Waardevol, betaalbaar én goed
Zorgeloos online
Persoonlijk én betrokken
Heldere prijzen, afspraken en dienstverlening

Cora van de Put - van Hooijdonk / The Paradox Academy

Fijne, persoonlijke en snelle benadering met GoSAMEN.

Altijd persoonlijk en direct antwoord. Hulpvaardig bij elke vraag.

De mail voorafgaand aan de eerste afspraak waarin verwezen wordt naar mijn persoonlijk dossier vind ik niet fijn leesbaar. Misschien ook een vlog toevoegen?

Laat je website zien als showcase, voer hier de URL van jouw website of webshop in.

H.O Herman Gerrits

Jacques en Robèr, proffesioneel communicatief maar vooral 2 fijne mannen met hart voor de zaak en jouw onderneming.

Ze vinden altijd een oplossing.

Geen verbeterpunten

www.hermangerrits.nl

Teso Toegangstechniek

Super fijne samenwerking

Snelheid, kennis en relaxed

Reeds doorgesproken met Rober

Www.teso-tt.nl

Van houts heesters en bomen

Super. Leuk team. Een goede uitleg

Goede service

Mails overzichtelijk houden

www.randy-stucwerken.nl

Sander Hurkmans/Hurkmans Technical Support

Goed en compleet product geleverd voor goede prijs.

Snelle reactie en goede uitleg.

's avonds open zijn

Welsh corgi Cardigan kennel Grande Sogno

Hele fijne samenwerking.

Goede communicatie

www.grandesogno.nl

Jolanda's trimsalon

Website vernieuwd en weer zeer tevreden

klantvriendelijk

geen zeer tevreden

www.jolandastrimsalon.be

Berkenhout Finance

GraagGoedOnline was zeer behulpzaam met het maken van mijn nieuwe website!

Ik heb de chatfunctie als zeer positief ervaren. Daarnaast is mijn website voor mij erg toegankelijk geworden zodat ik zelf veel zaken kan aanpassen.

geen! Zo door gaan.

Burgers van Barneveld

Burgers van Barneveld staat natuurlijk bekend om de Big Daddy de Grootste Burger van Nederland ,graaggoedonline heeft er voor gezorgd dat we nu ook een hele VETTE website hebben;) Een fijne partij... Burgers van Barneveld staat natuurlijk bekend om de Big Daddy de Grootste Burger van Nederland ,graaggoedonline heeft er voor gezorgd dat we nu ook een hele VETTE website hebben;) Een fijne partij om mee samen te werken.

Snel handelen ,flexibiliteit, alles op tijd,samen zoeken naar originaliteit met veel Enthousiasme een Top Team

Er zijn op dit moment geen verbeterpunten te benoemen;)Ga vooral zo door!

www.burgersvanbarneveld.nl