Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Fa. A.M. Verhoeven

Goed ontvangen door Cindy, de tijd genomen voor het maken van het ontwerp en daarover ook goed geadviseerd. Offerte duidelijk, levering op tijd en ook de installatie prima verzorgd, inclusief de... Goed ontvangen door Cindy, de tijd genomen voor het maken van het ontwerp en daarover ook goed geadviseerd. Offerte duidelijk, levering op tijd en ook de installatie prima verzorgd, inclusief de afvoer van oude keuken, verpakkingen en restmaterialen.

Nee

EPO

Verschrikkelijk

beter communiceren, leren opmeten en interne controle voor bestellingen verbeteren

Marcel Holierhoek

Nieuwe badkamer gekocht bij Grando in Hoogvliet.
Zeer tevreden met alles, van ontwerp tot montage.
De 3D tekening gaf een mooi beeld van hoe het zou worden.
En dat klopt, in een woord...
Nieuwe badkamer gekocht bij Grando in Hoogvliet.
Zeer tevreden met alles, van ontwerp tot montage.
De 3D tekening gaf een mooi beeld van hoe het zou worden.
En dat klopt, in een woord fantastisch.
Vooral Het slopen en monteren door Sjackie Kuipers is een vermelding waard, wat een VAKMAN.

Ga zo door.

Nancy

Mooie showroom en goed advies gekregen

Fam. Bolier

Prima service, goed meegedacht met het ontwerp en weinig problemen met het installatie werk en de probleemjes die er waren keurig opgepakt!

Peters

Wij hebben in 2019 via Grando onze keuken laten plaatsen. Uitstekende service gehad van Cindy 3 tot 4 keer tekeningen aangepast tot onze wens gemaakt. Wij zijn heel dankbaar aan Lennart, op zijn... Wij hebben in 2019 via Grando onze keuken laten plaatsen. Uitstekende service gehad van Cindy 3 tot 4 keer tekeningen aangepast tot onze wens gemaakt. Wij zijn heel dankbaar aan Lennart, op zijn advies en hulp is toen ons keukenvloer eruit gehaald, waardoor wij elke dag van ons keuken en hele verandering van plafond tot vloer genieten. Wij hebben in september 2022 nieuwe badkamer en wc laten plaatsen door Grando bad en hoogvliet. De tekeningen weer door Cindy in 2021 laten maken en tot 4 keer aangepast naar onze wens. Uitstekende service van Cindy, Maurice en Johan de monteur gehad. Wij hebben alles aan Grando uitbesteed, slopen tot hangen van alle assesoirs en nu genieten we elke dag ervan. Groetjes familie Peters.

Geen jullie zijn deskundig, kwaliteit en klantgericht.

Ed Monster

Na 5 weken keuken nog niet klaar , aanrechtblad nog niet ingemeten, geen warm water etc.afspraken worden niet nagekomen. Je moet zelf elke keer bellen en hopen dat ze terug bellen. Maar het ligt... Na 5 weken keuken nog niet klaar , aanrechtblad nog niet ingemeten, geen warm water etc.afspraken worden niet nagekomen. Je moet zelf elke keer bellen en hopen dat ze terug bellen. Maar het ligt nooit aan Grando.Zeer slechte service , zeker als de keuken betaald is

Gaat eens nadenken wat service is en kom je afspraken na.

Jos Littel

We zijn erg tevreden hoe alles is gelopen. De ontvangst was prettig en het advies was zeer grondig en compleet. De montage is gedaan door een echte vakman waardoor we een mooi eindresultaat hebben.... We zijn erg tevreden hoe alles is gelopen. De ontvangst was prettig en het advies was zeer grondig en compleet. De montage is gedaan door een echte vakman waardoor we een mooi eindresultaat hebben. De totaalervaring is erg positief.

Geen.

Van Montfoort

We zijn ontzettend prettig en persoonlijk geholpen met het ontwerpen van onze droom keuken en badkamers. Er werd op een hele sympathieke manier met ons samen gewerkt en het resultaat is meer dan... We zijn ontzettend prettig en persoonlijk geholpen met het ontwerpen van onze droom keuken en badkamers. Er werd op een hele sympathieke manier met ons samen gewerkt en het resultaat is meer dan prachtig! We zijn ontzettend blij met onze droomkeuken, en gaan in de komende tijd nog zeker terug om andere projecten aan te pakken!

Fam kornaat

Onze ervaring met grando is echt super.
We kwamen eigenlijk zonder afspraak binnen en 2 uur later liepen we naar buiten en waren we er eigenlijk al helemaal uit welke keuken het zou worden. Onze ervaring met grando is echt super.
Cindy die ons heeft geadviseerd kan ik alleen maar over zeggen een geweldige vakvrouw met zeer veel verstand van zaken