GP Groot

Rene Bolleman

Geweldig

Uw beoordeling:

Ik ben heel tevreden bakken goed neergezet gebracht en opgehaald zoals afgesproken. Vriendelijke chauffeurs en vriendelijke klantenservice. In een woord top. Ga ik zeker weer heen als ik een bak... Ik ben heel tevreden bakken goed neergezet gebracht en opgehaald zoals afgesproken. Vriendelijke chauffeurs en vriendelijke klantenservice. In een woord top. Ga ik zeker weer heen als ik een bak nodig mocht hebben.

Hartelijk bedankt!

Marije Borgman

Beoordeling puinbak en grond leveren

Uw beoordeling:

Ik ben zeer tevreden over de levering van de puinbak. Via de planning wist ik dat deze na 13.00 geleverd werd. Met de chauffeur kon ik afstemmen waar de bak geplaatst werd. De chauffeur die de bak... Ik ben zeer tevreden over de levering van de puinbak. Via de planning wist ik dat deze na 13.00 geleverd werd. Met de chauffeur kon ik afstemmen waar de bak geplaatst werd. De chauffeur die de bak kwam ophalen was helaas minder goed aanspreekbaar.
Het leveren van de grond zou op donderdag 19 aug plaatsvinden. Toen lukte het de chauffeur niet om de straat in te komen. Uiteindelijk is de grond de volgende dag gebracht.
Ik ben erg tevreden over de korte tijd tussen bestelling en levering.

Reactie GP Groot:

Hartelijk dank voor uw gedetailleerde beoordeling en graag tot een volgende keer!

Henk Van der Woude

Netjes geregeld

Uw beoordeling:

Op afspraak gebracht/geplaatst en weer netjes opgehaald.

Reactie GP Groot:

Graag tot een volgende keer!

Vogels J.J.G.

Groot in opruimen

ze doen wat ze zeggen

Hartelijk dank!

G. Leeuwerik

Uw beoordeling:

Via de site een puinbak besteld. De volgende dag was deze geleverd en op de afgesproken datum netjes opgehaald.

Reactie GP Groot:

Hartelijk dank voor uw mooie review!

Heddes

Top

Komt afspraken na

Reactie GP Groot:

Fijn om te lezen dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Evert Tuijp

Sloop- en bouwafval 3m3 container

Reactie GP Groot:

Bedankt voor het mooie cijfer! Wij hebben u graag geholpen.

Arnold Eigeman

Uw beoordeling:

Kundige afhandeling van de ophaal service van de containers. Vakkundige chauffeur, vriendelijk en voorkomend.

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Eveline Thesingh

Bouwafval

Reactie GP Groot:

Graag tot ziens in onze webshop!

Cor Van Ommeren

Goede service

Uw beoordeling:

Bouw en sloop container besteld ivm verhuizing, dus oud hout enz afvoeren. Container moest voor garage staan daarom graag zelfde dag afvoeren. Afspraak ruim op tijd gemaakt waardoor dit mogelijk... Bouw en sloop container besteld ivm verhuizing, dus oud hout enz afvoeren. Container moest voor garage staan daarom graag zelfde dag afvoeren. Afspraak ruim op tijd gemaakt waardoor dit mogelijk was. Ook tekst en uitleg op website voor welk afval en bestellen van de container was super duidelijk.
Volgende keer weer een container van gp groot??

Reactie GP Groot:

Hartelijk bedankt voor uw prachtige beoordeling! Graag tot een volgende keer.