Waardevol, betaalbaar én goed
Zorgeloos online
Persoonlijk én betrokken
Heldere prijzen, afspraken en dienstverlening

Maison Fontaines

Ik vond het heel fijn om samen een aantal zaken te implementeren. Dat je voor een aantal opties kunt kiezen zoals 'zelfdoen' of 'samendoen' is prima. Persoonlijk vond ik die extra hulp, dus het... Ik vond het heel fijn om samen een aantal zaken te implementeren. Dat je voor een aantal opties kunt kiezen zoals 'zelfdoen' of 'samendoen' is prima. Persoonlijk vond ik die extra hulp, dus het 'samendoen' heel plezierig.

Heldere communicatie, met het streven naar perfectie waar beide partijen zich in kunnen vinden.

Laat je website zien als showcase, voer hier de URL van jouw website of webshop in.

www.maisonfontaines.com

Multi-Grip Europe

Graaggoedonline heeft een persoonlijke benadering met aandacht voor detail, waardoor een gepersonaliseerde webshop gemaakt kan worden.

Goed en snel contact, meedenken aan een oplossing voor vraagstukken, geen probleem om een stap extra te zetten.

Rodi Ballondecoraties en party verhuur

Erg aardige klantgerichte mensen.

heldere communicatie en goede service

Ik heb geen verbeterpunten op het moment

www.rodiverhuur.nl

Rudolf Smit

Alles staat of valt met communicatie en het overbrengen van de ideeën van de klant naar het uiteindelijke website resultaat en daar ben ik zéér tevreden over bij GraagGoedOnline.nl

Communicatie, heldere uitleg van zaken

www.airporttaxieindhoven.nl

Sander Maas/ Factor F

GraagGoedOnline heeft ons enorm geholpen met het opzetten van de website van ons nieuwe bedrijf. Door de handige templates kun je snel een website bouwen zonder dat je hiervoor een websitebouwer... GraagGoedOnline heeft ons enorm geholpen met het opzetten van de website van ons nieuwe bedrijf. Door de handige templates kun je snel een website bouwen zonder dat je hiervoor een websitebouwer hoeft in te huren.

De module waarmee je de website maakt is erg gebruiksvriendelijk. Je kunt snel pagina's toevoegen en er zit een autosave ingebouwd. Dit betekend dat je website automatisch als concept word... De module waarmee je de website maakt is erg gebruiksvriendelijk. Je kunt snel pagina's toevoegen en er zit een autosave ingebouwd. Dit betekend dat je website automatisch als concept word opgeslagen als je hem perongeluk wegklikt

sarisign

Redelijk duidelijke korte lijntjes, afspraak is afspraak

korte lijntjes

kostenbesparing

Fitline Healthclubs

Snel en oplossingsgericht.
De organisatie denkt mee en zoekt adequaat oplossingen voor niet standaard problemen

*Snel
*Leuke en vriendelijke gasten
*Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

www.fitlinehealthclubs.nl

4Select

Snel, professioneel en vooral oplossingsgericht.

Meedenken en vooral denken in mogelijkheden

www.4select.nl

Auto totaal leenderweg

Fijn bedrijf waar het contact met de medewerkers goed verloopt

meedenkend en komen met goede oplossingen

na onse goede ervaring zou ik zo geen verbeteringspunten weten

Casino Services International

Uitstekende ervaring.

We hebben met iedereen ontzettend prettig samen gewerkt. Alles ging precies tijdig en naar onze wensen die wij aangaven.

www.casinoservices.com