Accountantskantoor Fiscam BV

Prima service en uitstekende wijnen!!

Reactie Grapedistrict:

Bedankt voor je review, we zijn heel blij om te horen dat zowel de wijnen als de service bevalt! Met vriendelijke groet - Tessa, team Grapedistrict

Roselien Boonstra

Ontzettend enthousiast over de missie van grape district en ik heb nog nooit een vieze wijn bij ze gekocht. Proefdozen zijn ontzettend aan te bevelen. Al vele nieuwe favorieten uit een proefdoos... Ontzettend enthousiast over de missie van grape district en ik heb nog nooit een vieze wijn bij ze gekocht. Proefdozen zijn ontzettend aan te bevelen. Al vele nieuwe favorieten uit een proefdoos gekomen. Als er een probleem is met de bezorging wordt dit ook netjes en snel opgelost.

Reactie Grapedistrict:

Hoi Roselien,
Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over ons! We zijn blij dat we je hebben kunnen verrassen met onze proefdozen, dat is precies de bedoeling. :)
Bedankt voor je...
Hoi Roselien,
Bedankt voor je review!
Tessa - Team Grapedistrict

Boris

Grapedistrict werkt zowel grote als kleine wijnproducenten, de wijnproducenten en boeren krijgen garandeert genoeg beloningen voor de productie.

De grapedistrict winkels en het personeel...

De grapedistrict winkels en het personeel is altijd goed en netjes en deskundig.

Lindsay

Goede info en lekkere wijn die je nergens anders vindt!

Ingrid van Elderen

Hele fijne collectie

Mary Haubrich

Prima service, behulpzaam en vriendelijk personeel

Wouter Stokking

Fijne wijnwinkel, goede service en prima webshop.

Couvreur Jungbeker

Erg goed geholpen

Breugem

Overzichtelijke website, snelle en correcte levering!