GP Groot

Kleine puinpak gehuurd

Uw beoordeling:

Makkelijk bestellen uitstekende service. Bak werd netjes op het pad gezet en opgehaald. Prima voor elkaar

Maarten Witteman

Container niet op tijd opgehaald

Uw beoordeling:

Na uw herhaalde aanmoediging om uw bedrijf te beoordelen schrijf ik deze review. Helaas was de order voor het ophalen van de container kwijtgeraakt. Hierdoor was de container niet opgehaald. Gelukkig had ik expres een dag tussen het ophalen van de grondcontainer en het laten bezorgen van tuinaarde gelaten. Hierdoor was er wat speling voor uw bedrijf om dit probleem op een professionele manier op te lossen. Hopelijk zorgt u ervoor dat u geen orders meer kwijtraakt.

Reactie GP Groot:

Hartelijk dank voor uw review en vervelend om te horen dat de dienstverlening niet volledig naar wens was. Het is uiteraard niet de bedoeling dat orders kwijt raken , helaas is dit door het uitbesteden van de opdracht bij u wel gebeurd. Gelukkig is het goed gekomen!

Waardeloze service door tunnelvisie. Neem je de duurste container zodat alles in één keer kan worden afgevoerd. Worden de golfplaten eruit gehaald omdat ze op golfplaten lijken, dus bevatten ze...

Uw beoordeling:

Een container kost € 312,00 maar je mag alsnog zelf gaan rijden als je normale asbestloze golfplaten wil afvoeren.

Sterke punten: verdiep je eens in de afvalstoffenwet en niet in je eigen regeltjes.

Reactie GP Groot:

Vervelend om te horen dat onze dienstverlening niet naar wens is verlopen. Zodra materiaal mogelijk asbest bevat mogen onze chauffeurs dit niet meenemen. Dit vanwege strenge regels rondom het vervoeren en inzamelen van asbest.
Tijdens telefonisch contact hebben wij gevraagd om foto’s van de golfplaten en de nummers hierop zodat we konden bepalen of het wel of niet asbestmateriaal betrof, helaas hebben wij deze nooit ontvangen. Wanneer u de golfplaten nog in uw bezit heeft kunt u deze foto’s alsnog sturen naar containers@gpgroot.nl zodat wij ze kunnen beoordelen en de golfplaten op de juiste manier worden afgevoerd.
Zolang asbest bestaat zijn wij voorzichtig bij het afvoeren van materialen die dit mogelijk bevatten, helaas zijn er momenteel nog veel gebouwen in Nederland waar dit voorkomt.

D. P. Vet

Geen goede website

Reactie GP Groot:

Hartelijk dank voor uw reactie. GP Groot werkt momenteel aan een nieuwe website en bijbehorende webshop. Per e-mail hebben wij u gevraagd om aan te geven waar u ontevreden over bent zodat wij kunnen kijken of dit opgelost wordt in de nieuwe versie. Wij kijken uit naar uw reactie op deze e-mail.

Afspraak is afspraak

Uw beoordeling:

Snel, duidelijk goede service.

H.Minkman

Alles goed

Uw beoordeling:

Container afgeleverd op de juiste datum en plaats.
Afhalen container ook goed geregeld.

P. Koning

Prima ervaring.

Top

Uw beoordeling:

Hoewel we hadden aangegeven waar de container mocht komen te staan nam de chauffeur netjes contact met ons op.