Je aankoop wordt beschermd

Service en garantie
8.5/10
7.9/10

Chantal Schalkx-Doornenbal

We wilden graag een keuken met meer werkruimte. De verkoper heeft goed meegedacht en verschillende mogelijkheden aangedragen. Hij kwam met goede ideeën. Er werd tijd voor ons genomen, wat erg...

Sharon van de Burgt-Slachter

We zijn ontzettend blij met onze nieuwe keuken. Dankzij deskundige begeleiding helemaal zoals volgens ons plaatje. Geen gedoe, alles volgens afspraak. Bedankt Rob van Grando keukens Mijdrecht

A. van der Linden

Jaren geleden keuken geplaatst en super tevreden. Nu na verlopen van garantie zijn de koelkastgeleiders stuk.
Zelf wezen halen in Uden moest ik voor een beetje plastic €20,- betalen.

Maarten

Grando werd ons door vrienden aangeraden. We zijn netjes geholpen en geadviseerd over de indeling van de keuken en de vele verschillende keuzes.

Bij plannen loopt communicatie gedeeltelijk via planner en gedeeltelijk via verkoper, wat soms tot onduidelijkheid leidt. Alles uiteindelijk netjes opgelost.

Liu

Request to pay the full payment before the construction, but the construction quality is a bit disappointing.
We had several issues with the construction. It takes back-and-forth few times...

Brands

Ik heb onlangs een showroommodel gekocht. Ik wilde er nog behoorlijk wat aan veranderen en ik ben daar heel goed in geadviseerd. Er werd goed meegedacht.

Nadat de keuken was gekocht en geleverd, is er weinig contact met de showroom geweest. Pas weken na installatie, werd geinformeerd of de montage naar wens was verlopen. Ik had tussentijds meer belangstelling verwacht.

Martijn van der Meer

Indruk showroom is huiselijk, inspirerend en gemoedelijk.
Ontwerp was naar wens, echter het advies met betrekking de bovenkasten sloeg de plank volledig mis.
Montage was de keuken was...

Adviseer geen zaken waarvan je al weet dat een klant ongelukkig wordt (Vloer & Afzuig installatie).
Zorg dat je monteurs bewust zijn als je een keuken en vloer monteert dat ze het netjes doen en niet denken ach het is toch niet voor mijzelf (Keuken plaatsen afdek panelen kitten & tegels leggen en grof inzagen omdat dit sneller werkt),

Portanger

Voor onze nieuwe keuken zijn wij naar Grando vestiging Mijdrecht gegaan. Daar zijn we ontzettend goed geholpen en hebben zo onze optimale en praktische keuken kunnen ontwerpen. Door middel van een...

C. Kok

Grando Hoogvliet heeft ons een prachtige keuken in onze vacantiebungalow op het park De Heeren van 's-Gravensande in 's-Gravenzande geleverd. Zie foto.

Helene

Grando-verkoop neemt de tijd als je dat nodig hebt en geeft goede ideeën indien je zoekende bent.
Goede verzorging tijdens de bezoeken (koffie, gebakje o.d.). Veel keus en kennis op aanwezige...