Grando.nl

Grando.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Grando.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company779
90 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Grando.nl met 8.4/10. Gebaseerd op 779 ervaringen.
Indruk showroom
Ontwerp
Advies
Offerte
Montage / levering
Service en garantie

familie van Ballegooijen
familie van Ballegooijen

Wat ik al heb aangegeven tijdens het aftersales-telefoontje; wij hadden niet goed begrepen dat de spullen voor de keuken eerder geleverd worden dan de dag van de plaatsing zelf. Wordt wel aangegeven in de offerte maar wellicht kan dit mondeling nog een keer aangegeven worden.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

We hadden een zondag in april geprikt voor het uitzoeken en kopen van een nieuwe keuken. na wat omzwervingen kwamen we terecht bij grando hoogvliet. bleek dat ze geen koopzondag hadden! toch waren we van harte welkom om rond te kijken en vragen te stellen. er werd ons zelfs koffie met wat lekkers aangeboden! we voelden ons ernstig bezwaard.. we hebben die zondag een super mooie keuken gekocht, zijn heel goed geholpen. inmiddels is de keuken geplaatst door een vakman van grando en genieten we er nog elke dag van. we kunnen grando hoogvliet iedereen aanraden!.

T.Teng
T.Teng

Dit service niveau is uitzonderlijk

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Keuze voor grando hoogvliet door goede reviews..
het team uit hoogvliet maakt dat volledig waar..
zij werken samen met goede onderaannemers die prettig in de omgang zijn en zich aan de afspraken houden..
enige uitloop in de tijd door wat onverwachte zaken. daar is door grando goed op gereageerd en recent is er enige tijd na de oplevering nog een onderdeel vervangen zonder enig probleem..
prima (after-)service dus!.

Gerard Foncke
Goed (8/10)
Gerard Foncke

Binnen drie weken na aanvang montage was 90% gereed, uitstekend dus. Juist de "kleine" overgebleven zaken kostten relatief veel tijd. Wellicht sneller zaken oplossen zou de goede reputatie verder vergroten.

Score voor Grando.nl:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

In het algemeen is de ervaring prima, juist door het verstrekken van reële informatie, dus niet alleen de positieve aspecten, is een vertrouwensband opgebouwd.

Nicole van Tilburg

Wij hebben een badkamer gekocht bij grando. we hadden vrij specifieke wensen, maar onze verkoopster heeft ervoor gezorgd dat alles precies kon worden zoals we wilden. qua materiaal, kleur en indeling. erg fijn geholpen en heel erg goed met ons mee gedacht. een echte aanrader!.

H.t. heijnen

Wij zijn heel fijn geholpen door hans van staaten (ik hoop dat ik de naam goed opschrijf) en heel goed geadviseerd. de service was uitstekend en onze badkamer is een plaatje geworden. onze complimenten!.

A noorlander

Onze ervaring van grando hoogvliet is super ...
top servers en super goed advies....
montage echt goed gedaan door de monteur van grando ..

Peter lafeber
Peter lafeber

Graag een formele bevestiging als het te betalen bedrag is overgeboekt. Dit is toch een aanzienlijk bedrag en vind het fijn als ik hier een bevestiging van krijgt.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Wij zijn zeer tevreden met onze nieuw aangeschafte badkamer. vanaf het eerste moment van advies door hans van staten. ook de beide monteurs ed en peter waren echt kanjers niets was te veel en alles bespreekbaar. het was een pittige klus maar het eindresultaat in 1 woord grandioos. ook het bezoek met een kleine attentie na afwerking badkamer is zeer gewaardeerd. kortom bedankt voor goede zorgen.

Djorai

Heb keuken gerenoveerd, op afspraak komen kijken en advies gegeven. leek heel professioneel, achteraf is ook professioneel. goed advies, perfect geholpen..
na montage alles goed opgeruimd en meegenomen..
echt een aanrader..
jammer dat de prijs niet overeen kwam wat we in gedachte hadden., tja maar dat heeft iedereen denk ik.

Adam en Sandra

Op zoek naar een keuken voor ons nieuwe huis kwamen we bij ankie terecht. beter hadden we het niet kunnen treffen. met veel enthousiasme en inlevingsvermogen in onze wens, maar vooral ook kennis van zaken en creativiteit heeft ankie ons de keuken geadviseerd waarvan we droomden. ook de levering en montage is zeer netjes en volgens duidelijke afspraken gegaan. wij zijn zeer tevreden! ankie bedankt!.

Familie Bloem

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door stefanie. de keuken is ondertussen vakkundig geplaatst door de monteurs van grando. echt top.

Bedrijfsinformatie

Betaalbare keukens en badkamers, dat is waar Grando voor staat. Of u nu op zoek bent naar landelijk moderne, design keukens of smaakvolle badkamers, bij Grando bent u aan het juiste adres.
Adres
Gragtmansstraat 3