Waardevol, betaalbaar én goed
Zorgeloos online
Persoonlijk én betrokken
Heldere prijzen, afspraken en dienstverlening

HccBenelux

Volwaardige website welke zelf goed is in te richten voor een voordelig tarief.

Zijn oplossingen niet binnen het systeem aanwezig dan pakt het Graag goedonline team dit voor je op na het maken van heldere afspraken.

Inloop dagdeel voor websitebegeleiding zou een aanvulling zijn wanneer je als gebruiker behoefte hebt aan 1 op 1 uitleg of ondersteuning.

Laat je website zien als showcase, voer hier de URL van jouw website of webshop in.

TipTopShades

Persoonlijke aanpak, verstand van zaken. Goed meegedacht in het proces

Innovatief en creatief

www.tiptopshades.com

Walter de Natris

Goed gedaan, zeer tevreden.

De website voldoet meteen aan de nieuwste eisen. Een moderne outlook, technisch perfect gemaakt.

Nee

Www.meubelfabriekdenatris.nl

Kennel van Shaka’s Royal Kraal

Prettige samenwerking, duidelijke uitleg

kwaliteit voor een redelijke prijs

Ik heb momenteel geen verbeter punten

www.vanshakasroyalkraal.nl

Assist Marketing Support / Martien van den Endert

GraagGoedOnline heeft mijn website op een uitstekende wijze aangepast. Er wordt tijd genomen om alle mogelijkheden toe te lichten en ik ben zeer tevreden over zowel werkwijze als resultaat. Dank... GraagGoedOnline heeft mijn website op een uitstekende wijze aangepast. Er wordt tijd genomen om alle mogelijkheden toe te lichten en ik ben zeer tevreden over zowel werkwijze als resultaat. Dank Robèr.

Transparant
Vriendelijk
Kennis en kunde

Hans Verhaaf

Vriendelijke en kundige mannen daar bij graaggoedonline.nl Had direct het gevoel op de juiste plek te zijn, goede onderbouwde vragen met duidelijk uitleg. Als leek stap je in een warm bad als het... Vriendelijke en kundige mannen daar bij graaggoedonline.nl Had direct het gevoel op de juiste plek te zijn, goede onderbouwde vragen met duidelijk uitleg. Als leek stap je in een warm bad als het ware. Een stapje extra zijn de mannen ook niet bang voor. De uiteindelijke presentatie van de site was ik dan ook erg blij mee. In de toekomst zal ik zeker weer gebruik maken van de diensten van Graaggoedonline.nl en voor de prijs hoef je het niet te laten!

Professionele aanpak over de hele breedte.

Die zullen er altijd zijn, maar kan ze niet noemen.

Road Race Travel

No nonsense. Een website die weer up to date is. Wij kunnen nu zorgeloos de site gaan invullen.

Bereikbaarheid, flexibiliteit en snelheid.

Nog niet.

www.roadracetravel.nl en www.motorsporttickets.nl

Whyse

Erg fijn dat er voor verschillende doelgroepen verschillende opties zijn voor het maken van een website. Medewerkers geven nuttig advies en reageren snel op vragen.

- Snelle reactie
- Persoonlijk contact
- Opbouwen eigen website gaat vanzelfsprekend

www.bewhyse.nl

Maarten Moonen/ FPS Media

Een heel professioneel en goed bedrijf, wat goed met je meedenkt.

- Goed meedenken met de wensen van de klant.
- Flexibel
- duidelijk

www.fpsmedia.nl

Iris Peters

Super goede service en leuke mannen! Zeker een aanrader om met hun samen te gaan werken. Met graag goed online ben je gegarandeerd van kwaliteit!

Ik heb veel contact gehad met Robèr. De klant staat centraal. Buiten dat is het ook erg leuk om met hem samen te werken. Je kunt voor vragen altijd bij hem en zijn collega terecht.

www.knappp.nl