Jacqueline

Meerdere keren producten besteld, altijd snel geleverd en netjes verpakt.

Prima!

Graag de mails over de levering in het Nederlands ipv Spaans ?

Niet goed. Ik heb een sample besteld van een stukje behang. Dit is werkelijk waar te klein om er iets van te vinden en de verzendkosten hiervan zijn belachelijk hoog.

Wel goede website verder

Geen achterlijk hoge prijzen voor het verzenden van een sample van een stukje behang. Dit kunnen jullie al met 1 postzegel verzenden. Vanwaar de 2.95??

Online bestelling gedaan

Snel en vriendelijke mailcontact, goede levering en persoonlijkheid van het bedrijf!

n.v.t.

E noorda

Niet super , beantwoorden eerdere mail onvoldoende en verder zie onder

De bestelling was snel geleverd !

Als je een retourzending wilt doen is dat nogal omslachtig ! Eerst het bedrijf informeren, geen retour sticker en de kosten zijn voor jezelf ! Wat ik ook jammer vond dat je geen keus hebt om het te laten inpakken De tip spreekt voor zich : geen retour kosten, duidelijke retour sticker en misschien de mogelijkheid tot inpakken .

Een leuke website met bijzondere producten.

Originele producten.

Bij behang meer informatie over het verwerken.
DHL vind ik zelf geen fijne bezorgservice.

Vrij goed

Vrijdag besteld. Op de website stond het kon pas dinsdag geleverd worden, maar je kon bellen om dit te veranderen. Gebeld: de afleverdatum kon niet veranderd worden. Ik had dus niet hoeven bellen.

Carmen Gerritsen

Super goede ervaring!

Goede klantenservice. Goed bereikbaar via de mail, je krijgt super snel een reactie.

Wellicht een filter bij de producten met van laag-hoog, hoog-laat etc.

j

Snelle levering maar De kleuren, grootte en inhoud van het product kwamen totaal niet overeen met hoe het op de website getoond word.
Ik was teleurgesteld in het product

Snelle levering/goed op de hoogte gehouden

Ik was teleurgesteld in het product