Waardevol, betaalbaar én goed
Zorgeloos online
Persoonlijk én betrokken
Heldere prijzen, afspraken en dienstverlening

TATTOO DENNIS

Website vernieuwd weer alles super geregeld fijne samenwerking

weten waar ze over praten

ik kan er weinig aan verbeteren ;)

Laat je website zien als showcase, voer hier de URL van jouw website of webshop in.

www.tattoo-dennis.nl

Rowan Frijhoff

Binnen een handomdraai werd een prachtige professionele website gerealiseerd door GraagGoedOnline.nl

Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij GGO. Ze denken met je mee gedurende het gehele proces, werken zeer professioneel en ook nog eens snel!

Geen verbeterpunten of tips

wandelcoach Ellen Groeneweg

Mijn ervaringen met GraagGoedOnline zijn bijzonder positief. Zonder de positieve begeleiding van Robèr was mijn website er nooit gekomen. Zijn geduld en flexibiliteit zijn prijzenswaardig!!

Sterke punten zijn vriendelijkheid, geduld en doorzettingsvermogen van met name Robèr.

ik heb niet goed begrepen wat ik allemaal zelf moest doen bij het gekozen pakket.

S-ip Spraak & IP Oplossingen B.V.

Leuke actieve club om mee samen te werken

Korte lijnen.
Goede bereikbaarheid (zowel digitaal als fysieke locatie).
Meedenken in oplossingen.

Ook in drukke tijden zorgen voor de continuïteit van je service verlening

www.S-ip.nl

Nikki | Sprankelend Geregeld

Een overzichtelijke prijs, je krijgt wat je vantevoren afspreekt voor het bedrag wat je afspreekt zonder verrassingen achteraf.

Ontzettend behulpzame, meedenkende jongens die snel schakelen.

www.sprankelendgergeld.nl

Jo voetmobiel

mooie website zonder zorgen

snel contact via mail app of telefoon
makkelijke website ,goed vindbaar
geen stress jullie nemen me alles uit handen,ik hoef er geen extra tijd en energie in te steken.

nee

Gerstenat!

Het is erg fijn samenwerken en op alle vragen geven ze een duidelijk antwoord.

Ik had een vraag over de "social wall". Deze is mij uitgelegd en daarna zelfs gefilmd zodat ik het nu zelf kan.

Ik kan zo niets bedenken

Rob lohman

Veel kennis en daarom was alles voor mijn site zo geregeld

Goede kennis in huis en snel geholpen

In de eerste en tweede mail staat heel veel informatie en linkjes en filmpjes ik vond het zelf een beetje rommelig en niet overzichtelijk

Www.jarotechinstallatietechniek.nl

Kunstgras Limburg

Voor het goSamen pakket gekozen, alles duidelijk en volgens afspraak in korte lijnen overlegd en nagekomen.

Snelle duidelijke communicatie

www.kunstgraslimburg.nl

Spring Waalre

Dit was mijn eerste website en ik heb enorm veel hulp gekregen van het team. Ze zijn erg creatief en hebben op iedere vraag een duidelijk antwoord. Ik heb zelfs een filmpje gekregen hoe ik bepaalde...

Goed in samenwerken, duidelijke antwoorden, creatief

Ik kan zo niets bedenken