Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

B. Noorland

Op zich een goeie ervaring. Alleen jammer dat ik door miscommunicatie tussen de aanemers nu met kleurverschil zit op mijn muur. Ook had ik graag een spatscherm willen hebben achter mijn gasstel maar... Op zich een goeie ervaring. Alleen jammer dat ik door miscommunicatie tussen de aanemers nu met kleurverschil zit op mijn muur. Ook had ik graag een spatscherm willen hebben achter mijn gasstel maar hier geen advies over gehad.

Een tegemoetkoming ivm lelijke muur

Blokland

De service en uitleg voor de aanschaf van een kookplaat zonder oven maar met keukenlade’s dmv 3D zag het er goed uit om tot bestelling over te gaan.

M. P. de Vries

Mooie showroom, snelle jongens. We hebben een prachtige keuken opgeleverd gekregen in januari, maar moesten diverse keren bellen/mailen/langskomen voor de laatste puntjes. Tot 2x toe was alles wat... Mooie showroom, snelle jongens. We hebben een prachtige keuken opgeleverd gekregen in januari, maar moesten diverse keren bellen/mailen/langskomen voor de laatste puntjes. Tot 2x toe was alles wat we doorgegeven kwijt. Uiteindelijk kwam in juli de filiaalleider bij ons thuis meten en is alles goed gemeten. Nu, in oktober is net alles afgewerkt en wel op een amateuristische manier door een timmerman die niet kan zagen en iets wat hij niet begreep, zonder vragen verkeerd installeerde. De koelkastdeur die niet mooi zit hebben we maar laten zitten. Jammer, want onze eerste indruk was goed. We willen ook nog een nieuwe badkamer, maar gaan daarvoor zeker niet naar Grando.

Neem de tijd om tijdens het 1e gesprek ook met mensen de verschillen tussen diverse ovens of kookplaten te bespreken. Ook na oplevering service blijven bieden en niet op alle puntjes "check" roepen... Neem de tijd om tijdens het 1e gesprek ook met mensen de verschillen tussen diverse ovens of kookplaten te bespreken. Ook na oplevering service blijven bieden en niet op alle puntjes "check" roepen en vervolgens tot 2x toe niet meer weten waar we et over gehad hebben.

Fam. Slieker

We zijn goed geholpen en zijn goed geslaagd om een nieuwe keuken te kopen bij Grando.

bij aflevering waren lampjes niet meegeleverd en strips in verkeerde kleur

L.Y. Stols

Grando Hoogvliet was de eerste keukenzaak die de moeite nam thuis eerst te komen kijken of hetgeen ik wilde, gezien de maatvoering, mogelijk was. De persoonlijke benadering en het vervolgtraject is... Grando Hoogvliet was de eerste keukenzaak die de moeite nam thuis eerst te komen kijken of hetgeen ik wilde, gezien de maatvoering, mogelijk was. De persoonlijke benadering en het vervolgtraject is door de heer Schouten en zijn eigen medewerkers naar volle tevredenheid verricht. Afspraken werden nagekomen, vragen gelijk beantwoord en dat waren er vele. Alleen de Hacker hoekkast met schuin deurtje (hiervoor Bruynzeel schuine hoekkast van 60x60) was een flinke tegenvaller. Kon nog geen bord door het deurtje en met twee blinde hoeken achter een lijst van zo'n 12 cm aan beide kanten, maakte dat je niet kon zien wat erin stond. Maar dit kon Grando niet weten. Wordt bijna niet verkocht en is op tekening niet te zien. Ook dit werd keurig opgelost door een nieuwe hoekkast, nu wel echt een hoek. De eigen medewerkers zijn vakmensen en heel accuraat. In een woord deze Grando Hoogvliet is een aanrader. En ik heb heel wat keukenzaken bezocht en ook een enorme strop gehad die mij 1835 euro kostte om van een keuken af te komen die niet eens paste. Die wilden alleen maar scoren. Dat doet deze Grando niet!

Andere stukadoor, was zzp'er

Barry Klappe

Het contact verliep vanaf het eerste moment heel goed. Deskundige mensen die ook vooruit denken ik het ontwerpen. Levering was op de gewenste dag, wat ontzettend beangrijk was i.v.m. de korte... Het contact verliep vanaf het eerste moment heel goed. Deskundige mensen die ook vooruit denken ik het ontwerpen. Levering was op de gewenste dag, wat ontzettend beangrijk was i.v.m. de korte periode die ik voor mijn verbouwing had. Contacten voor en na de aflevering waren erg prettig en ondanks dat ik zelf een fout heb gemaakt tijdens de montage, heeft Grando Purmerend dit keurig voor mij opgelost.

Al met al een hele goede ervaring. Ga zo door!

Ik heb geen verbeterpunten te melden.

Jaap Boersma

Prima geholpen en afspraken tijdens montage worden nagekomen.
Is een mooie keuken geworden.

Montage tijd iets verruimen.

Chris

We zijn erg tevreden over het hele proces. Vriendelijke en vakkundige mensen bij zowel advies, levering als montage. Keuken ziet er ook nog eens fantastisch uit, dus we raden Grando zeker aan.

De montage was een week verplaatst. Ruim op tijd (3 maanden van tevoren), maar stond niet expliciet genoemd in een mail. Bij verplaatsing van montage zou ik aanbevelen om de klant nog even te bellen... De montage was een week verplaatst. Ruim op tijd (3 maanden van tevoren), maar stond niet expliciet genoemd in een mail. Bij verplaatsing van montage zou ik aanbevelen om de klant nog even te bellen om er zeker van te zijn dat het bericht is aangekomen.

Marijn

Fantatische advies van Nouska in Zaandam gehad. dacht echt goed mee. De monteur had het zo druk maar kwam dan op zaterdag> hele prettige monteur die de keuken fantastisch inelkaar heeft gezet. Kan... Fantatische advies van Nouska in Zaandam gehad. dacht echt goed mee. De monteur had het zo druk maar kwam dan op zaterdag> hele prettige monteur die de keuken fantastisch inelkaar heeft gezet. Kan niks bedenken wat ik niet goed vond. Iedereen is even aardig en vriendelijk. Hoge service dat voel je aan alles.

heb ik eigenlijk niet.

Nielen

We hebben Grando gekozen omdat we 26 jaar geleden ook al een keuken van destijds Grandorama hadden laten plaatsen. Toen was het prima en dat was ook nu weer het geval!
We hadden een zeer...
We hadden een zeer inventieve, kundige en gezellige monteur.
Zowel de levering als de plaatsing geschiedde op het afgesproken tijdstip. We zijn er erg blij mee!!

Jammer dat er een passtuk ontbrak zodat de monteur hiervoor een deurtje moest opofferen én er ontbrak een kastplank. Wachten nu nog op deurtje en kastplank ! Er was ook een dwarslat gebroken bij... Jammer dat er een passtuk ontbrak zodat de monteur hiervoor een deurtje moest opofferen én er ontbrak een kastplank. Wachten nu nog op deurtje en kastplank ! Er was ook een dwarslat gebroken bij levering.