Waardevol, betaalbaar én goed
Zorgeloos online
Persoonlijk én betrokken
Heldere prijzen, afspraken en dienstverlening

S-ip Spraak & IP Oplossingen B.V.

Leuke actieve club om mee samen te werken

Korte lijnen.
Goede bereikbaarheid (zowel digitaal als fysieke locatie).
Meedenken in oplossingen.

Ook in drukke tijden zorgen voor de continuïteit van je service verlening

Laat je website zien als showcase, voer hier de URL van jouw website of webshop in.

www.S-ip.nl

Nikki | Sprankelend Geregeld

Een overzichtelijke prijs, je krijgt wat je vantevoren afspreekt voor het bedrag wat je afspreekt zonder verrassingen achteraf.

Ontzettend behulpzame, meedenkende jongens die snel schakelen.

www.sprankelendgergeld.nl

Jo voetmobiel

mooie website zonder zorgen

snel contact via mail app of telefoon
makkelijke website ,goed vindbaar
geen stress jullie nemen me alles uit handen,ik hoef er geen extra tijd en energie in te steken.

nee

Gerstenat!

Het is erg fijn samenwerken en op alle vragen geven ze een duidelijk antwoord.

Ik had een vraag over de "social wall". Deze is mij uitgelegd en daarna zelfs gefilmd zodat ik het nu zelf kan.

Ik kan zo niets bedenken

Rob lohman

Veel kennis en daarom was alles voor mijn site zo geregeld

Goede kennis in huis en snel geholpen

In de eerste en tweede mail staat heel veel informatie en linkjes en filmpjes ik vond het zelf een beetje rommelig en niet overzichtelijk

Www.jarotechinstallatietechniek.nl

Kunstgras Limburg

Voor het goSamen pakket gekozen, alles duidelijk en volgens afspraak in korte lijnen overlegd en nagekomen.

Snelle duidelijke communicatie

www.kunstgraslimburg.nl

Spring Waalre

Dit was mijn eerste website en ik heb enorm veel hulp gekregen van het team. Ze zijn erg creatief en hebben op iedere vraag een duidelijk antwoord. Ik heb zelfs een filmpje gekregen hoe ik bepaalde... Dit was mijn eerste website en ik heb enorm veel hulp gekregen van het team. Ze zijn erg creatief en hebben op iedere vraag een duidelijk antwoord. Ik heb zelfs een filmpje gekregen hoe ik bepaalde tools kan toepassen.

Goed in samenwerken, duidelijke antwoorden, creatief

Ik kan zo niets bedenken

Ameezing Valkenswaard

Binnen 4 uur is de site al heel ver en hoef ik er zelf bijna niets meer aan te doen. Het team is erg creatief.

Snel en goed werk. Fijne samenwerking

Ik had een vraag gesteld in het "chat wolkje", dat duurde een beetje lang.

Valkenswaard Volkoren

Ik heb fijn samengewerkt met GraagGoedOnline. Ik heb zelf nog erg weinig aan de site moeten toevoegen omdat het team erg creatief is.

Creatief, fijne samenwerking

Ik kan zo niets bedenken.

Wieke Beerens

Prettig samengewerkt met graaggoedonline, we hebben met het goSAMEN een mooie website gemaakt.

Een handige chatfunctie wanneer je zelf punten wilt aanpassen op je website en vragen hebt.

In de online hulptools staan soms erg veel linkjes waardoor het document minder makkelijk te lezen is. Wel is het prettig dat er veel online informatie is om je te helpen bij het onderhouden van de... In de online hulptools staan soms erg veel linkjes waardoor het document minder makkelijk te lezen is. Wel is het prettig dat er veel online informatie is om je te helpen bij het onderhouden van de website.

Www.rijschoolchaudron.nl