Waardevol, betaalbaar én goed
Zorgeloos online
Persoonlijk én betrokken
Heldere prijzen, afspraken en dienstverlening

Whyse

Erg fijn dat er voor verschillende doelgroepen verschillende opties zijn voor het maken van een website. Medewerkers geven nuttig advies en reageren snel op vragen.

- Snelle reactie
- Persoonlijk contact
- Opbouwen eigen website gaat vanzelfsprekend

Laat je website zien als showcase, voer hier de URL van jouw website of webshop in.

www.bewhyse.nl

Maarten Moonen/ FPS Media

Een heel professioneel en goed bedrijf, wat goed met je meedenkt.

- Goed meedenken met de wensen van de klant.
- Flexibel
- duidelijk

www.fpsmedia.nl

Iris Peters

Super goede service en leuke mannen! Zeker een aanrader om met hun samen te gaan werken. Met graag goed online ben je gegarandeerd van kwaliteit!

Ik heb veel contact gehad met Robèr. De klant staat centraal. Buiten dat is het ook erg leuk om met hem samen te werken. Je kunt voor vragen altijd bij hem en zijn collega terecht.

www.knappp.nl

Maison Fontaines

Ik vond het heel fijn om samen een aantal zaken te implementeren. Dat je voor een aantal opties kunt kiezen zoals 'zelfdoen' of 'samendoen' is prima. Persoonlijk vond ik die extra hulp, dus het...

Heldere communicatie, met het streven naar perfectie waar beide partijen zich in kunnen vinden.

www.maisonfontaines.com

Multi-Grip Europe

Graaggoedonline heeft een persoonlijke benadering met aandacht voor detail, waardoor een gepersonaliseerde webshop gemaakt kan worden.

Goed en snel contact, meedenken aan een oplossing voor vraagstukken, geen probleem om een stap extra te zetten.

Rodi Ballondecoraties en party verhuur

Erg aardige klantgerichte mensen.

heldere communicatie en goede service

Ik heb geen verbeterpunten op het moment

www.rodiverhuur.nl

Rudolf Smit

Alles staat of valt met communicatie en het overbrengen van de ideeën van de klant naar het uiteindelijke website resultaat en daar ben ik zéér tevreden over bij GraagGoedOnline.nl

Communicatie, heldere uitleg van zaken

www.airporttaxieindhoven.nl

Sander Maas/ Factor F

GraagGoedOnline heeft ons enorm geholpen met het opzetten van de website van ons nieuwe bedrijf. Door de handige templates kun je snel een website bouwen zonder dat je hiervoor een websitebouwer...

De module waarmee je de website maakt is erg gebruiksvriendelijk. Je kunt snel pagina's toevoegen en er zit een autosave ingebouwd. Dit betekend dat je website automatisch als concept word opgeslagen als je hem perongeluk wegklikt

sarisign

Redelijk duidelijke korte lijntjes, afspraak is afspraak

korte lijntjes

kostenbesparing

Fitline Healthclubs

Snel en oplossingsgericht.
De organisatie denkt mee en zoekt adequaat oplossingen voor niet standaard problemen

*Snel
*Leuke en vriendelijke gasten
*Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

www.fitlinehealthclubs.nl