Lisa

Wat een heerlijke winkel. Erg fijn dat een glaasje proeven geen probleem is. Dat maakt het uitzoeken van wijn veel leuker! Ik ben fan.

Judith

Een groot plezier om hier heerlijke wijnen uit te zoeken. De mensen hier hebben liefde voor het wijnvak, geven goed advies en ik loop meestal met meer flessen de deur uit dan ik van plan was. Een groot plezier om hier heerlijke wijnen uit te zoeken. De mensen hier hebben liefde voor het wijnvak, geven goed advies en ik loop meestal met meer flessen de deur uit dan ik van plan was.

En ik vind het ook heel leuk om via de qr code die soms op de fles zit, meer te horen over de wijboer die achter de wijn zit. Dat voegt echt iets toe.

Tymen Selman

Onbetrouwbaar

Reactie Grapedistrict:

Hi Tymen,
Zoals telefonisch besproken vinden wij het erg vervelend dat je onze service als onbetrouwbaar hebt ervaren.
Helaas is één van de twee dozen niet op de gewenste dag geleverd en...
Hi Tymen,
Helaas is één van de twee dozen niet op de gewenste dag geleverd en laat dit net de dag voor kerst zijn geweest. Door grote drukte bij PostNL is de tweede doos vertraagd geraakt en niet op de gekozen dag afgeleverd, dit vinden wij erg vervelend. Helaas konden wij de tweede doos op de dag zelf ook niet leveren omdat dit de drukste dag van het jaar is.
Wij willen nogmaals onze excuses aanbieden voor de samenloop van omstandigheden en hopen dat je alsnog gebruik wilt maken van onze compensatie. Dit kan door een e-mail te sturen naar logistiek@grapedistrict.nl.
We hopen van je te horen.
Jerine

Jimmy

Nice. Being a neighbor with Linnaeustraat grape district I visit often

Alise

Leuke wijnzaak met leuke wijnen voor een goede prijs. Echt een aanrader. Top geholpen.

rene beukema

Waanzinnig goed

AMWM Creusen

Door mij bestelde wijnen zijn een echte aanrader.!

Netjes

Fris, prettig en correct