Grasonderjevoeten.nl

Grasonderjevoeten.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Grasonderjevoeten.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3208
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Grasonderjevoeten.nl met 9.4/10. Gebaseerd op 3208 ervaringen.

Uitstekend (10/10)

Makkelijk zoeken, snelle levering, attente kaartjes bij bestellingen die ingepakt zijn

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettige ervaring. nu al meerdere keren wat producten besteld.

snelle service

Geweldig leuke site.

Persoonlijke touch.

Score voor Grasonderjevoeten.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Leuk en authentieke producten. tot nu toe erg veel plezier van alles.

Goed (8/10)

Snelle levering met persoonlijke touche

Score voor Grasonderjevoeten.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service en snelle levering van exclusieve producten die niet in elke winkel te krijgen zijn. wij gingen voor een leuk frans babybehangetje van hoge kwaliteit dat super snel op de muur zat.

Manon
Manon

Mooie producten, goede service en klantvriendelijkheid!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mooie webshop met prachtige spullen! naast het grote aanbod ook nog eens een geweldige service! meerdere keren zowel telefonisch als per e-mail erg goed en vriendelijk te woord gestaan. na een probleem met een product erg goed geholpen en er werden zelfs drie passende oplossingen geboden waaruit we konden kiezen. zeer tevreden!.

Stella
Goed (8/10)
Stella

Nee het was een cadeau.

Snellere levering

Score voor Grasonderjevoeten.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service, duurde wel lang eer product geleverd was. was wel netjes aangegeven.

Saskia Van den Broeck
Voldoende (6/10)
Saskia Van den Broeck

Meer info over de leverdatum.

Score voor Grasonderjevoeten.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik had dinsdagnamiddag een bestelling gedaan en had gehoopt dat het donderdag zou binnen zijn, maar helaas kwamen de zonnecrèmes pas vrijdagochtend binnen als we reeds onderweg waren naar het zuiden van frankrijk :-/.

Prima (7/10)

Score voor Grasonderjevoeten.nl:3.5/5

Annelou van Griensven
Annelou van Griensven

de persoonlijke noot en de hoge kwaliteit in producten.

De website look en feel is iets wat afstandig. Mijn gevoel met het bedrijf komt niet altijd overeen met de uitstraling. Het oranje en lime groen vloeken een beetje in mijn ogen. Maar goed over smaak valt niet te twisten ;)

Denk wel met een meer persoonlijkere benadering vanuit de site naar je consument dat je dichter bij jullie dna van het bedrijf blijven.

Score voor Grasonderjevoeten.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Gras onder je voeten, heeft een persoonlijk en fijne service mbt internet bestellingen. de producten zijn fijn in gebruik en van erg goede kwaliteit. ik bestel af en toe wat online maar deze webshop komt vaak terug en adviseer ik ook bij moeders en vaders die opzoek zijn naar eigentijdse en duurzame producten/cadeaus.

Wijnvoord
Matig (5/10)
Wijnvoord

Retour zenden moet gratis vind ik. Zeker als je meerdere maten besteld

Score voor Grasonderjevoeten.nl:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De bestelling verliep vlot. 2 paar babyshoentjes besteld. 1 maal verzend kosten betaald en bij retour zenden nogmaals zelf verzend kosten betaald. dit vind ik geen service. weerhoudt me dan ook om een volgende bestelling te plaatsen. bij kids is de maat al best lastig te bepalen, dus bestel ik meerdere maatjes.

Bedrijfsinformatie

Ons streven is om het ‘gras-onder-je-voeten-gevoel’ bij je teweeg te brengen met onze kleurrijke collectie voor baby’s, kinderen en volwassenen. Oftewel een blij, vrolijk en gelukkig gevoel.

Wij krijgen er een glimlach van op ons gezicht. Jij ook ?
Adres
Vaassenseweg 31 A