Grando.nl

Grando.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Grando.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company774
Uitstekend (10/10)
90 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Grando.nl met 8.4/10. Gebaseerd op 774 ervaringen.
Indruk showroom
Ontwerp
Advies
Offerte
Montage / levering
Service en garantie
Prima (7/10)

A noorlander

Onze ervaring van grando hoogvliet is super ...
top servers en super goed advies....
montage echt goed gedaan door de monteur van grando ..

Peter lafeber
Peter lafeber

Graag een formele bevestiging als het te betalen bedrag is overgeboekt. Dit is toch een aanzienlijk bedrag en vind het fijn als ik hier een bevestiging van krijgt.

Score voor Grando.nl:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Wij zijn zeer tevreden met onze nieuw aangeschafte badkamer. vanaf het eerste moment van advies door hans van staten. ook de beide monteurs ed en peter waren echt kanjers niets was te veel en alles bespreekbaar. het was een pittige klus maar het eindresultaat in 1 woord grandioos. ook het bezoek met een kleine attentie na afwerking badkamer is zeer gewaardeerd. kortom bedankt voor goede zorgen.

Djorai

Heb keuken gerenoveerd, op afspraak komen kijken en advies gegeven. leek heel professioneel, achteraf is ook professioneel. goed advies, perfect geholpen..
na montage alles goed opgeruimd en meegenomen..
echt een aanrader..
jammer dat de prijs niet overeen kwam wat we in gedachte hadden., tja maar dat heeft iedereen denk ik.

Adam en Sandra

Op zoek naar een keuken voor ons nieuwe huis kwamen we bij ankie terecht. beter hadden we het niet kunnen treffen. met veel enthousiasme en inlevingsvermogen in onze wens, maar vooral ook kennis van zaken en creativiteit heeft ankie ons de keuken geadviseerd waarvan we droomden. ook de levering en montage is zeer netjes en volgens duidelijke afspraken gegaan. wij zijn zeer tevreden! ankie bedankt!.

Familie Bloem

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door stefanie. de keuken is ondertussen vakkundig geplaatst door de monteurs van grando. echt top.

Andreas Jobsen
Andreas Jobsen

Geen verbeterpunten

Score voor Grando.nl:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Vanaf het eerste contact met stephanie en lijnart een goed gevoel bij grando in hoogvliet. .
we zijn diverse zaken geweest maar hier hadden we het beste gevoel zowel qua kwaliteit als qua expertise en betrokken team. .
aflevering was erg netjes en ook mijn petje af voor jort de monteur die ook al waren er wat tegenslagen in onze ruimte (vloer in onze keukenruimte liep helemaal niet goed) dit heeft hij perfect geregeld. .
we hadden al een hele verbouwing achter de rug en dit was het enige ''project'' wat van a tot z goed is verlopen.
nogmaals dank en ik beveel jullie bij iedereen aan!.

Fam. Bloem

Onze keuken gekocht bij grando hoogvliet, uitstekend geadviseerd door stefanie mangelaars, de werkzaamheden, zowel de demontage van onze oude keuken en de montage van de nieuwe keuken zijn, op zeer vakkundige wijze, gedaan door gerrit blom. .
wij zijn zeer tevreden over de manier waarop alles is afgehandeld.

Marianne van der Laan
Marianne van der Laan

Eigenlijk niet, alles ging volgens afspraak

Score voor Grando.nl:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Wij zijn heel prettig ontvangen, gastvrij en deskundig geadviseerd. al onze wensen zijn terug gekomen in onze keuken. er werd naar ons geluisterd en meegedacht. heel creatief was het ontwerp, we wilde niet het gewone werk, een klasse uitstraling en binnen ons budget. .

Wendy van Velzen
Voldoende (6/10)
Wendy van Velzen

GARANTIE leveren!!!

Score voor Grando.nl:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Je koopt er 2 badkamers met alle inrichting, 3 toiletten met toebehoren, een keuken met alle apparatuur en inrichting. (sander veenendaal).
1 van de badkamerspiegels met verwarming en verlichting bladdert binnen het jaar af. mw. eileen quaak maakt melding bij hun leverancier hiervan, dat haar inziens de spiegel moet worden vervangen (heb ik zwart op wit) na ruim een maand wachten, omdat de leverancier niet reageert, komt het volgende antwoord na beoordeling vanaf foto: .
randaantasting op spiegels, zoals ook te zien is op de gestuurde foto, komt met zeer grote waarschijnlijkheid door het contact met agressieve middelen zoals zuurhoudende reinigingsmiddelen of zuurhoudende bevestigings- materialen. .
wij kunnen deze klacht dan ook helaas niet accepteren..
wat betreft de zuurhoudende bevestigingsmaterialen: alles is door grando ook geïnstalleerd en bevestigd. daar wordt verder niet door grando op ingegaan. de schuld ligt natuurlijk bij de klant..
de spiegel wordt uiteraard niet met zuurhoudend reinigingsmiddel gereinigd..
we hebben nog een zelfde spiegel in de andere badkamer hangen, wordt op dezelfde manier gereinigd, vertoont deze klachten niet..
voor ons is grando de leverancier. er is ondeugdelijk materiaal geleverd met garantie. .
helaas, grando gaat mee met de beoordeling van de leverancier vanaf foto!.
de spiegel kan niet kosteloos vervangen worden. .
schande, schande, schande!!!.

van Staalduinen
van Staalduinen

Wellicht na plaatsing contact opnemen met kopers om te vragen of alles naar wens verlopen is.

Score voor Grando.nl:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

We zijn erg tevreden over hoe alles verlopen is van aankoop tot plaatsing. in de showroom van grando in naaldwijk hebben we samen met onze adviseur gaby pesch een keuken uitgezocht die volledig naar onze wens is.

Bedrijfsinformatie

Betaalbare keukens en badkamers, dat is waar Grando voor staat. Of u nu op zoek bent naar landelijk moderne, design keukens of smaakvolle badkamers, bij Grando bent u aan het juiste adres.
Adres
Gragtmansstraat 3