GP Groot

Jan Paap

Super ervaring

Uw beoordeling:

Ik ben heel enthousiast precies volgens afspraak

Reactie GP Groot:

Goedemorgen meneer Paap, hartelijk dank voor uw fantastische review. Wij doen ons uiterste best om onze klanten zo goedmogelijk van dienst te zijn. Altijd fijn om te lezen dat onze dienstverlening... Goedemorgen meneer Paap, hartelijk dank voor uw fantastische review. Wij doen ons uiterste best om onze klanten zo goedmogelijk van dienst te zijn. Altijd fijn om te lezen dat onze dienstverlening gewaardeerd wordt. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen wij dit graag van u. Prettige dag gewenst!

Rob Vis

Container huur

Uw beoordeling:

Overzichtelijke website waar je gemakkelijk de juiste container huurt. Containers werden keurig op tijd geleverd en opgehaald.

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw mooie review en het cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. Mochten we in de toekomst weer iets voor u kunnen betekenen dan horen we u weer graag.

Alex

Prima service

Uw beoordeling:

Container keurig afgeleverd na een belletje. Kon ik mooi m'n auto opzij zetten om container te plaatsen. Ophalen op zelfde manier. EVen belletje vooraf en container was zo weer weg.

Reactie GP Groot:

Bedankt voor de mooie review en het cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. Bij GP Groot vinden we een goede communicatie met onze klanten heel belangrijk, dus goed om te lezen dat dit ook zo... Bedankt voor de mooie review en het cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. Bij GP Groot vinden we een goede communicatie met onze klanten heel belangrijk, dus goed om te lezen dat dit ook zo door u wordt ervaren. Mochten we in de toekomst weer iets voor u kunnen betekenen dan horen we u graag.

Ellen Peereboom

Heb je afval bel dan GP Groot, die zet een container in je goot. Daarin stapel jij het afval op zodat zij het verantwoord laten verdwijnen.

Zij zijn goed en snel.

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw review en het mooie cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. Mochten we u weer is van dienst kunnen zijn dan horen we u weer graag.

Esther Giezen

Fijne en snelle samenwerking!

Uw beoordeling:

Contact is snel gemaakt, zowel telefonisch als per mail. Contact met chauffeur was goed en hartelijk. Service en levering is top!

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw review en het mooie cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. Wij gaan uw complimenten zeker door geven aan de desbetreffende chauffeur. Mochten we u weer van dienst kunnen zijn... Bedankt voor uw review en het mooie cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. Wij gaan uw complimenten zeker door geven aan de desbetreffende chauffeur. Mochten we u weer van dienst kunnen zijn dan horen we u weer graag. Prettige dag gewenst!

B Bakker

Schoonpuin afvoer

Prima geregeld

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw review en het mooie cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. Mochten we u weer van dienst kunnen zijn dan horen we u weer graag.

Rene Out

Volendam

Goede en snelle service

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw fijne review en het hoge cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. We proberen bij GP Groot altijd snel te leveren en daarbij staat klantgerichtheid hoog in het vaandel bij GP... Bedankt voor uw fijne review en het hoge cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. We proberen bij GP Groot altijd snel te leveren en daarbij staat klantgerichtheid hoog in het vaandel bij GP Groot. Goed om te lezen dat dit wordt gewaardeerd. Mochten we weer iets voor u kunnen betekenen dan horen we u graag.

Annemarie Mechielsen

Top!!

Uw beoordeling:

Alles prima geregeld en een goede communicatie

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw mooie review en het hoge cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. Een goede communicatie staat hoog in het vaandel bij GP Groot. Dan is het altijd fijn om te lezen dat dit ook... Bedankt voor uw mooie review en het hoge cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. Een goede communicatie staat hoog in het vaandel bij GP Groot. Dan is het altijd fijn om te lezen dat dit ook zo wordt gezien door onze klanten. Mochten we u weer van dienst kunnen zijn in de toekomst dan horen we u weer graag.

Guus

Prima geregeld allemaal.

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw mooie cijfer dat u geeft in de review, we proberen altijd dicht bij ons klanten te blijven staan en gaan voor een goede communicatie. Dus altijd goed om te lezen dat dit door onze... Bedankt voor uw mooie cijfer dat u geeft in de review, we proberen altijd dicht bij ons klanten te blijven staan en gaan voor een goede communicatie. Dus altijd goed om te lezen dat dit door onze klanten op prijs wordt gesteld. Mochten we u in de toekomst weer van dienst kunnen zijn dan horen we u graag.

Marijke Mulder

Goedkoopste en prima bedrijf

Uw beoordeling:

Goede en duidelijke website en GP Groot was de goedkoopste. 1 Verbeterpunt : ik had een bepaalde plek waar de container moest staan dus wilde een tijd weten. En dat is amper mogelijk. Ze kunnen al... Goede en duidelijke website en GP Groot was de goedkoopste. 1 Verbeterpunt : ik had een bepaalde plek waar de container moest staan dus wilde een tijd weten. En dat is amper mogelijk. Ze kunnen al om 0700 op de stoep staan tot bijna in de avond. Beter zit zijn als de klant een tijdslot kan krijgen. Ophalen container makkelijk door te geven via de website.

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw review en het cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. Mocht u weer een afzet container willen huren dan kunt u bij het invullen van de adres gegevens aangeven dat u van te... Bedankt voor uw review en het cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. Mocht u weer een afzet container willen huren dan kunt u bij het invullen van de adres gegevens aangeven dat u van te voren graag gebeld wilt worden (meestal is dit een uur tot een half uur voor plaatsing) ook al bent u dan niet op locatie kunt u aan de chauffeur doorgeven waar de container moet worden geplaatst. Mochten we u weer van dienst kunnen zijn dan horen we u graag.