Boudewijn

Grafsteenwinkel heeft een prachtig grafmonument geleverd. Mooi was dat de plantjes door hen waren geplant in het nieuwe tuintje bij het graf. Ik kreeg een mooie foto toegestuurd.

Hanneke van der Griendt

Goed contact gehad met de mensen van Grafsteenwinkel over een gedenksteen voor mijn moeder. We hebben alles telefonisch en digitaal kunnen regelen, maar men was ook bereid om zonodig langs te komen.... Goed contact gehad met de mensen van Grafsteenwinkel over een gedenksteen voor mijn moeder. We hebben alles telefonisch en digitaal kunnen regelen, maar men was ook bereid om zonodig langs te komen. Alles is voorspoedig verlopen, Grafsteenwinkel heeft alles geregeld, ook de vergunning. Wij zijn erg blij met het resultaat!

Jansen

Zeer persoonlijke benadering.
Snelle reacties
Flexibel om andere oplossingen aan te bieden
Goede prijs kwaliteit
Uitstekende prestatie

Wanda Hekman

Het bedrijf heeft de grafsteen echt heel mooi gemaakt. Ben er ontzettend blij mee. Heb ook heel fijn mail contact gehad met het bedrijf. Het bedrijf is heel netjes, professioneel, zijn ook erg... Het bedrijf heeft de grafsteen echt heel mooi gemaakt. Ben er ontzettend blij mee. Heb ook heel fijn mail contact gehad met het bedrijf. Het bedrijf is heel netjes, professioneel, zijn ook erg behulpzaam, als je vragen hebt kan je altijd bij ze terecht. Heel vriendelijke mensen en bedrijf. Prijs is ook uitstekend, voor wat ze leveren

Peter Udenga

Prettige ontvangst in Rotterdam, winkel veel kleiner dan verwacht. Toch a.h.v. showroommodellen goede keus kunnen maken. Duidelijke uitleg over stenen en bijbehorende tekst; levertijd korter dan... Prettige ontvangst in Rotterdam, winkel veel kleiner dan verwacht. Toch a.h.v. showroommodellen goede keus kunnen maken. Duidelijke uitleg over stenen en bijbehorende tekst; levertijd korter dan gemeld. Kortom zeer tevreden.

Sandra

Vriendelijk geholpen bij het uitzoeken en ontwerpen van de gedenksteen. Levering zou minimaal 8 weken zijn maar de steen was er al eerder. Hier waren we erg blij mee. Steen is van mooie kwaliteit en... Vriendelijk geholpen bij het uitzoeken en ontwerpen van de gedenksteen. Levering zou minimaal 8 weken zijn maar de steen was er al eerder. Hier waren we erg blij mee. Steen is van mooie kwaliteit en word netjes geplaatst. Kortom, goede snelle service en fijne mensen!

Lia van Stein

Bij vragen altijd meteen een reactie (Niels), steen met omranding ziet er prima uit en is netjes afgeleverd. Zelfs tussen steen en omranding keurig afgewerkt met grind. Kortom een aanrader!

Aad Broekhuizen

Zeer netjes geholpen en de steenzeer mooi geplaatst dik te vrede grote pluim voor deze medewerkers gr van aad broekhuizen