GP Groot

Vlam

Reactie GP Groot:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij stellen dit erg op prijs. Fijn dat de dienstverlening zo goed verloopt.

Proactief en snel geregeld!

Uw beoordeling:

Zeer tevreden, enigste wat ik nng kan toevoegen is bijvoorbeeld een appje ontvangen op de ophaaldag.

Reactie GP Groot:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Uw suggestie over het versturen van een app op de ophaaldag zullen wij serieus overwegen.

Website niet handig om ee container om te wisselen. Omdat de website vernieuwd was konden bestaande klanten niet mee naar het nieuwe. Ik moest me opnieuw aanmelden

Reactie GP Groot:

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw reactie te plaatsen.
De "oude" webshop is inderdaad buiten gebruik. Onze excuses voor het ongemak.
Wij hebben geprobeerd om de overlast zo beperkt mogelijk te houden door een ieder die gebruik maakte van de "oude" versie te informeren per mail.

Beoordeling GP containers

Uw beoordeling:

snelle levering, goede afwikkeling. Jammer dat de website nog niet duidelijk is ivm oude inlog

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw reactie. Het klopt inderdaad dat u niet meer kunt inloggen in onze "oude" webshop. Nadat u uw account in onze nieuwe webshop hebt geactiveerd kunt u als vanouds weer onbeperkt gebruik maken van onze webshop. Onze excuses voor het ongemak.

Rud Sure

Nog slechter dan net.

Uw beoordeling:

Slecht. Bellen is te moeilijk. Het moet via een suffe webshop met een verplichte account. Moet ik die weer verwijderen. En voor de feedback verplicht accepteren dat mijn fake persoons gegevens gebruikt mogen worden voor van alles en nog wat. Bij mij gaat het voortaan wel in de brand of de kliko. Kan ff duren maar dat gaat passen.

Reactie GP Groot:

Hartelijk dank voor uw reactie. GP Groot werkt momenteel aan een nieuwe website en bijbehorende webshop. Per e-mail hebben wij u gevraagd om aan te geven waar u ontevreden over bent zodat wij kunnen kijken of dit opgelost wordt in de nieuwe versie. Wij kijken uit naar uw reactie op deze e-mail.

Zijp transport

gaat prima, uitstekend werk

Reactie GP Groot:

Fijn dat u tevreden bent over ons!

Bloemenkwekerij B Verduin

Reactie GP Groot:

Hartelijk dank voor uw reactie!

Beko interieurs

Top bedrijf

Reactie GP Groot:

Heel erg bedankt voor uw mooie beoordeling!

Hout container

Uw beoordeling:

Snel en eenvoudig. Goed contact met klantenservice over afleveren en ophalen.

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen u nog heel lang van dienst te kunnen zijn.

wimmie freggel

Bereikbaar en toegankelijk

Uw beoordeling:

fantastisch hoe jullie inspelen op de wens van de klanten. vrouwelijke chauffeurs zijn helemaal fantastisch!

Reactie GP Groot:

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij zijn ook heel trots op onze vrouwelijke chauffeurs!