Dominicus Westkapelle.

We hebben een zeer positief ervaring met dit bedrijf.

A. Blom

Ik wil de mensen van Grafsteenwinkel zeer bedanken voor de afhandeling . Zeer vriendelijke medewerkers en het resultaat is precies zoals ik wilde. Erg mooi.

A.Riegman

Goede snelle service en meedenkende medewerkster die weet waar ze mee bezig is.

E.JTans Donker

Ik wil graag iets positief zeggen over Niels grafsteenwinkel,vorig jaar is mijn echtgenoot onverwachts overleden hij was gelukkig voldoende verzekerd om hem een mooie begrafenis te geven, maar... Ik wil graag iets positief zeggen over Niels grafsteenwinkel,vorig jaar is mijn echtgenoot onverwachts overleden hij was gelukkig voldoende verzekerd om hem een mooie begrafenis te geven, maar helaas bleef er onvoldoende geld over om hem ook een mooi graf te geven .
Gelukkig kwam ik het adres van Niels grafwinkel tegen ,na telefonisch contact hoorde ik dat ik het ook in tien vaste termijnen mocht betalen, daar was en ben ik zo blij mee.
Mijn man heeft nu een prachtig graf,ik ben hen zo dankbaar dat zij mij de kans gaven om een mooi graf voor mijn echtgenoot te laten maken .
Heel veel dank hiervoor.
Ook ben ik enorm goed geadviseerd door het personeel.

Pieter Goudappel

Goede vlotte digitale communicatie tot een telefoontje na plaatsing van de steen. Mogelijkheden tot steeds verdere aanpassing tot uiteindelijke product naar
tevredenheid was ontworpen....
tevredenheid was ontworpen. Daarnaast volledig ontzorgd.

Jenny van dokkum

Prima service, fijn telefoongesprek, mooie steen, heldere uitleg, prima prijs!

Brigitte Tak

Nette vlotte dienstverlening. Los vaag de vergunning maar dat konden zijn niets aan doen. Beetje vreemd dat u mij vraagt om een positieve beoordeling . Het zou aan mij moeten zijn of ik positief,... Nette vlotte dienstverlening. Los vaag de vergunning maar dat konden zijn niets aan doen. Beetje vreemd dat u mij vraagt om een positieve beoordeling . Het zou aan mij moeten zijn of ik positief, neutraal of negatief oordeel.