Grando.nl

Grando.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Grando.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company795
90 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Grando.nl met 8.4/10. Gebaseerd op 795 ervaringen.
Indruk showroom
Prima (7/10)

Nelleke Remeeus-Komen
Uitstekend (10/10)
Nelleke Remeeus-Komen

N.v.t. Alles is prima verlopen: vanaf de aankoop tot en met de montage van de keuken.

Score voor Grando.nl:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Vanaf het moment bij binnenkomst bij grando hoogvliet tot en met het plaatsen van de keuken: alles verliep prima..
wij zijn zeer tevreden en genieten dagelijks van de nieuwe keuken.

Fam. Mastenbroek
Fam. Mastenbroek

Betere detaillering van de technische gegevens zoals de manier waarop apparaten worden aangeleverd als voorbeeld inductie kookplaat zonder stekker. Zodat je niet verplicht bent deze af te nemen bij de installateur.

Score voor Grando.nl:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Vanaf het eerste moment een goed gevoel. in een ontspannen setting hebben wij de keuken steeds verder ontworpen waarbij we continue goed geadviseerd werden over de mogelijkheden en onmogelijkheden. er werd geen druk gelegd op het snel afsluiten van een deal of het verkopen van een keuken. er worden ook geen onrealistische bedragen genoemd die dan vervolgens met enorme kortingen worden gecompenseerd vanaf het moment dat het totaal plaatje in beeld kwam. werd er een realistische bandbreedte aangegeven van de prijs van de keuken. wij zijn enorm blij en danken zowel stephanie als lijnart van grando hoogvliet.

J. van der Kraan
Goed (8/10)
J. van der Kraan
Score voor Grando.nl:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Wij hebben een goede ervaring met grando.

J.M de Jonge

Graag willen wij onze ervaringen met grando hoogvliet middels deze recensie met u delen..
in tegenstelling tot andere keukenzaken zijn we bij grando hoogvliet zeer voorkomend en vriendelijk te woord gestaan. dhr. jan blom was heel behulpzaam in het meedenken en adviseren van de juiste keukenopstelling en het presenteren van de mogelijkheden m.b.t. apparatuur en materialen. er wordt alleen met a-merken gewerkt, maar wel met een concurrerende prijsstelling. geen veel te hoge prijzen met megakortingen, maar direct eerlijke prijzen, die ook nog onderhandelbaar zijn. de verschillende mogelijkheden qua opstelling en uitvoering zijn ook nog in mooie 3d prints gepresenteerd, waardoor het voor ons makkelijker werd om een gefundeerde keuze te maken..
de keuken is geïnstalleerd door de monteurs gerrit en anton, die zeer vakkundig en netjes te werk zijn gegaan. ze hebben hun uiterste best gedaan om heel precies en nauwkeurig te werken bij het plaatsen van de keuken en het installeren van de apparatuur. kortom vakwerk, waarvoor onze dank!.
het heeft allemaal geresulteerd in een schitterende keuken, waar we heel blij mee zijn. we kunnen grando hoogvliet van harte aanbevelen, wanneer ook u toe bent aan een nieuwe keuken..

H C van der Graaf

Uitstekend (10/10)
Martijn van der Klis
Score voor Grando.nl:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Zeer prettig contact, goede uitleg bij producten en fijne onderhandeling. duidelijke communicatie voor en tijdens montage.

I. Postema
I. Postema

Persoonlijk zou ik het prettig hebben gevonden een telefoontje te hebben ontvangen met de vraag of alles naar wens is verlopen na de montage van de keuken. Dit omdat je voor montage bij uitzoeken en advies continue persoonlijk contact hebt per mail/ persoonlijk of telefoon en na montage en daarna het erg stil is.
Dit zou ook een manier kunnen zijn om up sell te verrichten.

Score voor Grando.nl:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Bij eerste bezoek, prettig ontvangen en gelijk gewerkt aan een gedegen advies voor een nieuwe keuken..
hierna was ik voor 99% klaar in afwachting van plaatsing. erg prettig! ontwerp en offerte op elkaar afgestemd..
had ook geen behoefte om hier nog een tegenofferte te laten maken door een ander bedrijf.top dus.

Kees vd Hooven
Onacceptabel (1/10)
Kees vd Hooven

Te veel om op te noemen.

Score voor Grando.nl:0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Niet doen. na ruim een jaar is onze keuken nog steeds niet af. geen communicatie. geen afspraken na komen. de verkoop heeft geen idee wat er verkocht wordt. de levering is een opdracht. de plaatsing, door mensen die geen nl verstaan, is een niet te herstellen ramp. niet doen.

Vollebregt

Wij hebben bij grando naaldwijk een keuken gekocht. samen met gaby (jong, enthousiast, professioneel) hebben we heel wat tijd besteed aan het samenstellen. ze gaf goede adviezen en kwam soms met oplossingen waar wij nog niet aan gedacht hadden. het was een grote verbouwing en we hebben het voorbereidende werk zelf gedaan. daarbij konden we steeds overleggen met johan of gaby, de communicatie was prettig. het plaatsen was binnen 2 dagen gebeurd, vlot en netjes. wij zijn heel tevreden met grando, en de keuken is geweldig!.

Nel van Zwol

Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe keuken. goed voorgelicht door emmanuel, vervolgens liep het slopen, stucen, levering en plaatsen van de nieuwe keuken, precies volgens planning. aardige, correcte en vakkundige werklieden, kortom alles was top!.

Bedrijfsinformatie

Betaalbare keukens en badkamers, dat is waar Grando voor staat. Of u nu op zoek bent naar landelijk moderne, design keukens of smaakvolle badkamers, bij Grando bent u aan het juiste adres.
Adres
Gragtmansstraat 3