Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Strijker

Rick verplaatste zich goed in onze wensen m.b.t. samenstelling, materialen en kleurgebruik en hij gaf goed advies. De keuken was in één keer compleet en werd door een zorgvuldige monteur perfect... Rick verplaatste zich goed in onze wensen m.b.t. samenstelling, materialen en kleurgebruik en hij gaf goed advies. De keuken was in één keer compleet en werd door een zorgvuldige monteur perfect geplaatst. Ook nadat de keuken was geplaatst is Rick langsgekomen om te zien of alles naar wens was. Super service, een aanrader.

Fam. Dam

Begin dit jaar zijn we bij Rick van Grando Heerenveen geweest voor een adviesgesprek. Aan de hand van kritische vragen hadden we meteen een mooie eerste opzet samen gemaakt. Nadat we hier en daar... Begin dit jaar zijn we bij Rick van Grando Heerenveen geweest voor een adviesgesprek. Aan de hand van kritische vragen hadden we meteen een mooie eerste opzet samen gemaakt. Nadat we hier en daar wat puntjes op de i hadden gezet, hebben we naar onze mening een goede prijs voor een prachtige keuken gekregen. De keuken staat inmiddels en was in 1 keer goed geleverd. Wij zijn blij!

N.v.t.

Je word goed geholpen en er wordt meegedacht en geluisterd naar je wensen. Wij zijn super blij met onze nieuwe keuken!

Soms in het bestel proces was het wat rommelig of onduidelijk

Willeke B.

Sinds enkele weken staat onze nieuwe keuken van Grando. We zijn er hartstikke blij mee en supergoed geholpen door Karen en Menno, het team van Grando Heerenveen.

Geen verbeterpunten, zeer klantvriendelijk en meedenkend.

Súper tevreden over het advies en begeleiding van Menno ( Grando Heerenveen) bij de keuze en aankoop van onze keuken.

Wij zijn zéér tevreden over Grando Heerenveen

Marjolein en Frank

Prima ervaring. We gingen kijken om ons te laten inspireren en kwamen naar buiten met een nieuwe keuken. Al onze wensen konden worden gerealiseerd.

R. Eiling

Leuke mensen! Echter na een inmeet fout van 4 cm, die door de ambitieuze monteur wel weg te kitten zou zijn, ben ik nu al een half jaar (!) bezig om de klacht omtrent een "bobbelend" kastje op te... Leuke mensen! Echter na een inmeet fout van 4 cm, die door de ambitieuze monteur wel weg te kitten zou zijn, ben ik nu al een half jaar (!) bezig om de klacht omtrent een "bobbelend" kastje op te lossen! Het is bijna hilarisch. Verhaal doet het goed op feestjes en partijen, maar begint ondertussen ergernis op te wekken.

Neem de klant serieus!

J.Jongsma

Wij zijn prettig behandeld, zowel in het voor-traject als in het na-traject.

Geke De Lang

Wij hebben in mei 2011 een keuken door u laten plaatsen.
we hebben later contact gehad vanwege een defecte kraan; we moesten hier zelf actie in ondernemen.
de kraan is nu al 2x...
Wij hebben in mei 2011 een keuken door u laten plaatsen.
de kraan is nu al 2x gerepareerd, maar lekt weer.
de afwasmachine is al eens gerepareerd, en vorige maand moesten de breekbanden en geleiders vervangen worden; kosten € 170.
de kookplaat voldoet niet aan onze verwachtingen, de vonkontsteking was na 2 jaar al stuk, de branders zitten om de haverklap dicht, en is niet goed schoon te krijgen.
nu laat de afzuigkap het afweten; de motor is defect, moet een nieuwe geplaatst worden
al met al, hebben we enorme spijt van deze keuken, en kunnen we ons niet vinden in de tekst op uw website

v/d Veen

Het duurde heel erg lang eer de complete keuken geïnstalleerd was. Bijna 3 maanden moeten wachten op een achterwand.