marianne Hoogweg

Aardige mensen.

Ziet er lief uit

Ik dacht dat ik een groen pakje met mursje had gekocht. Maar ik kreeg alleen t rompertje. Terwijl het in tegenstelling tot de abdere rompertjes, wel op t plaatje stond. Vond ik erg jammer. T was zo... Ik dacht dat ik een groen pakje met mursje had gekocht. Maar ik kreeg alleen t rompertje. Terwijl het in tegenstelling tot de abdere rompertjes, wel op t plaatje stond. Vond ik erg jammer. T was zo compleet.

Merel

In één woord: Super

Ruimte voor persoonlijke noot van de gever voor de ontvanger. Persoonlijke noot wordt echt zorgvuldig uitgevoerd.

Smeuninx

Bijzonder goed

Toen ik bestelde, waren jullie aan het verbouwen of dergelijke en er werd duidelijk op de website gezegd dat alle bestellingen bij heropening in orde van aankomst werden behandeld. Eerlijke... Toen ik bestelde, waren jullie aan het verbouwen of dergelijke en er werd duidelijk op de website gezegd dat alle bestellingen bij heropening in orde van aankomst werden behandeld. Eerlijke manier!
We hadden onze bestelling trouwens nog heel snel.

Laura

Zeer snelle levering!

Sarah S

Snelle service!

Timo

PRIMA! Alle spullen arriveerden op tijd. Alles was in goede staat en functioneerde naar behoren.

petra

Leuk product, snel geleverd

Snelle en correcte levering

A. Van Aalst

Zeer positief. Snelle reactie en levering

Soms lastig om vanuit de winkelwagen de bestelling af te ronden en te betalen