Offerte
Service en garantie
Ontwerp

Familie van der Aa

Uden

Wij zijn dik tevreden hoe we behandeld zijn

Wat een slechte service! Ze zeggen dat de verbouwing badkamer 3 tot 4 weken gaat duren. We zitten nu op 9 weken en het einde is nog lang niet in zicht omdat ze geen idee hebben wanneer alle spullen... Wat een slechte service! Ze zeggen dat de verbouwing badkamer 3 tot 4 weken gaat duren. We zitten nu op 9 weken en het einde is nog lang niet in zicht omdat ze geen idee hebben wanneer alle spullen geleverd worden. Eens maar nooit meer!!!

Proactief communiceren en eerlijk zijn mbt doorlooptijd.

Anton van Straaten

Zeer goede ervaring.

Stukadoor kwam later als gepland waardoor wij een beetje krap zaten om het op tijd te kunnen witten.

Roelof Fransz

Goed geholpen, onze wensen en ervaringen van verkoopster Cindy hebben in goed overleg een heel mooi resultaat gegeven

Ga zo door

Tamara Hensing

Goede service, zeer goed meedenken

Nee

jvberkel

Persoonlijke en kwaliteit

Embrechts

Je voelt je op je gemak,als je de showroom binnen loopt!

?...

Henk Boon

Wat we vooral met onze keuken wilden, was de bestaande situatie zoveel mogelijk handhaven en alle frontjes en apparatuur vervangen. Een renovatie plus dus. Met die wensen gingen we op pad. Om een... Wat we vooral met onze keuken wilden, was de bestaande situatie zoveel mogelijk handhaven en alle frontjes en apparatuur vervangen. Een renovatie plus dus. Met die wensen gingen we op pad. Om een lang verhaal kort te maken: in alle keukenzaken waar we kwamen, werd vooral de nadruk gelegd op de ónmogelijkheden van onze plannen. En nu, na het hele proces van bestelling t/m het plaatsen te hebben meegemaakt, moet ik zeggen, misschien hadden ze wel een beetje gelijk, want wat we wilden, kan niet iedereen..... Wat je nodig hebt om weer tegen een droomkeuken aan te kunnen kijken, zijn 2 dingen: Een keukenspecialist, die weet waar hij over praat, met je meedenkt én het geheel overziet. En ten tweede een monteur die zijn vak verstaat, kan improviseren en ook een beetje kan toveren. Deze unieke combinatie van kwaliteiten vonden we bij GRANDO KEUKENS NAALDWIJK! Onze 20 jaar oude keuken is weer als nieuw en meer dan dat! Onze dank is groot!!

Peter Tulleken

Bijzonder goede ervaring

op dit moment geen

Omar & Kelly

In december '19 zijn wij bij Grando Purmerend langsgegaan om ons te oriënteren voor een keuken in ons huis. Verder als deze vestiging zijn we niet gekomen omdat we meteen verliefd werden op een van... In december '19 zijn wij bij Grando Purmerend langsgegaan om ons te oriënteren voor een keuken in ons huis. Verder als deze vestiging zijn we niet gekomen omdat we meteen verliefd werden op een van de eerste keukens die we in de showroom zagen staan. Helaas is onze keuken na 5 maanden pas een keer af. Op 10 februari '20 werd onze keuken geplaatst. Dit ging allemaal goed tot de monteur bijna klaar was en wij zagen dat ons werkblad, waarvan een harde eis was dat de wasbak verzonken in het blad zou liggen, niet verzonken was! Diezelfde dag met Grando gebeld en werd ons verteld dat zij zich aan hun afspraak hebben gehouden en geleverd hebben wat wij besteld hadden. Nou, volgens het boekje waar alles uit werd besteld klopte het misschien wel, praktijk was echter anders. Dit was door een vertaal fout in hun catalogus, hier mogen wij niet de dupe van zijn. Ze hebben na aanhouden van onze kant uiteindelijk besloten kosteloos het werkblad en wasbak vervangen. We hebben toen ongeveer 2 maanden moeten wachten op ons nieuwe werkblad en achterwand. Dit was omdat wij een bruikbare keuken hadden en daardoor minder prioriteit kregen als mensen die met wat dringendere problemen zaten. Uiteindelijk was het werkblad en achterwand heel snel vervangen, top! Helaas was een deel van de achterwand te klein besteld of verkeerd geleverd, keuken nog steeds niet af... Op dat kleine deel hebben wij weer 5 weken kunnen wachten tot deze bij hun werd geleverd. Uiteindelijk 30 juni is de keuken af en kunnen wij beginnen met tegelen. Dit heeft helaas te lang mogen duren voordat we hier aan konden beginnen. Uiteindelijk wel een mooie keuken geworden.

Bel afspraken nakomen.