Monique den Hartog

Zeer prettige en snelle en vriendelijke en duidelijke communicatie. Snelle afwikkeling en afhandeling. Alles perfect. Ook aanpassingen en vragen etc.

Familie de Vries

Erg fijn geholpen door Marline, alles is precies naar wens uitgevoerd!

Johannis uit Fijnaart

Helaas de woorden "Inclusief gratis tekst tot 100 tekens" bij de bijzetstenen kloppen niet. Ik wilde er een mooie gedenksteen van maken. Maar dat gaat niet door. Een ongeduldige medewerker wees me... Helaas de woorden "Inclusief gratis tekst tot 100 tekens" bij de bijzetstenen kloppen niet. Ik wilde er een mooie gedenksteen van maken. Maar dat gaat niet door. Een ongeduldige medewerker wees me erop dat ze "het gewoon niet van de site afkrijgen", nou, wat een onzin. Een site kan je maken zoals je wilt. Ik heb er al meerdere gemaakt. Pijnlijk dat mijn monument niet door kan gaan.

Cherinda

Helaas heb ik geen goed woord over voor dit bedrijf. Als je besluit in een sector te werken waar je met iemand zn emoties te maken hebt dan moet je je zaken op orde hebben en kennis van zaken... Helaas heb ik geen goed woord over voor dit bedrijf. Als je besluit in een sector te werken waar je met iemand zn emoties te maken hebt dan moet je je zaken op orde hebben en kennis van zaken vooral. Wij hebben voor mijn schoonvader in aug'21 een steen besteld, levertijd zou maximaal 4 maanden bedragen. Na een lange tijd radiostilte zelf aan de bel gehangen en de mededeling gekregen dat door corona alles was vertraagd. Geen probleem maar ook aangegeven voortaan dan contact op te nemen. Dit is niet gebeurd en er werd beloofd dat de eerste helft van februari de steen binnen zou komen en de 2e helft van febr'22 geplaatst zou worden. Helaas opnieuw niets vernomen. Gister gebeld en ze zouden uitzoeken waar de steen is gebleven en de informatie.. vandaag maar weer zelf gebeld en dan te moeten horen dat de steen eindelijk daar is en ze hopen hem deze week nog te plaatsen. Aangegeven dat ik het een kwalijke zaak vind dat je in deze sector zo met mensen omgaat. Ja het kan gebeuren dat iets is vertraagd en er gebeuren dingen die je niet in handen hebt. Maar een telefoontje met informatie naar de mensen is teveel. En het enige wat je te horen krijgt is " we moeten daar inderdaad intern mee aan de slag".. je moet daar inderdaad heel gauw mee aan de slag want mensen hebben zo geen gedenkplek waar ze heen kunnen en moeten dan ook nog met dit soort mensen dealen.. een bloemetje, een sorry, ergens compensatie ho maar..

Sandra Jadi

Helaas moet ik zelf steeds achter actie en reactie aan. Ik snap vertragingen door de Corona maar op de hoogte houden lijkt me niet zo heel moeilijk.

Swinkels-Overduin

Prettig intake gesprek, en alle beloftes zijn nagekomen.

Pleuni Vermeulen

Op een hele prettige manier geholpen. Keurig alles volgens afspraak en netjes geplaatst. Voor de Kerst dagen, dus dat was heel fijn

Jennifer

Vind het een beetje raar zitten nu al 6 maanden op de steen te wachten nu al 3 keer uitgesteld terwijl ik nog van dit jaar positieve recensies lees en dat er snel geleverd is binnen de termijn,hoe... Vind het een beetje raar zitten nu al 6 maanden op de steen te wachten nu al 3 keer uitgesteld terwijl ik nog van dit jaar positieve recensies lees en dat er snel geleverd is binnen de termijn,hoe kan dit.

Reactie Grafsteenwinkel:

Bedankt voor het bericht. Ik begrijp je teleurstelling en vragen.
Graag wil ik kort uitleggen wat er aan de hand is.
Op dit moment zorgen wereldwijde, logistieke problemen voor oplopende...
Bedankt voor het bericht. Ik begrijp je teleurstelling en vragen.
Graag wil ik kort uitleggen wat er aan de hand is.
Op dit moment zorgen wereldwijde, logistieke problemen voor oplopende levertijden. Dit zorgt in onze branche en elke andere branche voor vertragingen.
We proberen al onze klanten hierin zo goed en snel mogelijk van informatie te voorzien. Dit betekent echter ook dat, als de binnenkomst van een container opnieuw wordt uitgesteld, de eerder opgegeven levertijd niet gehaald kan worden.
Zodra er containers binnen komen, wordt er met man en macht gewerkt om zo goed en snel mogelijk te kunnen leveren.
Op dit moment zijn we bezig om van al onze producten een ruime voorraad aan te leggen, zodat we in de toekomst niet afhankelijk zijn van logistieke problemen en een snellere levertijd kunnen garanderen.
Van een deel van het assortiment is dit al het geval. Hierdoor kunnen we deze wel snel en zonder vertraging leveren en plaatsen op de begraafplaats.

FAA van Hooijdonk

Pure klasse hoe Grafsteenwinkel werkt. Persoonlijke benadering ondanks dat het verkoopproces 'online'plaatsvindt. Vakwerk geleverd. Heel veel respect voor de medewerkers en gewoon een goed product.... Pure klasse hoe Grafsteenwinkel werkt. Persoonlijke benadering ondanks dat het verkoopproces 'online'plaatsvindt. Vakwerk geleverd. Heel veel respect voor de medewerkers en gewoon een goed product. Dank.