Alied Benus- Huijbregste

De communicatie en plaatsen van de gedenksteen is naar tevredenheid verlopen.
Helaas duurt de levertijd van de gedenksteen lang, maar daar zullen jullie je redenen voor hebben.
Wij...
De communicatie en plaatsen van de gedenksteen is naar tevredenheid verlopen.
Wij vinden het best lang duren, als we dit wisten hadden we eerder besteld.
Verder alles super verlopen!!!!

H a van den Heuvel

Ondanks de droevige omstandigheden die toch rondom een begrafenis hangen was het een goede samenwerking met grafsteenwinkel.nl om tot een goede keuze voor een grafsteen te komen. goede telefonische... Ondanks de droevige omstandigheden die toch rondom een begrafenis hangen was het een goede samenwerking met grafsteenwinkel.nl om tot een goede keuze voor een grafsteen te komen. goede telefonische bereikbaarheid voor vragen en een correcte afhandeling en plaatsing van de grafsteen.

Arie Groeneveld

Grafsteenwinkel, je kan er snel een afspraak maken, in meerdere vestigingen,
Duidelijke afspraken, geen overdreven prijzen, snelle afhandeling, duidelijke uitleg.
alles word geregeld,...
Grafsteenwinkel, je kan er snel een afspraak maken, in meerdere vestigingen,
alles word geregeld, met gemeente en begraafplaats.

Lya Akkerman

Via google ben ik terecht gekomen bij Grafsteenwinkel. Het gesprek heeft thuis plaats gevonden in een ongedwongen sfeer onder het genot van een kopje koffie. Ik was zeer verrast over de prijs van de... Via google ben ik terecht gekomen bij Grafsteenwinkel. Het gesprek heeft thuis plaats gevonden in een ongedwongen sfeer onder het genot van een kopje koffie. Ik was zeer verrast over de prijs van de stenen. Maar waar het uiteindelijk over gaat is het eindresultaat. Ik ben zeer tevreden over de levertijd en de afwerking van de steen. Mijn moeder ligt er nu heel mooi bij.

Piet Platteeuw

Ik heb voor mijn overleden echtgenote een grafsteen besteld bij de Grafsteenwinkel.
Moet eerlijk zeggen dat het contact met hun heel plezierig was ( is).
Al mijn wensen omtrent het...
Moet eerlijk zeggen dat het contact met hun heel plezierig was ( is).
Al mijn wensen omtrent het ontwerp zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd.
Omdat een grafmonument nu eenmaal duur is, heb ik het bedrag gespreid mogen betalen zonder bijkomende kosten.
Dit was gezien mijn situatie heel plezierig.
Ook heb ik nadat ik de bestelling gedaan had, nog enige aanpassingen laten uitvoeren omdat ik het e.e.a. vergeten was.
Je besteld nu eenmaal ( gelukkig!!) niet alle dagen een grafsteen!!! Dit was totaal geen probleem.
Het was erg plezierig om contact te hebben met Simon. Daar dank ik hem dan ook voor.
Kortom, ik kan echt iedereen aanraden die voor het bedroevende feit komt te staan, een steen te moeten bestellen, dit bij de Grafsteenwinkel te doen! Zeer betaalbaar en goed advies en overleg.
Simon, ( en medewerkers..!!) ontzettend bedankt voor alles hoor!
Als mijn vrouw dit had kunnen zien, was zij zeer blij en trots geweest!
Nogmaals DANK!
Groetjes,
Piet Platteeuw uit Dirksland.

Petro Klop

Het steentje was erg mooi, bedankt voor de snelle levering. Mijn moeder zou op 7 oktober 91 jaar zijn geworden wat ze helaas niet heeft mogen halen. Dus hebben we op haar geboorte dag een mooi... Het steentje was erg mooi, bedankt voor de snelle levering. Mijn moeder zou op 7 oktober 91 jaar zijn geworden wat ze helaas niet heeft mogen halen. Dus hebben we op haar geboorte dag een mooi bloemmetje neer gezet.
Nogmaals bedankt.

Suze Hoenderop

Hele aardige mevrouw bij ons thuis geweest, wist niet dat dit nog bestond, service, ongelooflijk! Zeker aan te bevelen, en voor de prijs hoef je het niet te laten!

Willy Walrave

Onze ervaring met grafsteenwinkel .nl is zeer positief, wij zijn heel fijn en vakkundig geholpen met het uitzoeken van de grafsteen, ook het plaatsen van de grafsteen is heel keurig gebeurd. Het... Onze ervaring met grafsteenwinkel .nl is zeer positief, wij zijn heel fijn en vakkundig geholpen met het uitzoeken van de grafsteen, ook het plaatsen van de grafsteen is heel keurig gebeurd. Het contact was ook goed, als er vragen waren, over b.v. een verandering, dan konden we die altijd stellen en de verandering werd netjes uitgevoerd, wij zijn zeer tevreden!

Mevr EJ Simonse

Ook vonden wij het heel fijn dat alles er omheen ook door de grafsteen winkel gedaan is. Wij als gezin zijn heel goed geholpen bij het uitzoeken van een grafsteen voor mijn man.
Fam.Simonse

Johan Krol

Erg goed gesprek gehad waarin we besproken hebben hoe we de grafsteen wilde hebben, en het eindresultaat is precies zoals wij wilden,