GP Groot

Ali Durcan

Juiste handeling

Zeer goede communicatie

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw review en het mooie cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. Mochten we u weer is van dienst kunnen zijn dan horen we u weer graag.

Wim Wenning

3 kuub bak

Uw beoordeling:

Afspraken via internet ná gekomen

Reactie GP Groot:

Goedemorgen meneer Wenning, hartelijk dank voor uw prachtige cijfer en review. Prettige dag gewenst en graag tot ziens in onze webshop

Eline Lemmens

Precies zoals besproken

Uw beoordeling:

Besteld, geleverd en opgehaald zoals gewenst was en was afgesproken. Goede service. Vooraf gebeld op aanvraag ivm niet direct aan een weg wonen en dit hebben ze keurig opgelost!

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw mooie review en het cijfer dat u ons geeft voor de dienstverlening. Bij GP Groot vinden we het belangrijk om dicht bij onze klanten te blijven staan en daar is een goede en... Bedankt voor uw mooie review en het cijfer dat u ons geeft voor de dienstverlening. Bij GP Groot vinden we het belangrijk om dicht bij onze klanten te blijven staan en daar is een goede en makkelijke communicatie een groot onderdeel van. Dus altijd fijn om te lezen dat dit ook door u zo ervaren wordt. Mochten we in de toekomst weer iets voor u kunnen betekenen dan horen we u graag.

Ramon Mulder

Top! snel en alles duidelijk geregeld.

Goed bedrijf!

Reactie GP Groot:

Goedemorgen meneer Mulder, Bedankt voor uw fijne review en het hoge cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen wij het graag van... Goedemorgen meneer Mulder, Bedankt voor uw fijne review en het hoge cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen wij het graag van u. Alvast een prettig weekend gewenst!

Wim

Doet wat het belooft

Uw beoordeling:

Via internet een container bestellen is eenvoudig. Duidelijke uitleg en goede condities van wat mogelijk is. De levering en het ophalen van de container is accuraat.

Reactie GP Groot:

Bedankt Wim voor de mooie review en het cijfer dat je geeft als het gaat om onze dienstverlening. Mochten we je weer van dienst kunnen zijn dan horen we je weer graag.

Aad Van Bentem

Snel

Goec

Reactie GP Groot:

Goedemorgen Aad, Bedankt voor uw leuke review en het prachtige cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. Mochten we u weer van dienst kunnen zijn dan horen we u weer graag.

Arjen Beets

Korte lijntjes en keurig geregeld

Een dikke 9

Reactie GP Groot:

Bedankt voor je mooie review en uiteraard het prachtige cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. We proberen altijd dicht bij onze klanten te blijven staan en daar is een goede communicatie en... Bedankt voor je mooie review en uiteraard het prachtige cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. We proberen altijd dicht bij onze klanten te blijven staan en daar is een goede communicatie en klantgerichtheid een groot onderdeel van. Dus altijd goed om te lezen dat dit ook wordt gewaardeerd. Mochten we weer iets voor u kunnen betekenen in de toekomst dan horen we u weer graag.

Chiel

Goed geregeld

Uw beoordeling:

Doen wat er verwacht wordt

Reactie GP Groot:

Goedemorgen Chiel, bedankt voor uw mooie review. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen wij het graag. Prettige dag gewenst.

Renate Dijst

Perfecte service

Levering container

Reactie GP Groot:

Goedemiddag mevrouw Dijst, hartelijk dank voor uw prachtige cijfer dat u geeft met betrekking tot onze dienstverlening. Uw mening is voor ons als GP Groot zijnde erg belangrijk en het wordt dan ook... Goedemiddag mevrouw Dijst, hartelijk dank voor uw prachtige cijfer dat u geeft met betrekking tot onze dienstverlening. Uw mening is voor ons als GP Groot zijnde erg belangrijk en het wordt dan ook zeker gewaardeerd dat u deze met ons deelt. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen wij het graag van u. Een prettige dag veder gewenst!

Deciree Heinen

Zo slecht

Uw beoordeling:

Nou de comunicatie ,de manieren van de chauffeur verschikkelijk.. en de persoon aan de telefoon . Dit was en is niet normal!!!