Familie Van der Steen

Wij zijn oprecht blij met het contact rondom de plaatsing van de zerk van onze moeder. Keurig geregeld allemaal. Dank jullie wel!

Wolters

Goede service,zeer redelijke prijzen.
Ook mogelijkheden tot persoonlijk contact middels video bellen bij vragen.
Voelt niet als een punt NL bedrijf.

Willem Den Braber

Het is een fijn bedrijf om mee samen te werken 2 de mensen staan open voor een idee buiten hun standaard steensoort ( kleur combinatie ) van een ander type grafsteen .de levertijd was ivm de Corona... Het is een fijn bedrijf om mee samen te werken 2 de mensen staan open voor een idee buiten hun standaard steensoort ( kleur combinatie ) van een ander type grafsteen .de levertijd was ivm de Corona iets langer als gedacht
Maar ook dat werd heel duidelijk gecommuniceerd .

C. Stroebel

Van het uitzoeken van een passend grafsteen tot het ontwerp en plaatsing ervan was erg zorgvuldig en vriendelijk geregeld. Het uiteindelijke grafsteen is exact zoals afgesproken gemaakt, meer kunnen... Van het uitzoeken van een passend grafsteen tot het ontwerp en plaatsing ervan was erg zorgvuldig en vriendelijk geregeld. Het uiteindelijke grafsteen is exact zoals afgesproken gemaakt, meer kunnen wij er niet om vragen

H w den otter

We zijn heel erg tevreden ziet er schitterend uit , super bedankt !

Irma Wittens

Na het overlijden van onze moeder waren we op zoek naar een mooie grafsteen voor op het graf. We kwamen terecht bij de grafsteenwinkel. Wat een positieve ervaring was dit! Heel vriendelijk en... Na het overlijden van onze moeder waren we op zoek naar een mooie grafsteen voor op het graf. We kwamen terecht bij de grafsteenwinkel. Wat een positieve ervaring was dit! Heel vriendelijk en deskundig personeel. Er werd echt de tijd voor je genomen en deskundig advies geleverd. Ook het plaatsen van de steen werd netjes geregeld en de steen zag er prachtig uit. Echt een aanrader om hier zaken te doen!

H. van Dam

Prima geadviseerd en geholpen door hele lieve mensen

Neuféglise

Prettige communicatie en snelle, nette levering en plaatsing!

Ria P.

Kun je een grafsteen helemaal online regelen?
Ja!
Kun je een grafsteen helemaal online regelen?
Ja!
Ik heb bij verschillende bedrijven navraag gedaan, maar bij de meeste wilden ze toch een persoonlijke afspraak regelen. Dat kost in alle gevallen meer tijd en dus geld. Als je dat niet nodig vindt en al precies weet wat je wilt, is dat met Grafsteenwinkel.nl prima te regelen. Alle communicatie kan via de mail en je krijgt snel antwoord als je nog vragen hebt. Ook de plaatsing gaat zonder persoonlijke tussenkomst. Voor mij is het een ideale oplossing. En de steen is prachtig geworden, precies wat ik voor ogen had.

J.J. Spruit

Alles keurig geregeld en afgehandeld ver binnen de tijd.
Dikke 10 !!!!