Peter Santema

We zijn heel erg tevreden, zowel over de communicatie als de uitvoering! Ook fijn dat er geen verborgen kosten waren.

Groenbos

Erg prettig contact gehad. Dank jullie wel. Helaas bij aankomst lag de steen scheef. Wij hebben hem zelf recht gelegd maar verder is de service prima. Wij zijn erg blij met hoe het is verlopen.

Sylvia Brok-van Noort

Ik ben heel goed geholpen. De dame die bij mij thuis is geweest was zeer vriendelijk. Ik ben goed geadviseerd en er werd echt geluisterd naar mijn wensen. Het ziet er allemaal keurig uit.

Fijn dat je ook langs kan gaan en niet alleen online , super vriendelijke man , heeft ons zeer goed geholpen , denkt mee , laat gelijk een voorbeeld zien op de computer , snelle levering . Ik raad... Fijn dat je ook langs kan gaan en niet alleen online , super vriendelijke man , heeft ons zeer goed geholpen , denkt mee , laat gelijk een voorbeeld zien op de computer , snelle levering . Ik raad grafsteenwinkel dan ook heel graag aan.

Johan Spaans

Geweldig. Ontzettend snel vergeleken met anderen. Vriendelijke service. Mooi resultaat. Top!

Snel,gebruiksvriendelijk,betrouwbaar en heel vriendelijk aan de telefoon.Zo zou ik uw bedrijf omschrijven!

Hanneke

Opdracht voor grafsteen is keurig uitgevoerd. Goede communicatie.

Jos Manschot

Goede service. Duidelijke manier van werken. Mensen zijn positief persoonlijk.

Ria Droogendijk

Als ik weer een grafsteen nodig hebt(ik hoop dat het nog even duurt) zal ik jullie bellen.Ze zijn bij mij aan huis geweest en we zijn keurig geholpen.Toen de steen geplaatst werd kreeg ik daarover... Als ik weer een grafsteen nodig hebt(ik hoop dat het nog even duurt) zal ik jullie bellen.Ze zijn bij mij aan huis geweest en we zijn keurig geholpen.Toen de steen geplaatst werd kreeg ik daarover een telefoontje wat ik erg prettig vond.Dank jullie voor de goede service.