Waardevol, betaalbaar én goed
Zorgeloos online
Persoonlijk én betrokken
Heldere prijzen, afspraken en dienstverlening

Cafetaria Kom us aan

Gezellig en goed

We mochten bij hun op kantoor komen om alles goed door te nemen .

't Valkenswirts Vleeshuiske

Een bedrijf met betrokken medewerkers die altijd op zoek zijn naar het beste resultaat.

Flexibel, meedenkend en oplossingsgericht

Ontwikkel een programma waarin per reviewronde opmerkingen en vervolg stappen helder weergegeven kunnen worden.

Laat je website zien als showcase, voer hier de URL van jouw website of webshop in.

www.vleeshuisje.nl

Koerier Centrum Haaglanden

Prima bedrijf, top prestatie geleverd.

Onze oude website was geïnfecteerd, razendsnel de nieuwe opgeleverd en ook de mail overgang super geregeld.

Nu onze website...
Prima bedrijf, top prestatie geleverd.

Nu onze website koerierdienst.nl verder uitbouwen.

Goede communicatie
Punctueel

Kan niks verzinnen.

www.koerierdienst.nl

Marcel van de Wetering

Service en uitleg over de website. afspraken worden nagekomen. Als je vragen hebt wordt je snel te woord gestaan. communicatie is prima

communicatie

ik heb mijn office 365 account moeten verhuizen naar een ander bedrijf, zat bij KPN , begrijp niet waarom zo'n groot bedrijf niet gewoon alles mee kon verhuizen.
ander bedrijf heeft alles...
ander bedrijf heeft alles keurig overgezet, heb er eigenlijk niets van gemerkt

www.vandeweteringzonwering.nl

Jessica van den Akker/ F.A. Systeembouw

Mijn ervaring is goed

Ja, casual professioneel, daar hou ik van!

In de communicatie per mail, minder tekst en misschien meer werken met subpunten

Freek van Laarhoven

Goede samenwerking
Initiatiefrijk
Helderheid en duidelijkheid

Duidelijke, vlotte communicatie

Nee sorry

UNiCKZ BV

Bij GraagGoedOnline word je op een snelle en professionele manier geholpen aan een goede én betaalbare website. Vooraf worden heldere afspraken gemaakt en financieel weet je waar je ieder jaar aan... Bij GraagGoedOnline word je op een snelle en professionele manier geholpen aan een goede én betaalbare website. Vooraf worden heldere afspraken gemaakt en financieel weet je waar je ieder jaar aan toe bent, geen onverwachte bijkomende kosten en dat is prettig!

De persoonlijke intake die ze met je houden is een sterk punt. Samen doorloop je alle wensen die je voor je website hebt. Verder is onze website snel opgeleverd, zelfs in de drukke decembermaand.

De start kan verbeterd worden. Ten eerste een betere begeleiding wat betreft het kiezen van een juiste template. Er is zoveel keus en het is lastig om 'uit het niets' een template te kiezen. Dit... De start kan verbeterd worden. Ten eerste een betere begeleiding wat betreft het kiezen van een juiste template. Er is zoveel keus en het is lastig om 'uit het niets' een template te kiezen. Dit voelde meer als gok, dan als een weloverwogen keuze. Daarnaast is het erg veel wat er als klant op je afkomt qua aanlevering in de drive. Misschien is de mail te langdradig waardoor het als veel overkomt. Als je er eenmaal mee werkt, is het namelijk goed te doen. Daarnaast kon ik zelf geen bestanden uploaden, klopt dat? Een ander verbeterpunt is de communicatie, hier hebben we het al over gehad.

www.unickz.nl

Jacqueline Kuppens

Goed gereageerd op mijn wensen.

Geen onnodige tierlantijnen. Vlot aangepakt.

Aantrekkelijke prijs.

www.verpleegkundigetriage.nl

Ronald van Ampting / S-IP

GGO beheert al enkele jaren onze websites tot aller tevredenheid!

Kleine actieve club met korte lijnen

Elke organisatie behoeft verbetering, maar kan niet direct aangeven waar dit zou moeten zijn!

www.s-ip.nl

Leon compen

Korte lijntjes en doen stapje extra als t toch even anders dan standaard is.

Puresolar.nl