Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Jaap Boersma

Prima geholpen en afspraken tijdens montage worden nagekomen.
Is een mooie keuken geworden.

Montage tijd iets verruimen.

Chris

We zijn erg tevreden over het hele proces. Vriendelijke en vakkundige mensen bij zowel advies, levering als montage. Keuken ziet er ook nog eens fantastisch uit, dus we raden Grando zeker aan.

De montage was een week verplaatst. Ruim op tijd (3 maanden van tevoren), maar stond niet expliciet genoemd in een mail. Bij verplaatsing van montage zou ik aanbevelen om de klant nog even te bellen... De montage was een week verplaatst. Ruim op tijd (3 maanden van tevoren), maar stond niet expliciet genoemd in een mail. Bij verplaatsing van montage zou ik aanbevelen om de klant nog even te bellen om er zeker van te zijn dat het bericht is aangekomen.

Marijn

Fantatische advies van Nouska in Zaandam gehad. dacht echt goed mee. De monteur had het zo druk maar kwam dan op zaterdag> hele prettige monteur die de keuken fantastisch inelkaar heeft gezet. Kan... Fantatische advies van Nouska in Zaandam gehad. dacht echt goed mee. De monteur had het zo druk maar kwam dan op zaterdag> hele prettige monteur die de keuken fantastisch inelkaar heeft gezet. Kan niks bedenken wat ik niet goed vond. Iedereen is even aardig en vriendelijk. Hoge service dat voel je aan alles.

heb ik eigenlijk niet.

Nielen

We hebben Grando gekozen omdat we 26 jaar geleden ook al een keuken van destijds Grandorama hadden laten plaatsen. Toen was het prima en dat was ook nu weer het geval!
We hadden een zeer...
We hadden een zeer inventieve, kundige en gezellige monteur.
Zowel de levering als de plaatsing geschiedde op het afgesproken tijdstip. We zijn er erg blij mee!!

Jammer dat er een passtuk ontbrak zodat de monteur hiervoor een deurtje moest opofferen én er ontbrak een kastplank. Wachten nu nog op deurtje en kastplank ! Er was ook een dwarslat gebroken bij... Jammer dat er een passtuk ontbrak zodat de monteur hiervoor een deurtje moest opofferen én er ontbrak een kastplank. Wachten nu nog op deurtje en kastplank ! Er was ook een dwarslat gebroken bij levering.

Familie van der Aa

Uden

Wij zijn dik tevreden hoe we behandeld zijn

Wat een slechte service! Ze zeggen dat de verbouwing badkamer 3 tot 4 weken gaat duren. We zitten nu op 9 weken en het einde is nog lang niet in zicht omdat ze geen idee hebben wanneer alle spullen... Wat een slechte service! Ze zeggen dat de verbouwing badkamer 3 tot 4 weken gaat duren. We zitten nu op 9 weken en het einde is nog lang niet in zicht omdat ze geen idee hebben wanneer alle spullen geleverd worden. Eens maar nooit meer!!!

Proactief communiceren en eerlijk zijn mbt doorlooptijd.

Anton van Straaten

Zeer goede ervaring.

Stukadoor kwam later als gepland waardoor wij een beetje krap zaten om het op tijd te kunnen witten.

Roelof Fransz

Goed geholpen, onze wensen en ervaringen van verkoopster Cindy hebben in goed overleg een heel mooi resultaat gegeven

Ga zo door

Tamara Hensing

Goede service, zeer goed meedenken

jvberkel

Persoonlijke en kwaliteit