Arris& Jannet van Ravenhorst

Begripvol geholpen in Goes.Wel wat lange levertijd,maar eindresultaat boven verwachting

Reactie Grafsteenwinkel:

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen op onze website. Wij zijn erg blij dat u tevreden bent.

Van der Meer

Vriendelijke mensen aan de telefoon. Goed geholpen door mee te denken wat mooi is.

Reactie Grafsteenwinkel:

Hartelijk dank voor het schrijven van de review. Het betekend veel voor ons team om te weten dat onze inspanningen gewaardeerd worden.

Thea Bosch

Professionele hulp gehad bij het bijplaatsen van een grafsteen op een bestaand graf. Duidelijke antwoorden gehad op vragen en zonodig doorgestuurd naar derden voor overige vragen. Overzichtelijke... Professionele hulp gehad bij het bijplaatsen van een grafsteen op een bestaand graf. Duidelijke antwoorden gehad op vragen en zonodig doorgestuurd naar derden voor overige vragen. Overzichtelijke factuur en vriendelijk personeel.

Reactie Grafsteenwinkel:

Wat fijn dat u tevreden bent. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen.

Frank Moesman

We zijn erg tevreden over het proces en over het eindresultaat.

Reactie Grafsteenwinkel:

Hartelijk dank voor de review. Het betekend veel voor ons team om te weten dat onze inspanningen gewaardeerd worden.

H.J.Dor

Na bestellen graf steen is deze 2 1/2 maand geplaatst zeer snel en gemaakt volgens de afspraken buiten gewoon mooi en goed gezet.

Reactie Grafsteenwinkel:

We willen onze oprechte dankbaarheid uitspreken voor de tijd en moeite die u heeft genomen om een review te schrijven.

Edith Marinissen

Hét 1e contact was in Dordrecht en die meneer heeft ons naar alle tevredenheid geholpen en geadviseerd in deze voor ons zeer moeilijke en verdrietige periode

Reactie Grafsteenwinkel:

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. We zijn dankbaar dat we de gelegenheid hebben gekregen om een betekenisvolle herinnering te creëren.

Rijndertse

Wij zijn zeer tevreden

Familie Wouters

De steen is precies geworden zoals we graag wilden. We zijn in de winkel in Dordrecht geweest, erg fijn geholpen door Erik.

Reactie Grafsteenwinkel:

Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat u tevreden bent.

E.lppel

De steen op het graf van mijn moeder,is keurig verzorgd,in de eerste instantie had ik onterecht,een review geplaatst.
Maar gelukkig kan ik dit nu opnieuw plaatsen,ik ben zeer tevreden,en werd...
Maar gelukkig kan ik dit nu opnieuw plaatsen,ik ben zeer tevreden,en werd keurig te woord gestaan,bedankt voor de prima afhandeling.

Reactie Grafsteenwinkel:

Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn dat alles toch nog naar wens is verlopen.

Fam. Putters-Jansen

Ontzettend fijn geholpen in Rotterdam
De steen is prachtig geworden en ook het plaatsen van de steen is keurig verlopen.
Dank u wel voor de service in deze toch verdrietige tijd.