Offerte
8.5/10
8.1/10
Ontwerp

Kees Louter

Prettig gesprek en goed advies tijdens verkoop. Perfecte mensen voor het installatie- en verbouwtraject

Martin Overbeek

Ik heb Grando als een professioneel en ook flexibel bedrijf ervaren. Alle gesprekken en afspraken verliepen punctueel en prettig. Er werd goed geluisterd naar de wensen en qua eventuele...

n.v.t.

Machteld Kaptein

Vlotte hulp in showroom. Leuk ontwerp. Tip wel het laatste doorloopgesprek gaan houden om misverstanden te voorkomen.

Positief dat onze kritiek goed is opgepakt. Zet elke mondelinge afspraak op papier, voorkomt veel irritatie en vergeten toezeggingen. Zorg dat alle medewerkers op 1 lijn zitten.

klaver

Fijne hulp en advies gekregen

bij veranderingen kijken waar het nog meer invloed op heeft. bij mij had het invloed op de plinten

M.H. Peters

Goede service en advies gekregen. Gert stond open voor onze wensen en gaf duidelijk aan waar de grenzen en de mogelijkheden waren. Goed geholpen bij de keuze van blad apparatuur en accessoires....

Sonja Koster

Grando Zaandam heeft mij bijzonder goed geholpen. De adviseurs denken mee, denken in oplossingen. Ik ben op gevoel de winkel binnen gestapt. Was een goede keus. Niets was ze teveel.

Elle

Voor de 2e keer er een keuken gekocht en nu ook een badkamer. Blij met sevice, klantvriendelijkheid en montage!

Martijn van Lieshout

Perfect geholpen. Zeer tevreden over het hele proces van informeren, tot levering en montage.

Henk en Ella Wolfs

Meteen een goed gevoel toen we de showroom in Tilburg binnen stapten....Zeer bekwame en hulpvaardige heren die ons waarmee dan ook te woorden stonden en met ons mee dachten.
Dus een dikke 10...