GP Groot

Simon Van Steen

Cont

Goed maar duur

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw mooie cijfer dat u geeft aan onze dienstverlening. Ik heb u vanmorgen even gebeld en uitgelegd hoe de kosten tot stand komen. Ik wil u bedanken voor het fijne gesprek dat we hebben... Bedankt voor uw mooie cijfer dat u geeft aan onze dienstverlening. Ik heb u vanmorgen even gebeld en uitgelegd hoe de kosten tot stand komen. Ik wil u bedanken voor het fijne gesprek dat we hebben gehad. Mochten we u in de toekomst weer van dienst kunnen zijn, dan horen we u weer graag.

Rene Roeten

Perfect geregeld

Uw beoordeling:

allemaal perfect geregeld en top in orde

Reactie GP Groot:

Beste meneer Roeten, hartelijk dank voor uw mooie review en compliment. Wij zien u graag nog een keer terug! Prettig weekend gewenst.

Erik Wolkenfelt

Huisraad afvoeren

Reactie GP Groot:

Beste meneer Wolkenfelt, hartelijk dank voor uw mooie cijfer dat u geeft. Graag tot ziens in onze webshop en alvast een fijn weekend gewenst!

Kes

Opgeruimd staat netjes

Reactie GP Groot:

Beste heer Kees, bedankt voor uw ingezonden review. Wij horen graag hoe wij u de volgende keer beter kunnen helpen! strevend naar een mooier cijfer.

Tom Kelderman

Top service

Uw beoordeling:

Bestelling ging goed, levering en ophalen ook

Reactie GP Groot:

Beste meneer Kelderman, hartelijk dank voor uw mooie cijfer met betrekking tot onze dienstverlening. Graag tot ziens en alvast een prettig weekend gewenst!

Particulier

Bakkie liefhebber

Uw beoordeling:

Goede service met telefonisch contact en een van te voren gecommuniceerde planning. 4 reeten

Reactie GP Groot:

Goedemorgen, hartelijk dank voor uw mooie review en cijfer! Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen wij dit graag. Prettig weekend alvast gewenst.

Jolande Zandbergen

Uitvoerend werk was prima. Telefonisch contact zeer slecht.

Gerard Bredius

6 kuub container Grootebroek

Reactie GP Groot:

Goedemorgen meneer Bredius, bedankt voor uw mooie cijfer en review met betrekking tot onze dienstverlening. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen wij het graag. Fijne dag!

Lian Rozing

Prima!

Uw beoordeling:

Komen gemaakte afspraken na!

Reactie GP Groot:

Beste mevrouw Rozing, hartelijk dank voor uw mooie cijfer met betrekking tot onze dienstverlening. Graag tot ziens in onze webshop! Prettige dag gewenst.

Piet

Prima service, scherpe prijs

Uw beoordeling:

Via de chat en de site prima contact. Hartelijke chauffeur tijdens brengen en vriendelijke medewerkster via de chat. Contact verliep soepel.

Reactie GP Groot:

Beste meneer Piet, hartelijk dank voor u mooie review en complimenten met betrekking tot onze dienstverlening, wij gaan dit zeker door geven aan onze collega's. Graag tot ziens en een prettige dag... Beste meneer Piet, hartelijk dank voor u mooie review en complimenten met betrekking tot onze dienstverlening, wij gaan dit zeker door geven aan onze collega's. Graag tot ziens en een prettige dag gewenst!