwarring gezorgd. Ophaalpunt Post NL meldde dat zij geen pakketten van DHL in ontvangst nemen. Bij het ophaalpunt DHL was mijn bestelling niet bezorgd. Terug naar ophaalpunt Post NL en daar bleek na enig zoeken toch mijn bestelling te zijn bezorgd.
Het zou dus handig zijn als bij bestelling duidelijk wordt aangegeven welk postorderbedrijf bestelling bezorgd zodat je het adres van het juiste ophaalpunt op kunt geven.

Leuke spullen & snelle levering!

Annika

Uitgebreide collectie met mooie producten, klantvriendelijk en snelle verzending

Veel keus, duurzame en mooie producten; een winkel om steeds weer bij terug te komen.

Heel goede ervaring: zowel de bestelling als de levering is vlot verlopen.

Klantgericht

Persoonlijk bericht na bestelling en persoonlijke levering

Geen tips, ga zo door ;-)

Ik was zo slim om de verkeerde postcode op te geven. De bezorging liet dus op zich wachten. Ik was druk, dus vergat het pakje. Maar na een paar dagen kreeg ik een keurige mail of ik het adres wilde...

afterservice

Goede service

Goede klantenservice

Goede en snelle service

Duurde erg lang voor het geleverd werd. Na een mail bleek dat het verzonden was zonder Track&Trace en wrs kwijt was geraakt met de post.
Snel opgelost door hem opnieuw te verzenden.

Leuke spullen! Wel aan de prijs.

Zorgen dat het altijd verzonden wordt met Track&Trace
En ook als het misgaat het pakket inpakken zoals gevraagd.

Een hele fijne en overzichtelijke site. Goede service en snel bezorgd!

Snel verzonden