Yaksha's Lessen

Fijn dat ik voor zo'n mooie prijs een brochure kon uitproberen. Kleine oplage was erg betaalbaar dus ik bestel er zeker meer in de toekomst

Eerste ervaring: Zeer goed

Geen gedoe met allerlei ingewikkelde vragen en tekeningen vooraf. Gewoon een PDF opsturen en twee dagen later hadden we zeer mooie en kwalitatieve A# posters voor een mooie prijs.

Voorlopig geen aanmerkingen of verbeterpunten.

FEL

Bij mijn eerste contact werd 5% korting geboden. Ik vulde de code in, maar op de rekening vond ik de korting niet terug. Een mailtje gestuurd en daarop kreeg ik het antwoord dat ik de code de... Bij mijn eerste contact werd 5% korting geboden. Ik vulde de code in, maar op de rekening vond ik de korting niet terug. Een mailtje gestuurd en daarop kreeg ik het antwoord dat ik de code de volgende keer kan gebruiken. Maar ik weet niet of ik na deze ervaring nog een bestelling zal doen.

Goedkoper dan concurrenten.

Betere service via de website. Snellere levering, bijvoorbeeld via PostNL.

Reactie Goud PrintCenter:

Beste Frans,
Spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik heb het even nagezocht maar kan niets terug vinden over de toegezegde korting of kortingscode. Ik hoor graag nog van...
Beste Frans,
Spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik heb het even nagezocht maar kan niets terug vinden over de toegezegde korting of kortingscode. Ik hoor graag nog van u.
Alexander Bot

Voor de tweede keer hier wat besteld, erg tevreden.

Prima kwaliteiy

Geboortekaartjes besteld

Service, kwaliteit, snelheid

Track en trace van pakketje, of mail wanneer iets verzonden is

Posters

Scherp in de markt! Goede kwaliteit!

Ga zo door!

Ik heb gevouwen en geniete boekjes besteld. Snel geleverd en ziet er netjes uit.

Bestelproces gaat makkelijk en snel, netjes drukwerk geleverd

De website benoemt allerlei producten, waarvan ik niet echt het verschil kan ontdekken. Dit lijkt onhandig want zo weet je niet wat je moet kiezen.

Prima ervaring. Snelle service, alles duidelijk!

Snelle service. Duidelijke uitleg bij het uploaden van producten. Fijn om te weten dat je product nog persoonlijk gecheckt wordt!

Prijs en levertijd

Communicatie levermoment

Stichting Hart van Hoop

Heel goed netje en snel geleverd

Het snel leveren van de bestelde artikelen