Waardevol, betaalbaar én goed
Zorgeloos online
Persoonlijk én betrokken
Heldere prijzen, afspraken en dienstverlening

Casino Services International

Uitstekende ervaring.

We hebben met iedereen ontzettend prettig samen gewerkt. Alles ging precies tijdig en naar onze wensen die wij aangaven.

Laat je website zien als showcase, voer hier de URL van jouw website of webshop in.

www.casinoservices.com

A picture Annemiek

Enthousiast meedenkend team!

Persoonlijk en de klantgericht

Ben ik nog niet tegen gekomen;-)

www.apicture.nl

Gijsbers Tuinbouw BV

Een nieuwe, frisse en mobiel vriendelijke website is nu goed voor elkaar!

goed georganiseerd!

www.gijsberstuinbouw.nl

Administratiekantoor J. Hoeks

Goede website met bijbehorende service voor een betaalbare prijs

Korte lijnen

Meer telefonisch contact daar waar het kan

Goorts Onderzoek & Consultancy

Graaggoedonlie heeft mij - wederom - enorm geholpen met het creeren van een mooie website. In onze branche is het hebben van een goede presentatie van het bedrijf zonder teveel poespas enorm... Graaggoedonlie heeft mij - wederom - enorm geholpen met het creeren van een mooie website. In onze branche is het hebben van een goede presentatie van het bedrijf zonder teveel poespas enorm belangrijk. Het moet vertrouwen uitstralen.
De implementatie van alle AVG gerelateerde zaken is snel en profesioneel uitgevoerd. KLanten hebben hierop erg positief gereageerd.

Snelheid van het proces en het "luisteren" naar de wensen van de klant.

Nog geen

JAC Cuttings BV

Enthousiaste club die het graag goed voor je willen doen.

Klantgerichtheid.

Interne bedrijfsvoering kan wel wat strakker. Nogal eens afstemmings- en communicatieproblemen onderling.

nvt

Mooi Jezelf bij Sanne

Mijn ervaring met GraagGoedOnline is heel positief. Fijne samenwerking, mooi eindresultaat, vriendelijke mensen en ze nemen de tijd voor je om alles goed uit te leggen en te bespreken.

Heel betrokken, nemen de tijd voor je en ze denken goed met je mee.
Heel betrokken, nemen de tijd voor je en ze denken goed met je mee.
De mensen die er werken zijn erg vriendelijk en de communicatie tijdens de samenwerking was erg goed. GraagGoedOnline is zeker een aanrader!

Ik heb geen verbeterpunten. Alles is goed verlopen.

www.mooijezelfbijsanne.nl

Silvia

Enorm tevreden over de manier waarop
dit top team te werk gaat! Ze staan altijd klaar met de juiste adviezen en ideeën.
Onze website is precies geworden zoals we wilden. Ik zou dit...
Enorm tevreden over de manier waarop
Onze website is precies geworden zoals we wilden. Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanraden!

Eerlijk advies
Altijd tijd voor een telefoontje, mail af app. Snelle reactie bij vragen, daar kunnen veel bedrijven wat van leren!

www.bodyallure.nl

Inmago B.V.

De opstart was goed, daarna verliep het niet altijd even vlot en soepel en valk voor lancering ging het super en werd ik goed geholpen.

Persoonlijk contact opnemen op een moment dat duidelijk was dat het niet helemaal lekker liep.

Mails in de loop van het traject zijn niet altijd helemaal duidelijk en lezen niet fijn met verschillende lettertypes en kleuren.

www.inmago.nl