Leon Scheppink

Prima service, denken mee, snel en zorgvuldig.

Snelle, zorgvuldige service

N.v.t.

Zeer makkelijke en toegankelijke manier om drukwerk voor een goede prijs te laten maken

Het product ziet er prima uit en ik vind het vooral betaalbaar.
Telefonisch duidelijk antwoord gegeven op mijn vraag.

Graag een mailtje met een indicatie wanneer het product geleverd wordt. op de website staat tussen de 24 uur en 3 werkdagen.
Ik heb nu moeten bellen omdat voor mij niet duidelijk was wanneer...
Ik heb nu moeten bellen omdat voor mij niet duidelijk was wanneer het geleverd zou worden en ik het voor een bepaalde datum nodig had.

Improvatief

Het drukwerk ziet er supermooi uit. We hebben kaartjes en posters laten drukken.

Kwaliteit is netjes en mooi ingepakt zodat het ook heel aankomt!

Op de hoogte houden van wanneer de bestelling geleverd wordt. Nu krijg je pas bericht zodra het verstuurd is.

Reactie Goud PrintCenter:

Beste Karin,
Wij geven aan op de pagina levertijden, dat wij binnen 3 werkdagen leveren.
Verder krijgt u op de dag van verzenden krijgt een track and trace mail.
Met vriendelijke...
Beste Karin,
Wij geven aan op de pagina levertijden, dat wij binnen 3 werkdagen leveren.
Verder krijgt u op de dag van verzenden krijgt een track and trace mail.
Alexander Bot

Femke

Prettig contact, goede service, snelle levering

Peter

Prima drukwerk voor een prima prijs

Goede prijs
Prima qualiteit
Mogelijkheid voor kleine oplages

Beetje onnozel grote verpakking voor het drukwerk

Erg goed!

Snelle service en ook snelle oplossing voor foutjes.

erik moller

Zeer goed, ze beelen terug als ze denken dat er iets niet klopt, geweldige services

communicatie

Heb al enkele malen programmaboekjes besteld voor mijn kamerkoor.

Gaat meestal heel soepel en snel en de kwaliteit is prima.

Laatste keer was er ineens onduidelijkheid. Op de website blijkt niet of het aantal pagina's dat je opgeeft inclusief of exclusief de kaft is, dat leidde tot mails heen en weer. Ik vond het niet... Laatste keer was er ineens onduidelijkheid. Op de website blijkt niet of het aantal pagina's dat je opgeeft inclusief of exclusief de kaft is, dat leidde tot mails heen en weer. Ik vond het niet handig dat de behandelende persoon niet even belde maar mailde; daardoor liepen wij vertraging op want ik zie mijn mail niet elke dag. Bovendien zei hij het vreemd te vinden dat de achterkant van ons programmaboekje leeg zou blijven, maar dat vind ik vrij normaal en dat doen we eigenlijk altijd. Maar ach, het is allemaal goed gekomen. Wel dus de tip: zet op de site bij programmaboekjes of het aantal pagina's met of zonder kaft is!

Goed, prima product voor een prima prijs. Jammer dat de bestelling niet werd afgeleverd op het opgegeven afleveradres, maar aan de andere kant van Nederland.

Heel erg snel, en prima kwaliteit voor een scherpe prijs.

De bestelde brochures werden geleverd op het contactadres i.p.v. op het afleveradres. Heel onhandig, aangezien beide locaties nogal wat kilometers uit elkaar lagen.

Bij de bestelling...

Bij de bestelling was gekozen voor achteraf betalen d.m.v. rembours, waarop er de volgende dag een mailtje kwam dat er nog niet betaald was. Dat klopte inderdaad, waarna werd beloofd dat er een factuur gestuurd zou worden. Dat is niet gebeurd, dus de betaling heeft plaatsgevonden met de factuur die bij de bevestiging van de bestelling zat.

Reactie Goud PrintCenter:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Vervelend om te lezen dat wij onze afspraken niet zijn nagekomen. Wij zullen hier en volgende keer zeker meer aandacht aan besteden. U ontvangt van ons, via de mail een kortingscode waarmee u bij de volgende bestelling korting ontvangt. Nogmaals excuses.
Namens drukkerij123
Alexander Bot

Nadia Ali

Ik ben erg tevreden over Drukkerij123. Op zaterdag heb ik een opdracht ingediend via de website en dinsdag was het drukwerk al binnen. De kwaliteit van het drukwerk is ook super!

De site is eenvoudig te gebruiken.

Nadat ik mijn opdracht had verstuur kon ik niet zien of het .pdf bestand goed was meegekomen.