Waardevol, betaalbaar én goed
Zorgeloos online
Persoonlijk én betrokken
Heldere prijzen, afspraken en dienstverlening

Ik werd goONTZORDG van het begin tot aan het einde. Heerlijk!

De afspraken die je maakt komen ze na, betekend ook dat ze jou aan je afspraken houden. ;-)

Opstart mail korter on bondiger. Hier heb ik al feedback over gegeven.

Laat je website zien als showcase, voer hier de URL van jouw website of webshop in.

www.smartcloudcamera.nl

Tegenbosch

Vakkundig en vriendelijk

Meedenkend, hoge gun factor

geen zover

www.onsvleesch.nl

Schildersbedrijf L Raaijmakers

Super tevreden geweldig resultaat

Snel mooi en oplossing gericht super eind resultaat

Ga zo door met jullie enthousiasme

www.schildersbedrijflraaijmakers.nl

Bij de Boer Agrarische Kinderopvang

Goede samenwerking met als resultaat een mooie website die fijn in het gebruik is.

Persoonlijk contact en ze luisteren naar je wensen en verwerken dit goed als het kan in de website. Verder is het een gemakkelijke website om te bewerken aan de achterkant.

n.v.t.

www.bijdeboerkinderopvang.nl

Cordes Communication

Een fijn team om mee samen te werken met als resultaat een super website.

Je krijgt voldoende handvatten om zelf verder met je website aan de slag te kunnen gaan.

Een vast aanspreekpunt is in sommige gevallen wel prettiger.

Gert van Scoren Voor de Club!

Écht goed on line! De belofte van de naam wordt méér dan waargemaakt!

Snelle service, heldere uitleg, website na lancering gemakkelijk zelf te onderhouden

scorenvoordeclub.nl

TS Reclame - Toon Sesink

Super bedankt voor de uitleg etc. van mijn nieuwe website, echt een geweldige uitleg en ik ben weer up to date!

Heldere uitleg

dit moment niets

www.tsreclame.nl

Cora van de Put / CouR Consult

Met de nieuwe website ben ik weer helemaal 'up-to-date' en kan ik in de toekomst makkelijker zelf aanpassingen doen.

Er werd steeds heel snel en heel persoonlijk gereageerd.

niet na elke interactie vragen om aantal sterren toe te kennen.

Coenen

Prettige samenwerking, deskundig advies en men maakt waar wat ze beloven en afspreken !

Snelle respons, no-nonsense

Nee

www.freightwatch.nl

Optima Forma Administratieburo

Mijn ervaring is heel goed en ik ben erg tevreden hoe zaken aangepakt worden.

Het meedenken met de klant en daarbij een belangrijke bijdrage leveren

Bij uitleg proberen niet te snel te zijn. Het is niet voor iedereen vanzelfsprekend dat zij het allemaal weten.

www.ofadvies.com