Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

L.Y. Stols

Grando Hoogvliet was de eerste keukenzaak die de moeite nam thuis eerst te komen kijken of hetgeen ik wilde, gezien de maatvoering, mogelijk was. De persoonlijke benadering en het vervolgtraject is door de heer Schouten en zijn eigen medewerkers naar volle tevredenheid verricht. Afspraken werden nagekomen, vragen gelijk beantwoord en dat waren er vele. Alleen de Hacker hoekkast met schuin deurtje (hiervoor Bruynzeel schuine hoekkast van 60x60) was een flinke tegenvaller. Kon nog geen bord door het deurtje en met twee blinde hoeken achter een lijst van zo'n 12 cm aan beide kanten, maakte dat je niet kon zien wat erin stond. Maar dit kon Grando niet weten. Wordt bijna niet verkocht en is op tekening niet te zien. Ook dit werd keurig opgelost door een nieuwe hoekkast, nu wel echt een hoek. De eigen medewerkers zijn vakmensen en heel accuraat. In een woord deze Grando Hoogvliet is een aanrader. En ik heb heel wat keukenzaken bezocht en ook een enorme strop gehad die mij 1835 euro kostte om van een keuken af te komen die niet eens paste. Die wilden alleen maar scoren. Dat doet deze Grando niet!

Andere stukadoor, was zzp'er

Score voor Grando.nl: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: Complete keuken, met alle apparatuur van Siemens