C. Brakshoofden

Wat een service! Toen het erop leek dat het niet ging lukken heeft de medewerker er alles aan gedaan om het toch voor elkaar te krijgen dat ik de steen kon plaatsen. Top! Van harte aanbevolen!

B vd Berg Bergers

Ik ben zeer tevreden over de service en het contact met de medewerkers van Grafsteenwinkel. Ze hebben een mooie graftegel gemaakt en precies zoals onze wens was.
Ik zou dit bedrijf zeer zeker...
Ik zou dit bedrijf zeer zeker aanbevelen.

C Gerritsen

Heel goed ervaren. Vriendelijk ontvangen en goede inlichtingen gekregen. Zeer tevreden.

Richard

Heel slecht, kleurstalen aangevraagd, gekregen door brievenbus, plavuis kapot,daarna geen reactie voor oplossing, kortom slechte ervaring.

Anne Janse

Prettige mensen om mee samen te werken. Snelle reactie als ik vragen had. Raad dit bedrijf aan.

Pieterse

De grafsteen is erg mooi geworden we zijn zeer tevreden, bedankt Nina voor je hulp!

Familie Pieterse

Harm Van Der Weide

Ik wacht nog steeds op me moeder haar grafsteen. in december is alles geregeld. na vertraging zou de steen eind mei binnen zijn. en begin juni geplaats worden. dit is tot heden nog niet gebeurd. en... Ik wacht nog steeds op me moeder haar grafsteen. in december is alles geregeld. na vertraging zou de steen eind mei binnen zijn. en begin juni geplaats worden. dit is tot heden nog niet gebeurd. en word ik weer aan het lijntje gehouden met weer 4 weken. zijn er meer mensen met deze ervaringen? binnen dit bedrijf neem contact met me op Harm herman van der Weide.
ik wacht deze 4 weken nog af dan stuur ik een deurwaarder met bijbehorende kosten voor grafsteenwinkel.nl.

Marjo Hatipoglu-van Heijnsbergen

Fijn contact, deskundig advies.
Prima werk geleverd. Raad dit bedrijf graag aan!