Waardevol, betaalbaar én goed
Zorgeloos online
Persoonlijk én betrokken
Heldere prijzen, afspraken en dienstverlening

Frank van Dien / ECOFYT

Ze maken het waar!

goed luisteren naar de wens van de klant en daar de best passende oplossing voor vinden.

geen verbeterpunten, alleen de tip: ga zo door!

Laat je website zien als showcase, voer hier de URL van jouw website of webshop in.

Van Meeteren All Legal

Snelle en goede begeleiding en creatief meedenken

goede communicatie

voorbeeld laten zien van het plaatsen van een video op de website. was een nieuw product. Prettig als je kunt hoe dat eruit zou kunnen zien.

www.all-legal.nl

Karina Korenhof / Praktijk KJV

Ze zijn betrokken, snelle reactie, luisteren goed naar de klant en bij niet tevredenheid staan ze open voor wat je wel wilt en denken ze actief mee, zodat je, je als klant gehoord voelt en je echt... Ze zijn betrokken, snelle reactie, luisteren goed naar de klant en bij niet tevredenheid staan ze open voor wat je wel wilt en denken ze actief mee, zodat je, je als klant gehoord voelt en je echt 100% tevreden bent.

Eindelijk heb ik nu een professionele website zoals ik het voor ogen had met het opstartpakket goOntzorgd. Mijn huidige website had ik met een kennis ooit samen gebouwd maar was niet meer van deze... Eindelijk heb ik nu een professionele website zoals ik het voor ogen had met het opstartpakket goOntzorgd. Mijn huidige website had ik met een kennis ooit samen gebouwd maar was niet meer van deze tijd en ook niet hackerfree ik kreeg dagelijks meer dan 50 spammails omdat ik geen reCAPTCHA had op mijn contactformulier.

Vanuit 1 account emails verzenden en minder en compactere tekst in de mails.

www.praktijkjv.nl

Carin vd voort/trendyfashion40.nl

Zeer tevreden, super blij met mijn nieuwe webshop

Goede service en uitleg

Ga zo door!

Www.body-slim.nl

Mundo Verde Medical

Super Goed!

Snel reageren, Meedenken, Goed bereikbaar.

Blijf zo verder gaan.

Frans Claassen Fotografie

Na gezocht te hebben naar een bedrijf die mijn website kon maken een goede keus gemaakt met Graag Goed Online; een bedrijf dat net die extra stap zet voor je.

Proactief, behulpzaam, meedenkend, goede service, kunnen snel schakelen, heldere prijzen, betaalbaar

Kan zo even niks bedenken

www.fransclaassenforografie.nl

Stokkink Leiderschapskunst

Eigen regie met snelle accurate hulp van GGO

Met GGO kon ik snel schakelen, en werd ik snel geholpen bij technische issues. Ze denken met je mee, bieden keuzes aan, en geven heldere uitleg.

www.stokkink.nl

123Reünie

Altijd behulpzaam, meedenkend en creatief. Erg fijn om mee samen te werken!

behulpzaam, meedenkend en creatief

Ik kan zo niets bedenken