Irma Wittens

Na het overlijden van onze moeder waren we op zoek naar een mooie grafsteen voor op het graf. We kwamen terecht bij de grafsteenwinkel. Wat een positieve ervaring was dit! Heel vriendelijk en... Na het overlijden van onze moeder waren we op zoek naar een mooie grafsteen voor op het graf. We kwamen terecht bij de grafsteenwinkel. Wat een positieve ervaring was dit! Heel vriendelijk en deskundig personeel. Er werd echt de tijd voor je genomen en deskundig advies geleverd. Ook het plaatsen van de steen werd netjes geregeld en de steen zag er prachtig uit. Echt een aanrader om hier zaken te doen!

H. van Dam

Prima geadviseerd en geholpen door hele lieve mensen

Neuféglise

Prettige communicatie en snelle, nette levering en plaatsing!

Ria P.

Kun je een grafsteen helemaal online regelen?
Ja!
Kun je een grafsteen helemaal online regelen?
Ja!
Ik heb bij verschillende bedrijven navraag gedaan, maar bij de meeste wilden ze toch een persoonlijke afspraak regelen. Dat kost in alle gevallen meer tijd en dus geld. Als je dat niet nodig vindt en al precies weet wat je wilt, is dat met Grafsteenwinkel.nl prima te regelen. Alle communicatie kan via de mail en je krijgt snel antwoord als je nog vragen hebt. Ook de plaatsing gaat zonder persoonlijke tussenkomst. Voor mij is het een ideale oplossing. En de steen is prachtig geworden, precies wat ik voor ogen had.

J.J. Spruit

Alles keurig geregeld en afgehandeld ver binnen de tijd.
Dikke 10 !!!!

Arthur de Graaf

Bij het zoeken naar een steen voor mijn moeder uitgekomen bij de Grafsteenwinkel. Goed geholpen, vriendelijk personeel en de steen was ruim binnen de afgesproken tijd geplaatst.

george freling

Ben heel blij met de snelle plaatsing ondanks alle corona regels

J.A. Blom

Hoewel alles per internet is gegaan, ben ik erg blij met de geplaatste steen. Ook het contact met de mewerkers is prima verlopen. Alles was duidelijk en prima uitgevoerd.

Ben

Goede ervaring met grafsteenwinkel gehad. Ben goed geholpen bij het ontwerp en offerte traject. Goede prijs-kwaliteit verhouding en de steen is zelfs 1 maand eerder keurig geplaatst.

Leo Pancras

Goed advies en keurig netjes alles volgens afspraak