GP Groot

Kenny Post installatietechniek

Reactie GP Groot:

Goed om te horen, dank u wel!

Gf Sjonger

Goede serves

keurig geholpen zeer tevreden

Reactie GP Groot:

Fijn om te horen, dank u wel voor de mooie review. Graag tot een volgende keer!

IM2. Bouw

Tevreden

Uw beoordeling:

Over het algemeen tevreden. Alleen over de laatste levering niet tevreden.

Hartelijk bedankt!

Petra Wagenaar

Goede service

zeker een aanrader

Reactie GP Groot:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Esther Van Elteren- van der Eng

Snel en goed

Uw beoordeling:

Goed aardige chauffeurs en snelle service

Hartelijk dank!

Ryan R.

Super geregeld!

Uw beoordeling:

Zeer goede ervaring met gp groot. Ik had gevraagt of de container op woensdag ochtend zo vroeg mogelijk gebracht kon worden en donderdag ochtend zo vroeg mogelijk weer opgehaald. Dit vanwegen een... Zeer goede ervaring met gp groot. Ik had gevraagt of de container op woensdag ochtend zo vroeg mogelijk gebracht kon worden en donderdag ochtend zo vroeg mogelijk weer opgehaald. Dit vanwegen een strak schema. Ze stonden beide dagen keurig om 7.00 uur voor de deur.

Reactie GP Groot:

Fijn! Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling.

Raoul Pascaud

3m3 Afvalhout Container

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Ed De heer

Super servise

Top geregeld

Dank u!

Rene Bolleman

Geweldig

Uw beoordeling:

Ik ben heel tevreden bakken goed neergezet gebracht en opgehaald zoals afgesproken. Vriendelijke chauffeurs en vriendelijke klantenservice. In een woord top. Ga ik zeker weer heen als ik een bak... Ik ben heel tevreden bakken goed neergezet gebracht en opgehaald zoals afgesproken. Vriendelijke chauffeurs en vriendelijke klantenservice. In een woord top. Ga ik zeker weer heen als ik een bak nodig mocht hebben.

Hartelijk bedankt!

Marije Borgman

Beoordeling puinbak en grond leveren

Uw beoordeling:

Ik ben zeer tevreden over de levering van de puinbak. Via de planning wist ik dat deze na 13.00 geleverd werd. Met de chauffeur kon ik afstemmen waar de bak geplaatst werd. De chauffeur die de bak... Ik ben zeer tevreden over de levering van de puinbak. Via de planning wist ik dat deze na 13.00 geleverd werd. Met de chauffeur kon ik afstemmen waar de bak geplaatst werd. De chauffeur die de bak kwam ophalen was helaas minder goed aanspreekbaar.
Het leveren van de grond zou op donderdag 19 aug plaatsvinden. Toen lukte het de chauffeur niet om de straat in te komen. Uiteindelijk is de grond de volgende dag gebracht.
Ik ben erg tevreden over de korte tijd tussen bestelling en levering.

Reactie GP Groot:

Hartelijk dank voor uw gedetailleerde beoordeling en graag tot een volgende keer!