Mevr. A.M. Poot-Martens

Ik heb een goede ervaring met de grafsteen winkel. Ik ben heel goed geholpen bij mijn eerste afspraak en het vervolg hiervan. De steen, welke is geplaatst op maandag 7 juni, is heel bijzonder en... Ik heb een goede ervaring met de grafsteen winkel. Ik ben heel goed geholpen bij mijn eerste afspraak en het vervolg hiervan. De steen, welke is geplaatst op maandag 7 juni, is heel bijzonder en heel mooi, duidelijk zijn de letters. Kortom heel erg bedankt.

L. van Wijngaarden

Goede service, geen vraag was teveel. De grafsteen van mijn vader is naar tevredenheid gemaakt en geplaatst.

H. Bakelaar

Wat ze beloven doen ze ook en wat je besteld hebt, dat krijg je. De grafsteen bij moeder is geplaatst en het is zeer mooi. Ik krijg volop complimenten van familie die het prachtig vinden

Boekhout

Goedemiddag,
We zijn over de gedenksteen die geplaatst is op het graf van mijn vader zeer tevreden!
We zullen dit bedrijf zeker bij anderen aanbevelen.
Zeker ook op de manier waarop...
Goedemiddag,
We zullen dit bedrijf zeker bij anderen aanbevelen.
Zeker ook op de manier waarop we geholpen werden in de showroom.
Fam. Holtrop - Boekhout
Fam Boekhout- van Houdt
Fam. Gunter - Boekhout

Tanja Brouwer

Het begon in de showroom en wegens corona alles telefonische/ email al gehandeld met Mw Marline de Visser ze gaf ons de ruimte en dat was heel fijn. Resultaat Top. Ik ben tevreden. Cijfer 8

Ben Eggens

Keurig afgewerkte grafsteen en prima service voor een nette prijs!Geheel volgens afspraak geleverd!

Ed

Zeer positieve ervaring met de Grafsteenwinkel, tot in de perfectie alles geregeld, Keurig ruim op tijd is de steen geplaatst.
Fijne mensen aan de telefoon, en komen de afspraken meer dan na.

D.J. de Jong

We zijn allervriendelijkst geholpen,en een keurig contact geweest.Onze hartelijk dank.