GP Groot

Erik Vreeker

Top geregeld

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw prachtige review over onze dienstverlening. Graag tot ziens en een fijne dag gewenst/

Prima!

Tevreden

Reactie GP Groot:

Goedemorgen, hartelijk dank voor uw mooie cijfer en review wat u geeft met betrekking tot onze dienstverlening. Graag tot ziens en een prettige dag gewenst!

Frenk Veldhuis

Container met puin.

Uw beoordeling:

Goede service container stond mooi op zijn plek.

Reactie GP Groot:

Beste meneer Veldhuis, bedankt voor uw mooie cijfer dat u geeft met betrekking tot onze dienstverlening. Wij gaan uw compliment door geven aan de desbetreffende chauffeur. Fijne dag gewenst en graag... Beste meneer Veldhuis, bedankt voor uw mooie cijfer dat u geeft met betrekking tot onze dienstverlening. Wij gaan uw compliment door geven aan de desbetreffende chauffeur. Fijne dag gewenst en graag tot ziens.

Hakan Eksi

Top service

Prkma

Reactie GP Groot:

Hartelijk dank voor uw mooie cijfer. Graag tot ziens en een prettige dag gewenst.

Hans

Uitstekend

Uw beoordeling:

Container op afgesproken dag geleverd en op de gewenste plek neergezet.
Ook het ophalen is ook prima gegaan.

Reactie GP Groot:

Hartelijk dank voor uw mooie complimenten! Graag tot ziens in onze webshop.

Ruud Peters

Prima geregeld!

Uw beoordeling:

Snelle service en geheel volgens afspraak. Eenvoudig via de website een container kunnen huren. Goed geregeld!

Reactie GP Groot:

Goedemorgen meneer Peters, hartelijk dank voor uw mooie en uitgebreide review en complimenten met betrekking tot onze dienstverlening. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen... Goedemorgen meneer Peters, hartelijk dank voor uw mooie en uitgebreide review en complimenten met betrekking tot onze dienstverlening. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen wij het graag van u. Fijne dag gewenst!

Gidion Lont

Grond container

Uw beoordeling:

Verliep prima, al is het prettig om iets eerder een indicatie te krijgen van wanneer er geleverd/opgehaald wordt, dat was nu een kwartier van tevoren.

Reactie GP Groot:

Goedemorgen meneer Lont, hartelijk dank voor uw mooie cijfer met betrekking tot onze dienstverlening. wij gaan uw feedback zeker mee nemen. prettige dag gewenst en een fijne dag gewenst!

Cees Van Tongeren

Fijn bedrijf

Tevreden

Reactie GP Groot:

Hartelijk dank voor uw mooie review en compliment. Graag tot ziens en een fijne dag gewenst!

Michel Ligthart

Reactie GP Groot:

Hartelijk dank voor uw mooie cijfer dat u geeft met betrekking tot onze dienstverlening. Graag tot ziens en een fijne dag gewenst!

Rik Van der Wiele

Goede service

Zeer positief

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw review en de positieve beoordeling met betrekking op onze dienstverlening. Mochten we u weer van dienst kunnen zijn dan horen we u graag. Hele fijne dag gewenst, team binnendienst GP... Bedankt voor uw review en de positieve beoordeling met betrekking op onze dienstverlening. Mochten we u weer van dienst kunnen zijn dan horen we u graag. Hele fijne dag gewenst, team binnendienst GP Groot