Nina

Super mooi kinderspeelgoed

Mooi, kwaliteit, orgineel

Over het algemeen goed, slechts 1 tegenvaller (maar ik weet niet of het probleem bij jullie of bij 3 sprouts zit).

Heel vlotte verzending, leuk aanbod aan spullen.

Ik weet niet of jullie hier aan kunnen doen of niet, maar de speelgoedkist van 3 sprouts met de beer was eigenlijk wat vuil (ondanks de plastic verpakking waarin hij zat) en ik heb redelijk wat tijd... Ik weet niet of jullie hier aan kunnen doen of niet, maar de speelgoedkist van 3 sprouts met de beer was eigenlijk wat vuil (ondanks de plastic verpakking waarin hij zat) en ik heb redelijk wat tijd moeten steken in het proper maken met een schone, vochtige vod. Dat is niet helemaal gelukt. Daardoor is hij niet zo mooi als de andere producten die ik van 3 sprouts bij jullie gekocht heb. Ik vind het wat jammer, want dat hoort niet wanneer je een nieuw product koopt.

Patsy Herinckx

Prachtige bestelling

Mooi verpakt, snelle verzending

Tonnie Ballegooij

Heel goede ervaring.

duidelijkheid, netheid, snelheid.

een waarschuwing m.o.o. de olifant met lange/hoge slurf. de slurf kan breken wanneer je de olifant (hard) op de grond laat vallen. Dat vond ik erg attent/nuttig.

Martje van Wijk-Bertels

Snelle vriendelijke service, heel leuk en netjes verpakt!

Moesha van den Berg

Top ervaring. De items waren leuk ingepakt en er zat ook nog een kaartje bij waar ik zelf wat op kon schrijven. De zending werd snel geleverd en de items waren zoals verwacht.

Vond het heel leuk dat er een optie was om de items in te laten pakken en dat er nog een kaartje bij zat waar je ook wat op kon laten schrijven.

Ik heb geen negatieve punten!

Rian Winter

Leuke producten, snelle levering, goed verpakt. Prima!

Lio De Groot

Geweldige service

Mooi verpakt en een handgeschreven briefje

Bolhuis

Fijne communicatie

Communicatie

Nusch

Blij mee! Snel verzonden en mooi ingepakt.