C Gerritsen

Heel goed ervaren. Vriendelijk ontvangen en goede inlichtingen gekregen. Zeer tevreden.

Richard

Heel slecht, kleurstalen aangevraagd, gekregen door brievenbus, plavuis kapot,daarna geen reactie voor oplossing, kortom slechte ervaring.

Anne Janse

Prettige mensen om mee samen te werken. Snelle reactie als ik vragen had. Raad dit bedrijf aan.

Pieterse

De grafsteen is erg mooi geworden we zijn zeer tevreden, bedankt Nina voor je hulp!

Familie Pieterse

Harm Van Der Weide

Ik wacht nog steeds op me moeder haar grafsteen. in december is alles geregeld. na vertraging zou de steen eind mei binnen zijn. en begin juni geplaats worden. dit is tot heden nog niet gebeurd. en... Ik wacht nog steeds op me moeder haar grafsteen. in december is alles geregeld. na vertraging zou de steen eind mei binnen zijn. en begin juni geplaats worden. dit is tot heden nog niet gebeurd. en word ik weer aan het lijntje gehouden met weer 4 weken. zijn er meer mensen met deze ervaringen? binnen dit bedrijf neem contact met me op Harm herman van der Weide.
ik wacht deze 4 weken nog af dan stuur ik een deurwaarder met bijbehorende kosten voor grafsteenwinkel.nl.

Marjo Hatipoglu-van Heijnsbergen

Fijn contact, deskundig advies.
Prima werk geleverd. Raad dit bedrijf graag aan!

Familie Zekanovic

De medewerkers van Grafsteenwinkel zijn betrokken, vriendelijk en coulant. Er wordt meegedacht, luisteren naar jou als klant en ze zijn zeer betaalbaar. De prachtige gedenksteen voor onze wijlen... De medewerkers van Grafsteenwinkel zijn betrokken, vriendelijk en coulant. Er wordt meegedacht, luisteren naar jou als klant en ze zijn zeer betaalbaar. De prachtige gedenksteen voor onze wijlen moeder is recent geplaatst en wij zijn zeer tevreden. Dank jullie wel, Peter en overige collega’s.

Monique den Hartog

Zeer prettige en snelle en vriendelijke en duidelijke communicatie. Snelle afwikkeling en afhandeling. Alles perfect. Ook aanpassingen en vragen etc.